Mielipiteitä talosta?

MiiskuMuikkunen

Aktiivinen jäsen
19.11.2007
2 826
0
36
Turku
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12806040288040&itemcmd=move0&listSize=13&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1410617

Tää on just sitä mitä mä en ymmärrä: miksi ostaa rintamamiestalo, jos haluaa tehdä siitä nykyajan talon näköisen? Eikö kannattaisi mieluummin rakentaa se uusi talo kuin yrittää feikata vanha näyttämään uudelta?

Ihan siisti ja piha on iso plussa. Mutta talo on auttamattomasti liian pieni. Pariskunnalle ok, mutta ei lapsiperheelle. Mihin laittaa lapset kun ylhäällä on ainoastaan yksi kunnon makuuhuone...

Mä kans soitin tosta talosta välittäjälle ja ei tosiaan saunaa oo lainkaan, että lattia valuista lähettävä liikkelle, viemäröinti jutut kunnossa.
Mutta kiinnostais tietää mitä on tapahtunut ku jääny kesken tollain? Avioeroko??

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä kans soitin tosta talosta välittäjälle ja ei tosiaan saunaa oo lainkaan, että lattia valuista lähettävä liikkelle, viemäröinti jutut kunnossa.
Mutta kiinnostais tietää mitä on tapahtunut ku jääny kesken tollain? Avioeroko??

joo, eropa juuri, anoppi asuu nurkilla ja oli käyny utelee, ennen ku oltiin esittelyssä :p

Eikö tuo Paimala ole todella kaukana Turun keskustasta..? Keskeneräisyys laskee varmasti hintaa aika paljon, toisen jälkiä voi olla hankala korjailla.

Inhoan tullaista ylhäältä rikkonaiseksi jätettyä lasitiiliseinää! En tajua mikä idea noissa on vai onko tuo yksi keskeneräiseksi jäänyt kohta:D

Mä olin ihan innoissani tosta talosta, mutta olihan se pakko jo arvata, että jotain hämärää siellä taustalla...Ja nyt oli siis toi kellari..ja siihen sitä rahaa sit vasta uppoiskin..

Alkuperäinen kirjoittaja nykis:
Eikö tuo Paimala ole todella kaukana Turun keskustasta..? Keskeneräisyys laskee varmasti hintaa aika paljon, toisen jälkiä voi olla hankala korjailla.

Inhoan tullaista ylhäältä rikkonaiseksi jätettyä lasitiiliseinää! En tajua mikä idea noissa on vai onko tuo yksi keskeneräiseksi jäänyt kohta:D

No aikaisemmassa ilmoituksessa, oli sijaintina Turku, Moisio. On siinä rajalla ihan Tampereen motarin vieressä. Eli lähempänä keskustaa, kuin esim. Moiso, Yli-Maaria, Paattinen, Jäkärlä jne.

Lasitiilikaide yläkerrassa, järkkyä!

Olen samaa mieltä vanhan talon modernisoinnista. Minun vanhempani tilasivat vanhaan puutaloonsa uuden keittiön rostereineen ja moderneine kaappeineen. Se ei sovi yhtään talon henkeen, kun kaikki muu on vanhaa ja kotoisaa.

Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Pakko olla jotain vikaa, kun on noin halpa eikä ole mennyt. On nimittäin TODELLA halpa...

No jos lasket neliöhinnan (talossa 80m2), niin ei toi nyt NIIN halpa ole.

+ vielä sijainti ja keskeneräisyys laskevat hintaa. Suuria 0 kalliita remontteja vielä kesken...

Yhteistyössä