Mielipiteitä?? Eroasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamatpihalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamatpihalle

Vieras
Nyt on sellanen tilanne, että olen katsellun ex-miestäni asunnossani 3kk eron jälkeen, eikä hän ole tehnyt elettäkään lähteä. Eilen hän sai minulta viestin jossa kehotin häntä huomenna hakemaan tavaransa pois (on viikonloppumatkalla).

Nyt hän laittaa viestiä ettei tule hakemaan tavaroitaan, ennenkuin on saanut asunnon itselleen (ja siis hän on nyt sitä asuntoa "hakenut" 3kk......). Ei kai minulla ole velvollisuutta hänen tavaroitaan säilyttää?

No ei kai sulla velvollisuutta ole... Mutta olisi se aika K-pää meininkiä heivata ne pois... Jos sitä on yhdessä jonkin aikaa kestetty niin eiköhän sitä erossakin toista vähän kestetä.

Niin, siis hän on mun tykönä asunut nämä 3kk, ja on nyt toisessa kaupungissa, ja hänel työt täällä. Sossukaan kuulemma kun ei auta asunnon haussa. Paskat sanon minä.

K-pää meininkiä on myös se ettei äijä ole viitsinyt itselleen asuntoa hakea / käydä töissä (sellasissa mistä saa rahaa vaan on jollain työkkärin kurssilla) / maksaa laskuja tai osallistua mitenkään muutenkaan asunnon ja perheen asioihin...
Mittani on täynnä.... Mihin vois äijän tavarat pistää jos ei mikään laki mua niitä velvota säilyttämään?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22207423:
No ei kai sossu auta jos on työpaikka kerta..? Vai auttaisko muka?

Nii siis se on sellainen "työ" mikä on työkkäristä saatu joku kurssi tai jotai täytettä... ei se siitä rahaa saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22207440:
3 kk on hiukanko pitkä aika.....

Mitäs jos soitat äidilleen että hei kuule....... et sä viitsisitsä ottaa näitä sukkia ja kalsonkeja täältä :whistle:

Sepä, sain just tietää ettei mies oo kertonu perheellensä tai kavereillensa erosta... oon koittanu häntä auttaa, antanut linkkejä halpohin asuntoihin, tuonut hakemuksia kotiin, antanut rahaa, maksanut hänen laskunsa jnejne. Ja nyt pitäs vielä kamojaki säilytellä. Enkähän mä oo tehny jo tarpeeks :/

Huh, kolme kuukautta on tosi pitkä aika olla samon katon alla eropäätöksen jälkeen! Mä olin exäni kanssa kaksi kuukautta eropäätöksen jälkeen ja oli kauheeta. Mä en ees muista siitä ajasta kunnolla (ja siitä on vain kolme kk aikaa). Vaikee kommentoida miehen/kamojen pihalle heittoa. Riippuu teidän suhteesta, missä kaupungissa asutte... Eikä hänellä ole ketään kaveria tai sukulaista kenen nurkkin mennä kunnes saa kämpän? Nopeuttais varmaan asunnon hankkimista.

tuota..onko asunto teidän kummankin nimissä?jos on,niin eipä onnistu toisen ( tavaroidenkaan ) ulos laittaminen..olisko sun helpompaa/ nopeampaa ottaa omasi ja muuttaa muualle?ja lopeta ihmeessä sen exän paapominen samantien!Saat syyttää itseäsi vaan tosta tilanteesta..

Sepä, sain just tietää ettei mies oo kertonu perheellensä tai kavereillensa erosta... oon koittanu häntä auttaa, antanut linkkejä halpohin asuntoihin, tuonut hakemuksia kotiin, antanut rahaa, maksanut hänen laskunsa jnejne. Ja nyt pitäs vielä kamojaki säilytellä. Enkähän mä oo tehny jo tarpeeks :/

Laita kamat laatikoihin ja kun tiedät, että mies on tulossa, laita ne oven ulkopuolelle. Jos miehellä on avain, sarjoita samalla lukot. Ei todella kannata hyväksyä tuollaista hyväksikäyttöä. Mies ei ole enää millään tavalla sinun vastuullasi.

Laita kamat laatikoihin ja kun tiedät, että mies on tulossa, laita ne oven ulkopuolelle. Jos miehellä on avain, sarjoita samalla lukot. Ei todella kannata hyväksyä tuollaista hyväksikäyttöä. Mies ei ole enää millään tavalla sinun vastuullasi.

siis oikeesti??moniko teistä on miestenne vastuulla tai monenko mies on teidän vastuulla?huh..

tuota..onko asunto teidän kummankin nimissä?jos on,niin eipä onnistu toisen ( tavaroidenkaan ) ulos laittaminen..olisko sun helpompaa/ nopeampaa ottaa omasi ja muuttaa muualle?ja lopeta ihmeessä sen exän paapominen samantien!Saat syyttää itseäsi vaan tosta tilanteesta..

On, vuokra-asunto on molempien nimissä :/ Olishan se helpompaa ja nopeempaa, mutta miehellä ei ole varaa pitää tätä asuntoa, ja itse rakastan tätä kämppää... Juuri rempattu hyvillä yhteyksillä, tilaa ja valoa riittää, leikkipaikka vieressä... Joten asunto menis vallan muihin suihin.
Tiiän että oon ollu liian hyvä ja kiltti ja ymmärtäväinen, lehmän hermoja on koeteltu.. Minkäs teet.. Nyt saa mies kylmää kyytiä, ei enää kusetusta!

Huom! Eron jälkeen. He ovat eronneet jo kuukausia sitten.

joo,mutta että yhdessä olonkin aikana pitäisi olla vastuussa aikuisesta ihmisestä??ei mee mun jakeluun sitten millään..jokainen vastatkoon omista tekemisistään niin yhdessä olon aikana,kuin eronkin jälkeen..se ei muuta tunteita,toisesta välittämistä jne millään lailla..mä en ainakaan haluaisi olla toisen vastuulla tai että pitäis vastata aikuisesta ihmisestä..

[QUOTE="suski";22207556]Kyllä mä ainakin kannan vastuuta mieheni hyvinvoinnista siinä missä hän kantaa vastuuta minun hyvinvoinnistani. Sitä se parisuhde on.[/QUOTE]

Elätät siis entistä miestäsi asunnossasi vaikka 10 vuotta eron jälkeen jos tämä ei jostain syystä halua muuttaa pois?

Yhteistyössä