mielipidettä ukostani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alkup:
Kun mun pitäis kuulema tulevaisuudessa kun palaan töihin,pystyä tarvittaessa jäämään sairaslomalle jos hän on kipeänä.Koska ei voi sairaana mitenkään hoitaa lasta. Ollaan kummatkin vuorotyössä.
Se ei kunnioita ei mua eikä lasta, huusi äsken ihan tarkoituksella astetta kovemmalla äänellä kun lapsi nukkuu!!!Käski olemaan hiljaa jos ei halua että lapsi herää..kun mulla ei ole kuitenkaan mitään fiksua sanottavaa...

jos mulla olisi tollainen mies, olis se heti ex. Paljon paremman elämän saat, kun jatkat lapsen kanssa kahdestaan!

No luulenpa että jos tosiaan eron laittaisit vireille niin luulen että saisit kuitenki pitää lapsen. Älä missään nimessä anna sille tuosta laittaa kiristyslenkkiä sun kaulaan. Vaikka ne puheet pahalta tuntuu niin älä näytä sitä. Sano vaikka että jos pitäisitkin lapsen nii mitenpä luulet jaksavasi hoitaa sitä ja käydä töissä samalla ku käyt töissä, kun se tähänki asti on niin raskasta ollut. Ja sano että olet valmis taistelemaan oikeudessa lapsestasi, ja sano että luultavasti oikeus määrää lapsen sulle. Vilauttele vähän ikäviä näkymiä äijälles, nii alkaa hiljenee

Ja maksa täst eteenpäin rahoillas sun ja lapsen ruoka, mutta älä tee MITÄÄN sun miehes eteen tai yhteisen kotinne eteen. Ja sit vaan kuitttaat kun valittaa sotkusta että enpä tosiaa tee täällä mitää, mutta eipä oo tämä leipäkää sun maksamaa.

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Niinpä..kiristääkseen tai kiusatakseen.

Hei, ei tuo miehesi lapsen yksinhuoltajuutta saa, kun kerran sinä olet lapsen tähänkin saakka pääsääntöisesti (tai ihan kokonaan?) hoitanut. Ei kukaan tuomari sellaista päätöstä tee! Siihen EI vaikuta se, että hänellä on tuloja ja sinulla ei. Ihan vaan tiedoksi ,jos miehesi yrittää sillä tavalla sinua pelotella, että tulojen takia menettäisit lapsen hänelle.

Muista olla tyyni kun ja vahva kun hän uhkailee sillä, että haluaa lapsen. Sanot vain, että sopii mennä oikeuteen. Älä rupea itkemään, anelemaan tai haastamaan riitaa, silloin hän on pelottelussaan onnistunut ja jatkaa yhä vaan!!

Paljon voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
keskustelkaa miehenne kanssa. hän voi kertoa miltä hänestä tuntuu ja sinä kerrot miltä sinusta tuntuu. koittakaa ymmärtää toisianne ja hakea ratkaisua ongelmakohtiin

Tulee ihan Mirja Pyykkö mieleen. Hienoa tekstiä... Mutta ei ainakaan minun todellisuuteeni kuuluisi jos minua kohdeltaisiin esiin tuodulla tavalla. Törkeää käytöstä mieheltä. Rakkaudesta en ainakaan puhuisi tässä yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan loppu:
Olen kotona 1v5kk lapsen kanssa. Mies käy töissä. Joudun tänään olemaan koko päivän sisällä koska olen itse kipeänä. Snoin miehelle, että harmittaa kun ei pääse muksun kanssa kävelylle,pihalle leikkimään tms. Sain kuulla häneltä seuraavaa:
*Mittä v....ttua sä valitat,sä saat olla päivät kotona ja HÄN joutuu käymään töissä?
*Sun kotona olo on pelkkää lomailua,sä et tee täällä mitään. (Ja ihan rehellisesti minä teen täällä ihan kaikki kotityöt ja kämppä on aina suht siisti)
*Sä vaan täällä lorvit ja luet lehteä (muksu nukkui) ja kuka v..ttu tuon sunkin leivän on maksanut?
*Sanoin että lähden lapsen kanssa pois niin sais herrakin olla rauhassa. vastaus: eipähän tarttis kuunnella mäkättävää akkaa koko ajan.
Ja kaikki lähti tosiaan siitä kun mua harmitti olla päivä sisällä...
Mä en jaksa enää....'
Ihan kun mun mies. Siks eroonkin siitä. |O

Yhteistyössä