mielipiteitä ja ajatuksia kiitos

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
Kävin haastettelussa erän firman yhden konttorin johtopaikasta.
Paikka luvattiin minulle jos otan vastaan.

Työ olisi todella mielenkiintoinen. Siinä olisi rekrytointia, koulutusta, yleisesti koko konttorin pyörittäminen olisi mun niskoilla.

Mutta huono palkkaus. Todella pienen pieni takuupalkka ja loput tuloksen mukaan.

Nykyinen työ hyvässä firmassa jossa todella hyvä palkka, tosi kivat työkaverit,mutta työ tuntuu jo todella puurolta. en tiedä kuinka kauan jaksan tehdä sitä enään.

Haluisin työn,mutten uskalla menettää tuloja... Todella vaikeaa.
 
Mulle tällä hetkellä vaakakupissa painaisi palkka ja mukavat työkaverit enemmän.
Tehnyt vuosikaudet samaa työtä joka maistuu silloin tällöin puurolta,mutta palkka kohtuu hyvä.
 
Älä lähde huonolla palkalla. Yritys ei arvosta henkilöstöä ja se näkyy huonossa palkassa - jos arvostaisi niin he haluaisivat juuri SINUT ja kunnon palkalla. Nyt he haluavat siihen vain jonkun joka suostuu..
Kyllä sinä vielä löydät paikan jossa palkkaus ja työtehtävät kohtaavat.
Itse en enää ikinä lähde esimiesasemaan - en edes johtoportaaseen. Ainoastaan asiantuntijatehtäviin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mulle tällä hetkellä vaakakupissa painaisi palkka ja mukavat työkaverit enemmän.
Tehnyt vuosikaudet samaa työtä joka maistuu silloin tällöin puurolta,mutta palkka kohtuu hyvä.

niin ne painaa paljon mutta kun toi työ jo tökkii vastaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Älä lähde huonolla palkalla. Yritys ei arvosta henkilöstöä ja se näkyy huonossa palkassa - jos arvostaisi niin he haluaisivat juuri SINUT ja kunnon palkalla. Nyt he haluavat siihen vain jonkun joka suostuu..
Kyllä sinä vielä löydät paikan jossa palkkaus ja työtehtävät kohtaavat.
Itse en enää ikinä lähde esimiesasemaan - en edes johtoportaaseen. Ainoastaan asiantuntijatehtäviin.

niin mä kyllä sanoin että jos se takuupalkka nousee niin sitten minä tulen.
Mietein vain kestääkö mun pää vielä nykyistä työtä vuoden-pari mikä kenties kestää että löytyy toinen paikka.
 
Mulle tarottiin kolmeen kertaan tätä hjommaa, mitä nykyisin teen. Kaksi ekaa kertaa arvelutti palkkaus. Mulla oli silloin sen verran nuoret lapset, että säännöllinen hyvä kuukausipalkka loi turvallisuutta. Vasta kolmannella kerralla lapseni olivat jo niin isoja, että uskalsin ottaa riskin. Muutama eka kuukausi meni säästöjen turvin, mutta puolen vuoden päästä olin jo omillani. En vaihtaisi tätä enää pois.

Sanoisinkin, että elämäntilanteen mukaan. Jos tarvitset tietyn summan säännöllisesti joka kuukausi käteen, kitkuttele vahassa työssäsi. Jos rahalla ei ole niin suurta merkitystä, aloita uudessa. Kyllä sä sitä tulostakin saat aikanaan aikaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulle tarottiin kolmeen kertaan tätä hjommaa, mitä nykyisin teen. Kaksi ekaa kertaa arvelutti palkkaus. Mulla oli silloin sen verran nuoret lapset, että säännöllinen hyvä kuukausipalkka loi turvallisuutta. Vasta kolmannella kerralla lapseni olivat jo niin isoja, että uskalsin ottaa riskin. Muutama eka kuukausi meni säästöjen turvin, mutta puolen vuoden päästä olin jo omillani. En vaihtaisi tätä enää pois.

Sanoisinkin, että elämäntilanteen mukaan. Jos tarvitset tietyn summan säännöllisesti joka kuukausi käteen, kitkuttele vahassa työssäsi. Jos rahalla ei ole niin suurta merkitystä, aloita uudessa. Kyllä sä sitä tulostakin saat aikanaan aikaiseksi.

niin. on vähän kakspiippunen asia. kun voitais pärjätä pienellä rahalla mutta se olis kitkuttelua kun nyt ollaa vapaasti voitu ostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
niin. on vähän kakspiippunen asia. kun voitais pärjätä pienellä rahalla mutta se olis kitkuttelua kun nyt ollaa vapaasti voitu ostaa.
Mua ei kaduta, että lopulta päätin vaihtaa. Mä olin varautunut siihen alun kituutteluun ja pallolaajennusrahojeni käyttämiseen ihan peruselämiseen. Kyllähän se aluksi vähän hirvitti, että mahtaakohan tämä homma tulla ikinä tuottavaksi vai haukkasinko hatullisen sitä itseään.

 
on tämä kyllä hankalaa.
Kai mun pitää vaan odottaa jos ne suostuu maksamaan kunnon pohjan. jos ei suostu niin kai jatkan etsimistä.
Toisaaltas mietin päästänkö tilaisuuden käsistäni.

Myöskin se kävi mielessä että jos homma ei toimi ja vuoden päästä luovutan niin olisi minulla ainakin ansioluottelo hyvän näköinen kun siinä olisi että olen vastannut kokonaisesta konttorista.
 
No jos sä et osaa tätä päättää niin mites sitten tuossa työssä kaikesta muusta päättäminen?? Eikä tuo "kokonaisesta konttorista" vastaaminen nyt ihan älytön pointti CV ole...
 
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
No jos sä et osaa tätä päättää niin mites sitten tuossa työssä kaikesta muusta päättäminen?? Eikä tuo "kokonaisesta konttorista" vastaaminen nyt ihan älytön pointti CV ole...

sanoppa muuta :D
Kyllä mä muuten aika nopiaan päätökset saan tehtyä.
MUlla ei vaan ole oikein ketään kenen kanssa jakaa tätä ja paremmin saa itselle selkiytymään kun pyörittelee jonkun kanssa asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
sanoppa muuta :D
Kyllä mä muuten aika nopiaan päätökset saan tehtyä.
MUlla ei vaan ole oikein ketään kenen kanssa jakaa tätä ja paremmin saa itselle selkiytymään kun pyörittelee jonkun kanssa asiaa.
No kolme vuotta minäkin asiaa vatkasin, ennenkuin tähän hommaan lähdin :) On vähän eri asia tehdä päätöksiä työasioissa kuin asioissa, joilla vaarantaa kenties omien lastensa hyvinvoinnin.

 
Hankala tilanne. Yleensä palkasta tinkiminen jää vaivaamaan. Toisaalta joissain töissä palkka nousee eri tahtia kuin toisissa. Ja tuo työ saattaisi avata taas uusia mahdollisuuksia, jos sellaiset kiinnostaa. Ei tuo tosiaan pahalta cv:ssä kuulosta :D
 

Yhteistyössä