T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:osaan tietty, eiks kaikki osaa?
No ei todellakaan osaa
AI jaa.Olen kyllä ihan puhtaasti ajatellut että kaikki ns. normaalijärjellä varustetu osaa kertotaulut. Nehän on ihan perusjuttuja. Mutta hyvä kun valaisit. EHkä ne unohtuu?
Kiitti :snotty: vaikka kuinka monta kertaa opettelisin ja kuinka monta kertaa töissäkin niitä käytiin oppilaiden kanssa läpi + omien lasten, ne eivät jää minun päähäni. Ei vaan jää. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä en ole ihan varma, osaanko mä ne ulkoa vai laskenko päässä nopeasti. Varmaan vähän sekä että. Mutta siis sujuu joka tapauksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:osaan tietty, eiks kaikki osaa?
No ei todellakaan osaa
AI jaa.Olen kyllä ihan puhtaasti ajatellut että kaikki ns. normaalijärjellä varustetu osaa kertotaulut. Nehän on ihan perusjuttuja. Mutta hyvä kun valaisit. EHkä ne unohtuu?
Kiitti :snotty: vaikka kuinka monta kertaa opettelisin ja kuinka monta kertaa töissäkin niitä käytiin oppilaiden kanssa läpi + omien lasten, ne eivät jää minun päähäni. Ei vaan jää. :snotty:
Utelias kyselee: Ootko luokanope vai ihan matikanope?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:osaan tietty, eiks kaikki osaa?
No ei todellakaan osaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:osaan tietty, eiks kaikki osaa?
No ei todellakaan osaa
Nooh, älä nyt.Mä en vaan ole ajatellut, että joku ei osaa... Mut jos ei jää päähän niin ei sitten jää.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Osaan. Ainoa mitä joudun joskus miettiin on 7x8 ja 8x8... :ashamed:
Siis muut tulee kyllä ku apteekin hyllyltä, mutta noita kahta pähkäilen hetkisen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:8 kertotaulu tuottaa yhä vaikeuksia![]()
minulla myös....