Mielipiteesi Jussin ja Saanan suhteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup"

Vieras
Kävin katsomassa Jussin blogia ja voi huhhuh...
Äärettömän sairas suhde näkyy olevan. Kamalan pelottava.
Mitä tuosta vielä seuraa ja voiko sitä estää? Kaksi hyvin epätasapainoista ihmistä...jippijai...

Ainakin vahvasti saa julkisuudesta kuvan että Saana on jopa lapsellisempi kuin ikävuotensa antavat uskoa, ihan järkyttävää touhua. Tuntuu kiristävän miestään, esim "Laitan aina Facebookkiin että olen sinkku ja sitten Jussi taas tekee niinku mä haluun" ja "Jos Jussi ostaa meille yhteisen kodin ni voidaan taas olla yhdessä mut siihen asti oon sinkku". Ihan järkky tyyppi. Koko totuutta ei tietenkään tiedä kun nuo kaksi ihmistä mutta tämä on kuva jonka minä olen saanut.

...Jussille keästä syksyyn. Jussi ites haali kamuja, ihan lukuisia jatkuvasti. Teemalla Au-au-ata auttajaa tjsp.
Noh, hyväksyin kaveripyynnön. Sitten tuli nämä Saana-kuviot. Joka viikko, noin pari kertaa viikossa päivitys vaihtui naimisissa-sinkku, naimisissa-sinkku...alkoi tuntua, että ei sillä ole kaikki kohdillaan. :(

Hylkäsin kavereista. Olen julma :/

...Jussille kesästä syksyyn. Jussi itse haali kamuja, ihan lukuisia jatkuvasti. Teemalla Au-au-auta auttajaa tjsp. ok, hyväksyin kaveripyynnön. Sitten tuli nämä Saana-kuviot. Joka viikko, noin pari kertaa viikossa päivitys vaihtui naimisissa-sinkku, naimisissa-sinkku...alkoi tuntua, että ei sillä ole kaikki kohdillaan. :(

Hylkäsin kavereista. Olen julma :/

Tässä muutos aiempaan kirjoitukseen, sori kirjoitusvirheet ^^

että kävin niitä kauhistelemassa, silloinkin, kun siellä Jussin blogissa pyöri ne Saanan römpsäkuvat. Ihan kauheaa, tuo Saana ei vissiin tajua, kuinka on elämänsä pilannut. Mikä mies sitä muka muuten enää haluaa kun yhden illan panoksi?

Hyi, nyt menee multa kyllä alta riman, mutta kun sen alapää oli kaikenlisäksi ihan kauhean ruma :O Siis ihan oikeasti, se oli ihan oudon näköinen. Enkä olisi kyllä tuijotellut, jos oisin tajunnut, että siellä blogissa on niitä kuvia, mutta ne vaan tömähti siihen silmien etee, kun meni Parviaisen blogiin.

niin säälitti, kun luin sieltä Saanan blogista, että se odotteli jotain lentäjää luokseen käymään. Olen itse lentäjän kanssa naimisissa, ja tuntien ammattiryhmän, tuli vain mieleen, että joku vedättää sitä ja väittää olevansa lentäjä, vaikka ei olekaan, tai sitten jollekin on tullut hyvä idis mennä sänkyyn julkkispimpin kanssa, ehkä kerran, ehkä kaksi. Joka tapauksessa käy sääliksi :(

[QUOTE="juu";25067736]Siellä ne römpsät on jälleen...[/QUOTE]

En itse uskalla enää mennä kattomaan, mutta käykää nyt joku ja sanokaa, että onko se ihan normaalin näköinen? Kun roikkuu jotenkin oudosti ne sisemmät häpyhuulet, tai siltä minusta näyttää? Vai onko kaikilla alakautta synnyttäneillä tuon näköinen? Itse jouduin kiireiseen sektioon, että en tiedä.

Luulin, et Satu Ruotsalainen ois ihan järkevä tyyppi, mut taitaa olla aika hihhuli hänkin. Tosin ei voi verrata tietenkään Saanaan ja Jussiin. Hihhulilla tarkoitan astronomiaa, jota hän harrastaa ja tekee työkseen. Ei kai Jussin kanssa varmaan kukaan ihan peruspirkko alkaisikaan millekään.

Missä on römpsäkuvia? Saanasta, Jussin vaimosta? Mä halusin nähdä onko toi OIKEESTI TOTTA??????

Mulla on oikeesti kuulemma kaunis römpsä vaikka oon kolme lasta synnyttänyt , sitä ei moni uskois mutta ei tulis mieleenkään laittaa römpsääni esille. Tosin voisin laittaa jos joku maksais kymppitonnin xD Mutta en omalla nimelläni---- :)

[QUOTE="apua";25067748]En itse uskalla enää mennä kattomaan, mutta käykää nyt joku ja sanokaa, että onko se ihan normaalin näköinen? Kun roikkuu jotenkin oudosti ne sisemmät häpyhuulet, tai siltä minusta näyttää? Vai onko kaikilla alakautta synnyttäneillä tuon näköinen? Itse jouduin kiireiseen sektioon, että en tiedä.[/QUOTE]

Kyllä se on ihan normaali. Sellasia ne luomurömpsät on, ruttusia ja lerpattavia. Häpyhuulten koko vaihtelee ja voivat olla keskenäänkin eriparia.
Ei synnytys tee kenenkään alapäästä normaalisti sen kummempaa, kuin ennen synnytystä. Siis sisäisesti voi ehkä vähän löystyä, mikäli ei jumppaa, mutta ulkonäkö harvalla muuttuu, mikäli ei pahasti repeile.

[QUOTE="apua";25067748]En itse uskalla enää mennä kattomaan, mutta käykää nyt joku ja sanokaa, että onko se ihan normaalin näköinen? Kun roikkuu jotenkin oudosti ne sisemmät häpyhuulet, tai siltä minusta näyttää? Vai onko kaikilla alakautta synnyttäneillä tuon näköinen? Itse jouduin kiireiseen sektioon, että en tiedä.[/QUOTE]

Oon synnyttänyt kolme alakautta, eikä roiku ;)

[QUOTE="juu";25067769]Kyllä se on ihan normaali. Sellasia ne luomurömpsät on, ruttusia ja lerpattavia. Häpyhuulten koko vaihtelee ja voivat olla keskenäänkin eriparia.
Ei synnytys tee kenenkään alapäästä normaalisti sen kummempaa, kuin ennen synnytystä. Siis sisäisesti voi ehkä vähän löystyä, mikäli ei jumppaa, mutta ulkonäkö harvalla muuttuu, mikäli ei pahasti repeile.[/QUOTE]

vain ole ennen kuvia toisten römpsistä nähnyt ja itsellä ei roiku noi sisemmät tolleen kummasti niin siksi vain kysyin, ryppyjähän noissa isommissa huulissa toki voi olla, mutta ne sisemmät näyttää lerpattavan jotenkin oudosti.

Mutta sivistyinpä hiukan minäkin, ei kauheasti ole ollut tilaisuuksia vertailla muiden römpsiin omaani :laugh:

Ok, mä googlasin....täysin SAIRASTA tuo on jos laittaa kuvia oman kulla römpsästä kaiken kansa nähtäville... en ois uskonut todeksi....

No eipä roiku mullakaan häppärit vaan ovat siististi alaspäin viistot mutta mitäpä minä sillä rehvastelemaan kun tissit on kolmen lapset imemät ;) Kuka kärsii mistäkin....

Yhteistyössä