Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Niin, ihan tismalleen samallalailla sanoin meidän pojallekin. SIITÄ HUOLIMATTA olen sitä mieltä, ettei asiasta ois tarvinnu tehdä niin suurta numeroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Entäs jos vääntäis uudestaan? Jos se kerran on ihan sama niin ei kai se missään vaiheessa haittaa?Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja muija:Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:mieti nyt sen haarukan tunteita kyl suakin vittuttais jos sua väänneltäis.
peesi. Ihana kysymys...tartteeko sitä näyttää kelleen, et väänsi yhen haarukan? :xmas: Ei sillä, et se suotavaa ois.
No huh. Luulin jo, et oon ihan toiselta planeetalta kun pidin ihmeelliseltä, et koulu ilmoittaa yhdestä haarukasta. Itseasiassa haarukka oli laitettu meidän postilaatikkoon ja liitetty viesti jossa luki "xxx:n aikaansaannos" ja rehtorin allekirjotus. Ymmärtäisin jos jatkuvasti niitä vääntelis....
No tuo sun asenne on kllä kumma. Jos tuollaisesta ilmoitettaisiin, olisin häpeissäni. En valittaisi, että yhdestä haarukasta ilmoitettiin. Ihmiset eivät osaa hävetä enää mitään.
laskun tarvitsisit lisäksi. Onko lapsesi paapottu lellitty poika?
Mitä jos tyttö vääntäisi haarukan? kyllä varmaan pitäisi sosiaaalityöntekijä saada vähintän paikalle.
Ei tästä nyt ole kysymys siitä, etteikö osaa hävetä. Pojalle jo sanoin, että huomenna saa viedä rahaa haarukan korvaamiseksi (vaikkei koulu tätä tahtonut). En mä tiedä, ehkä mä oon sit erilainen. Jos joku lapsi meidän haarukan vääntäis niin en jaksais siitä kauheeta meteliä nostaa. Varsinki jos haarukan saa väännettyä helposti takas. Musta elämässä on paljo suurempia murheita mutta se vaan on mun mielipide.
Saako myös verhot pistää solmuun, saahan ne silitettyä. Tai kastella matot, kyllä ne kuivaa. Tai ripotella muropaketti lattialle, helpostihan ne imuriin hujahtaa.
Kieltämättä tolla sun asenteella ei tarvi turhia stressata. Paskaks vaan, korjaillaan sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja muija:Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:mieti nyt sen haarukan tunteita kyl suakin vittuttais jos sua väänneltäis.
peesi. Ihana kysymys...tartteeko sitä näyttää kelleen, et väänsi yhen haarukan? :xmas: Ei sillä, et se suotavaa ois.
No huh. Luulin jo, et oon ihan toiselta planeetalta kun pidin ihmeelliseltä, et koulu ilmoittaa yhdestä haarukasta. Itseasiassa haarukka oli laitettu meidän postilaatikkoon ja liitetty viesti jossa luki "xxx:n aikaansaannos" ja rehtorin allekirjotus. Ymmärtäisin jos jatkuvasti niitä vääntelis....
No tuo sun asenne on kllä kumma. Jos tuollaisesta ilmoitettaisiin, olisin häpeissäni. En valittaisi, että yhdestä haarukasta ilmoitettiin. Ihmiset eivät osaa hävetä enää mitään.
Mitä jos tyttö vääntäisi haarukan? kyllä varmaan pitäisi sosiaaalityöntekijä saada vähintän paikalle.
Ei tästä nyt ole kysymys siitä, etteikö osaa hävetä. Pojalle jo sanoin, että huomenna saa viedä rahaa haarukan korvaamiseksi (vaikkei koulu tätä tahtonut). En mä tiedä, ehkä mä oon sit erilainen. Jos joku lapsi meidän haarukan vääntäis niin en jaksais siitä kauheeta meteliä nostaa. Varsinki jos haarukan saa väännettyä helposti takas. Musta elämässä on paljo suurempia murheita mutta se vaan on mun mielipide.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Et ilmeisesti osaa lukea? Jos YHDEN haarukan vääntää niin se ei mun mielestä oo maailmaa mullistavaa. Jos haarukoita vääntää jatkossa vaikka ensimmäisen haarukan vääntämisen jälkeen on sovittu, ettei niin tehdä niin sillon mun mielestä on jo isommasta asiasta kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä kai:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja muija:Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:mieti nyt sen haarukan tunteita kyl suakin vittuttais jos sua väänneltäis.
Toivottavasti kehotit viemään ANTEEKSIPYYNNÖN, ettei lapsi opi, että mitä vaan voi tehdä, rahalla siitä selviää. Kyllä kaikki omaisuuden tuhoaminen pitää ilmoittaa, voihan olla, että on tehnyt vastaavaa ennenkin, niin, ettei siitä ole ilmoitettu. Helposti leviävä buumi...
Alkuperäinen kirjoittaja Voisko:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Et ilmeisesti osaa lukea? Jos YHDEN haarukan vääntää niin se ei mun mielestä oo maailmaa mullistavaa. Jos haarukoita vääntää jatkossa vaikka ensimmäisen haarukan vääntämisen jälkeen on sovittu, ettei niin tehdä niin sillon mun mielestä on jo isommasta asiasta kyse.
