J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpä. Tän palstan perusteella. Monestiko on todettu liikuttavan yksimielisesti, että palsta ja se oikea elämä on kaksi ihan eri asiaa?Mä taas tykkään lukea kuinka Mummeliisa jaksaa! Tuntuu et itsekin saa välillä uskoa itseensä ja luottamusta et jaksaa pienemmän porukan kanssa kun tuota tehopakkausta seuraa. En oo hirveen kauan palstalla ollut ja Mummeliisa on ehottomasti yksi niistä joille nostan hattua!!! Välittävä, mukava ja oikeudenmukainen ihminen, ainakin tän palstan perusteella.
Mikäs helvetin tampio sä oikeen olet? Väärin teet, usko jo! Monestiko pitää sanoa?Pidän,ja ennenkaikkea mun käy häntä hieman sääliksi. Kaverina tosi tärkeä meidän lapselle. Lähinnä tässä kai mietin toiminko väärin kun en käske lapsen olla välillä kotona tai rajoita sitä täällä olemista. Eli omaa toimintaa mietin,teenko väärin vai en?
Miten siis asian teen,kävelen pokkana sinne ovelle ja kysyn,onko ok,et muksunne asuu melkein meillä ja syö meillä ja niin edelleen? Siis kyllä tätä olen miettinyt mutta myös sitä että kuinka siellä toisessa päässä asiaan suhtaudutaisiin? He kyllä tietävät että lapsi syö meillä ja on meillä aina. Lapselle en asiasta haluaisi ongelmia aiheuttaa kun tuntuu et siellä vanhemmat vetävät herneen nenään ihan ihme asioista.
No nääthän sen jo tästä ketjustakin, minkälainen saatanan jahkaaja tuo muija on!Siis onko tää ap totta? Että jo vuoden jatkunut ja nyt vasta tuumailet ???
Tottakai vanhemmat sopivat keskenään käykö järjestely ja onko jotain muuta asiaan liittyvää esim. just loma-aikoina...Ja ruokakuluja myös voisi kaverin vanhemmat miettiä, koska syö noinkin usein kylässä...Luulisin, että kukin lapsensa hoitaa vaikka kaverit ovatkin tärkeitä, mutta jatkuva "asuminen" pitää sopia ennalta.
Mitään ls-hommaa en tässä näe, kun ei ap tunne vanhempia eikä perheoloja.
Miten siis asian teen,kävelen pokkana sinne ovelle ja kysyn,onko ok,et muksunne asuu melkein meillä ja syö meillä ja niin edelleen? Siis kyllä tätä olen miettinyt mutta myös sitä että kuinka siellä toisessa päässä asiaan suhtaudutaisiin? He kyllä tietävät että lapsi syö meillä ja on meillä aina. Lapselle en asiasta haluaisi ongelmia aiheuttaa kun tuntuu et siellä vanhemmat vetävät herneen nenään ihan ihme asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen.;24494939:Laitan aina hänet kysymään vanhemmilta,saako tulla mukaan. Koskaan ei olla ei sanottu vielä. Ja hän siis itse kysyy minulta tai mieheltä et saako hänkin tulla kun ollaan jonnekkin menossa.