Miellä ei ole miehen kanssa mitään yhteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt vaan

Vieras
Tänäänkin otettiin väännöt kastikkeen koostumuksesta. Miehen mielestä kermakastikkeen ei tarvitse olla vaalea ja kermainen, vaan riittää että se maistuu kermaiselle.
Minä en vou enää sietää ruskeaa kastiketta kun sitä ollaan tässä 10 vuoden aikana syöty enemmän kuin laki sallii. :x
Plääh, taas tuli tällainen ero-, yhteensopimattomuusfiilis. :kieh:

:laugh: :laugh: :laugh: Anteeksi!

Mä söin entisen miehen kanssa melkein koko suhteen ajan kokonaan eri ruokaa. Meillä oli jääkaapissa eri ruuat, joihin toinen ei koskenut. Silti ruokapuoli ei ollut edes osasyyllinen eroon, vaan se tuli ihan muista syistä! (Nykyisen kanssa syödään enimmäkseen samoja ruokia.)

Tehkää kaksi eri kastiketta! (Tämän sanon ihan tosissani ja vakavalla naamalla!)

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Tehkää kaksi eri kastiketta! (Tämän sanon ihan tosissani ja vakavalla naamalla!)

No se on riitettävä, että edes joskus tehdään kompromissi ja syödään toisen haluamalla tavalla. Kauheat tiskivuoret tulaa jos erikseen alkaa laittamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
Oliko toinen kasvissyöjä ja toinen sekasyöjä? Vai oliko periaate "en pidä valkosipulista tai rakunasta.."

Minä olin kasvissyöjä, ex sekasyöjä.

Myöhemmin siirryin sekasyöjäksi, kun en jostain syystä kasvisruualla jaksanut, mutta siinä vaiheessa se suhde oli jo menneitten talvien lumia.