Kävin haastettelussa erän firman yhden konttorin johtopaikasta.
Paikka luvattiin minulle jos otan vastaan.
Työ olisi todella mielenkiintoinen. Siinä olisi rekrytointia, koulutusta, yleisesti koko konttorin pyörittäminen olisi mun niskoilla.
Mutta huono palkkaus. Todella pienen pieni takuupalkka ja loput tuloksen mukaan.
Nykyinen työ hyvässä firmassa jossa todella hyvä palkka, tosi kivat työkaverit,mutta työ tuntuu jo todella puurolta. en tiedä kuinka kauan jaksan tehdä sitä enään.
Haluisin työn,mutten uskalla menettää tuloja... Todella vaikeaa.
Paikka luvattiin minulle jos otan vastaan.
Työ olisi todella mielenkiintoinen. Siinä olisi rekrytointia, koulutusta, yleisesti koko konttorin pyörittäminen olisi mun niskoilla.
Mutta huono palkkaus. Todella pienen pieni takuupalkka ja loput tuloksen mukaan.
Nykyinen työ hyvässä firmassa jossa todella hyvä palkka, tosi kivat työkaverit,mutta työ tuntuu jo todella puurolta. en tiedä kuinka kauan jaksan tehdä sitä enään.
Haluisin työn,mutten uskalla menettää tuloja... Todella vaikeaa.