Voi olla aika työ saada nimi läpi maistraatissa (ellei ole "pätevää" syytä ). Itse nimi... En tykkää, liian hankala lausua, liian hankala kirjoittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SalattuElämä:Alkuperäinen kirjoittaja somebody:AP! Älä pyydä mielipiteitä jos et kestä niitä.
ai pitää kestää loukkauksia sen takia kun eräät eivät pidä ulkomaalaisista?
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mä en kyllä huomannut rasismia missään kohtaa....ja usko pois, huomaan helposti sellaiset asiat. Sattuneesta syystä.
En ole rasisti, mutta Lwaxana ei mielestäni ole kaunis nimi, eikä se sovi suomalaiselle lapselle laisinkaan.
Ei papilla kyllä ole meidän lapsen nimen suhteen mitään sananvaltaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko, että pappi suostuis tommoseen nimeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko, että pappi suostuis tommoseen nimeen.
Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..
Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..
Miksi se olisi mielikuvituksen puutetta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
No tässähän sitä just mietitään,mitäpä muuta. Varo että ei tule reikä päähän, kun noin hakkaat...Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:Aivan mielettömän upee nimi,Porvoolaisperheissä suosittu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
Miksi ei olisi?
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
janna ei tietääkseni ole mikää tavisnimi!!! enpä ole kovin moneen sellaiseen törmänny, paitsi meidän tyttö.. se nimikin tuli kalenteriin vasta vuonna 2005.. ei tod oo tavisnimi
Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
Miksi ei olisi?
Koska nimen löytäminen lapselle on aina prosessi, joka lähtee jostain ja päätyy johonkin ja jossa on tuhat etappia matkalla. Hyvin harvoin se on mielikuvituksen puutetta.
Etkä yhä edelleenkään vastannut kysymykseeni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
janna ei tietääkseni ole mikää tavisnimi!!! enpä ole kovin moneen sellaiseen törmänny, paitsi meidän tyttö.. se nimikin tuli kalenteriin vasta vuonna 2005.. ei tod oo tavisnimi
Tunsin jo 80 luvulla yhden Jannan.