K
kaveruudesta???
Vieras
Ihastuin, rakastuin , menimme vihille ja saimme lapsen on tämän päivän tilanne. Tässä meidän suhteessa on aika ajoin ulkopuolisia ihmisiä, jotka aiheuttaa minulle pahaa mieltä ja ongelmia. mieheni kaverit ovat pääosin naisia, ongelma ei ole siinä vaan kuinka he käyttäytyvät. Tää on alkuajoilta esim. meitä pyydettiin baariin näiden naisten kanssa., olimme menossakin , mutta tulin kipeäksi ja emme päässeet. mieheni ilmoitti, että joku toinen kerta niin alkoi kova vonkuminen että voithan sä tulla ja tätä viestittelyä kesti koko ilta, kunnes mieheni vastasi jotain kilttiin tyyliinsä, että en nyt todellakaan pääse mennään joku toinen kerta ja sammutti puhelimen. en puuttunut asiaan, mutta mieleni pahoitin. Kihlajaisiin saapui kavereita ja eräskin heitti huumoria, että ei mieheni häntä enää kutittele ja yksi sanoi kun pyysimme tansseihin, että ei lähde, koska mieheni lähtee minun kanssani. ei kätellyt edes mua, mutta halaili kyllä useaan otteeseen miestäni. Häissä kirkon ovella minun tyttökaverini oli kuullut erään naisen sanoneen toiselle (tiedän kyllä keitä he ovat), että kaikkemme tehtiin mutta siitä huolimatta mieheni astui avioon. Aluksi yritin kyllä kovaa tutustua näihin miehen kavereihin, mutta ei mua hyväksytty niinkuin noista jutuista voitte päätellä. Kannattaako mun edes yrittää tulla juttuun heidän kanssaan. nyt emme paljon ole olleet tekemisissä, koska minulle kovin raskasta. Mieheni oli pitkään yksin ja minä olen aina seurustellut.