Kerran saa vääntää haarukan, rympätä verhot, sotkea matot ja murottaa lattiat. Vasta toisesta kerrasta sanotaan.
Eikö etukäteen voi neuvoa mitään, kaikki kantapään kautta. "No nyt kun tuli puheeks kun keksit tonkin tehä, niin tosiaan noin ei sitten saa tehä".
Voisko vaikka ihan etukäteen sanoa ettei koulun tavaroita hajoteta?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ymmärrä mikä kohu yhdestä haarukasta. Vähemmästäkin lapsi tulee hulluksi, jos jostain haarukastakin tämmönen kohu tehdään.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Voisko:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Et ilmeisesti osaa lukea? Jos YHDEN haarukan vääntää niin se ei mun mielestä oo maailmaa mullistavaa. Jos haarukoita vääntää jatkossa vaikka ensimmäisen haarukan vääntämisen jälkeen on sovittu, ettei niin tehdä niin sillon mun mielestä on jo isommasta asiasta kyse.
Kerran saa vääntää haarukan, rympätä verhot, sotkea matot ja murottaa lattiat. Vasta toisesta kerrasta sanotaan.
Eikö etukäteen voi neuvoa mitään, kaikki kantapään kautta. "No nyt kun tuli puheeks kun keksit tonkin tehä, niin tosiaan noin ei sitten saa tehä".
Voisko vaikka ihan etukäteen sanoa ettei koulun tavaroita hajoteta?
Jaa jaa. Tää menee jo naurettavaksi. Sanotko sun lapsille etukäteen kaiken mitä ei saa tehdä? Minä en ainakaan kulje perässä ja muistuta kaikesta siitä mitä ei saa tehdä "ei saa sitten rikkoa kyniä. Eikä potkasta kenkiä jaloista. Ei saa laittaa liikaa paperia pyttyyn. Eikä myöskään sitä ja tätä."
Alkuperäinen kirjoittaja No ei mene:Tuo kun mahtuu tosiaan kategoriaan MITÄÄN YHTEISTÄ TAI TOISTEN OMAISUUTTA EI RIKOTA. Luulisin, että jotain aiheeseen liittyvää ongelmaa on koulussa ollut aiemminkin, ei muuten varmaan olisi tullut reissuvihkomerkintää kummempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tapoja kunnioittava:Ei kuulu hyviin tapoihin tuollainen käytös! Pitää!
Mitäs tykkäät jos tuun Teille ja vääntelen kaikki ruokailuvälineet mutkille!
Kun ne on niin halpoja!
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Jaa jaa. Tää menee jo naurettavaksi. Sanotko sun lapsille etukäteen kaiken mitä ei saa tehdä? Minä en ainakaan kulje perässä ja muistuta kaikesta siitä mitä ei saa tehdä "ei saa sitten rikkoa kyniä. Eikä potkasta kenkiä jaloista. Ei saa laittaa liikaa paperia pyttyyn. Eikä myöskään sitä ja tätä."
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja No ei mene:Tuo kun mahtuu tosiaan kategoriaan MITÄÄN YHTEISTÄ TAI TOISTEN OMAISUUTTA EI RIKOTA. Luulisin, että jotain aiheeseen liittyvää ongelmaa on koulussa ollut aiemminkin, ei muuten varmaan olisi tullut reissuvihkomerkintää kummempaa.
Voihan olla, että näin on. Mut siinä tapauksessa oisin oottanu, et reissuvihkossa ois kerrottu, että vastaavanlaista on tapahtunut aikaisemminkin jonka vuoksi koulu on ajatellut, että ois hyvä ilmoittaa kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vähän tyhmää, et jos lapsi on saanut jo koulussa puhuttelun, niin et kotonakin vielä pitäs jotenkin rankasta. Sillon kun mä olin pentu, niitä haarukoita väänneltiin jatkuvasti, eikä kukaan opettaja edes ikinä sanonut siitä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Jaa jaa. Tää menee jo naurettavaksi. Sanotko sun lapsille etukäteen kaiken mitä ei saa tehdä? Minä en ainakaan kulje perässä ja muistuta kaikesta siitä mitä ei saa tehdä "ei saa sitten rikkoa kyniä. Eikä potkasta kenkiä jaloista. Ei saa laittaa liikaa paperia pyttyyn. Eikä myöskään sitä ja tätä."
Eikös noi pitäis opastaa jo tarhaikäiselle, "kädestä ei oteta, ketään ei kiusata, toisen omaa ei rikota, omat rojut siivotaan." Ei oo hei noin vaikeeta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vähän tyhmää, et jos lapsi on saanut jo koulussa puhuttelun, niin et kotonakin vielä pitäs jotenkin rankasta. Sillon kun mä olin pentu, niitä haarukoita väänneltiin jatkuvasti, eikä kukaan opettaja edes ikinä sanonut siitä mitään.