mielipiteitä miehen naispuolisista kavereista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaveruudesta???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaveruudesta???

Vieras
Ihastuin, rakastuin , menimme vihille ja saimme lapsen on tämän päivän tilanne. Tässä meidän suhteessa on aika ajoin ulkopuolisia ihmisiä, jotka aiheuttaa minulle pahaa mieltä ja ongelmia. mieheni kaverit ovat pääosin naisia, ongelma ei ole siinä vaan kuinka he käyttäytyvät. Tää on alkuajoilta esim. meitä pyydettiin baariin näiden naisten kanssa., olimme menossakin , mutta tulin kipeäksi ja emme päässeet. mieheni ilmoitti, että joku toinen kerta niin alkoi kova vonkuminen että voithan sä tulla ja tätä viestittelyä kesti koko ilta, kunnes mieheni vastasi jotain kilttiin tyyliinsä, että en nyt todellakaan pääse mennään joku toinen kerta ja sammutti puhelimen. en puuttunut asiaan, mutta mieleni pahoitin. Kihlajaisiin saapui kavereita ja eräskin heitti huumoria, että ei mieheni häntä enää kutittele ja yksi sanoi kun pyysimme tansseihin, että ei lähde, koska mieheni lähtee minun kanssani. ei kätellyt edes mua, mutta halaili kyllä useaan otteeseen miestäni. Häissä kirkon ovella minun tyttökaverini oli kuullut erään naisen sanoneen toiselle (tiedän kyllä keitä he ovat), että kaikkemme tehtiin mutta siitä huolimatta mieheni astui avioon. Aluksi yritin kyllä kovaa tutustua näihin miehen kavereihin, mutta ei mua hyväksytty niinkuin noista jutuista voitte päätellä. Kannattaako mun edes yrittää tulla juttuun heidän kanssaan. nyt emme paljon ole olleet tekemisissä, koska minulle kovin raskasta. Mieheni oli pitkään yksin ja minä olen aina seurustellut.

Sanoisin että tosi outoa "kavereita" sun miehellä on. Kaverit kun yleensä - tai ainakin mun kaverit - on onnellisia toistensa puolesta. Aina ei synkkaa, mutta ainakin osataan käyttäytyä.

Täytyy sanoa , että aluksi kyllä jäin katsomaan suu auki tuollaissista jutuista,( niitä on paljon enempikin , mutta laitoin jotakin.), koska se oli mulle niin vierasta, mutta nyt ajattelen , että sieltä nyt voi odottaa mitä tahansa. Mulla on itselläkin laaja kaveripiiri ja suhteet sukulaisiin kunnossa, että monenlaisien ihmisten kanssa tulen toimeen, mutta mustakin se oli perin outoa.

en minäkään kyllä tuollaisia 'kavereita' ymmärtäisi. Siis onko nämä naiset sinkkuja vai perheellisiä? Ovatko he olleet vaan biletyskavereita vai ihan muutenkin?
Itse olen huomannut, että miehen kaverit (ihan miehiä) ovat kaikonneet, kun ei enää biletetä niin paljon. Jostain syystä ei sitten mielenkiinto riitä muuten pitää yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
en minäkään kyllä tuollaisia 'kavereita' ymmärtäisi. Siis onko nämä naiset sinkkuja vai perheellisiä? Ovatko he olleet vaan biletyskavereita vai ihan muutenkin?
Itse olen huomannut, että miehen kaverit (ihan miehiä) ovat kaikonneet, kun ei enää biletetä niin paljon. Jostain syystä ei sitten mielenkiinto riitä muuten pitää yhteyttä.
Kyl nää biletys- ja matkustuskavereita on, muttei kuulemma oo mitään sellaista ollu.on siellä yks perheellinenkin joukossa, mutta harvoin ovat missään yhdessä miehensä kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Rehti veikkaus, että tytöllä on vain ikävä ystäväänsä ja kenties on mustasukkainenkin.

Ei ole kiva menettää kavereitaan.

siis kuka on mustasukkainen?? Eihän tässä nyt kenenkään tarviis mitään menettää, mutta elämä muuttuu sinkkuelämästä aika paljon kun tulee perhettä. Sen mä voin kertoa, että lasta eivät ole käyneet katsomassa, eivätkä muistaneet mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:
Sehän voi olla niin, ettei ne miehen kaverit vaan tykkää susta, mut kaikkia ei vaan voi miellyttää. Eli kuten sanoin jo aikaisemmin.... Anna olla, äläkä välitä.

niin kai se on viisain. Oli mullakin joskus tosi hyvä sinkku miespuolinen kaveri, mutta kun alkoi seurusteleen ja on nyt perheellinenkin en viitsinyt enää niin paljon pitää yhteyttä ja pikkuhiljaa se jäikin. Sitä mieltä olen ,että nätin ja kivan naisen löysi, niinkuin toivoinkin.

Sanon ihan suoraan että en hyväksyis miehelläni naispuolisia kavereita joiden kanssa kävis ulkona ilman mua. Voin olla tiukkapipoinen, mutta mun mielestä se olis omituista ja tuntisin oloni epämukavaks. Jos kaveruus on sellaista että minä voin olla mukana niin silloin on ihan ok. Enkä usko että mun mies tykkäis että lähtisin toisen miehen kans bilettään vaikka olis miten vaan pelkkää kaveria.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Rehti veikkaus, että tytöllä on vain ikävä ystäväänsä ja kenties on mustasukkainenkin.

Ei ole kiva menettää kavereitaan.

siis kuka on mustasukkainen?? Eihän tässä nyt kenenkään tarviis mitään menettää, mutta elämä muuttuu sinkkuelämästä aika paljon kun tulee perhettä. Sen mä voin kertoa, että lasta eivät ole käyneet katsomassa, eivätkä muistaneet mitenkään.

No se kaveri! Sulle!

Sä olet "vienyt" siltä ystävän. kai sekin tuntee olonsa oudoksi ja epävarmaksi.

Yhteistyössä