mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkuMyy88

Vieras
mitäs mieltä olette tällaisesta: (yritän selittää mahd. lyhesti) ;)
tutustuin joskus 3w tyttöön, jonka kanssa meistä tuli hyvät kaverit, vanhempana oltiin sit parhaita ystäviä. No.. n.10w me sitten muutettiin eri paikkakunnalle, soiteltiin tämän kaverin kans ja aina kun koulusta oli lomaa niin nähtiin. minä kävin hänen luona joskus v-loppuna ja tämä kaveri kävi meillä. Nyt sit en oo nähny kaveria 5-6vuoteen, ja soiteltukkin ollaan joskus tosi harvon vuosia sitten, galleriassa ollaan joskus juteltu "ohimennen" kuulumiset, ja nyt ihan vasta sain tietää että hän on muuttanut samalla paikkakunnalle jo ajat sitten, eikä ole ilmoittanut mitään. Ei siinä mitää mut nyt ku sai tietää et oon raskaana niin on kuulemma tosi loukkaantunu ku en oo pyytäny sitä kummiksi.. :O kuulemma mun vika ku en oo pitäny yhteyttä (ei oo numeroaan antanut), sanoo että mulle ei kuulemma meidän ystävyys oo merkannut mitään jne.
Miten mä pyydän ihmisen kummiksi jota en koskaan nää? :o
Ja sanoo et joskus penskana ollaan luvattu et ku joskus saadaan lapsia nii pyydetää toisiamme kummiksi. (ite en tätä muista)

Tommoset "ystävät" kannatta ajättää omaan arvoonsa. Mulla on paljon lapsuuden ystäviä, joiden kanssa nähdään kerran pari vuodessa, ja kukaan ei itke perään, soitellaan ja tavataan kun keritään. Välissä joskus ollut vuosiakin ilman yhteyden pitoa. Jos siitä saa hepulit niin parasta antaa vaan olla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lämmittelisin ystävyyssuhdetta taas, mutta kummiksi en pyytäisi.

suoraan sanottuna ei kyllä enää kiinnosta kun voi alkaa nuin minua pelkästään syyttämään.. niinku se yksistään mun vika ois että ei oo yhteyttä pidetty. Oishan ite voinu ilmoittaa et on samalle paikkakunnalle muuttanu niin ois voinu vaikka nähdä. Seura alkoi heti kiinnostamaan kun kuuli että raskaana olen.

Yhteistyössä