Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Eiköhän se tuo tupakointi ole. Lapsi ottaa joka tapauksessa tarvitsemansa, joten tossa kakkos-vaihtoehdossa kärsii äiti enemmän.
(miun mielipide!)
Minun mielipiteeni myös. Äiti siinä kovemmalle joutuu kuin lapsi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Eiköhän se tuo tupakointi ole. Lapsi ottaa joka tapauksessa tarvitsemansa, joten tossa kakkos-vaihtoehdossa kärsii äiti enemmän.
(miun mielipide!)
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hmp.
tääkin eettismoraalinen pohdinta päättyi siihen että totesin että on nälkä.
Mutta sitä ennen totesin, etten tiedä.
Ja että kummassakin tapauksessa voi käydä hyvin tai huonosti.
Se ylipaino taitaa kuitenkin olla noista kaikista riskeistä suurin.
Selvennykseksi vielä sen verran, että b-tapauksen äiti ei ole ylipainoinen vaan ehkä jopa hoikka.
*muoks. hassusti muotoiltu lause*
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:tupakka on päihdyttävä aine, siinä missä muutkin. se on vain lailllista :/
Entä oletko kuullut, että "elämä on parasta huumetta"? Ja sekin on laillista ja vaarallista.
*itse tupakasta olen samaa mieltä, päihde, mikä päihde*
Kommenttini pointii oli vain selvittää, perustuuko kantasi siihen, että tupakka on päihde, vai siihen, että olet punninnut molempien vaihtoehtojen haittoja.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:itse olen ollut tupakoiva äiti ja tupakoimaton äiti .
ja mitä äidin syömiseen tulee, se vauva saa ruokansa, ja jos ei saa niin äiti joutuu tiputukseen jolloin se lapsi varmasti saa ruokansa. joillaki voi olla koko raskausaiak niin vaikeaa että ruoka ei yksinkertaisesti pysy sisällä, ja kuitenkin saa normaaleja lapsia
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Varmasti molemmissa on riskejä, mutta kyllähän tupakka on sellaista myrkkyä että kasvavaa sikiötä pitäis siltä ehdottomasti suojella.
Ja jos ei syö, kehoon kertyneet raskasmetallit ja muu myrkkyröhnä pääsee istukan kautta sikiöön...
Kumpikin on täysin turhaa riskeeraamista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Täysin keskikokoinen suomalainen nainen olen vaikka äiti tupakoikin odottaessaan. Siskokulta on vähän pienempi (pusuja sulle jos käyt lukemassa) mutta luulen että olis aika kirppu ilman tupakkaakin kun noita sukulaisia kattoo.
Eikä meillä kummallakaan ole ollut mitään keskittymis- tai oppimishäröjä koulussa tai muutenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Eiköhän se tuo tupakointi ole. Lapsi ottaa joka tapauksessa tarvitsemansa, joten tossa kakkos-vaihtoehdossa kärsii äiti enemmän.
(miun mielipide!)
samaa ajattelen