Mies 44, nainen 26?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vois olla isä ja tytär... ehkä menee hyvin sen 10 vuotta mut sit kun toinen jääkin eläkkeelle ja toisella on viel reilusti töitä ja mahdollisesti terveyttä jäljellä... pelottava ajatus joutua nuorena toisen omaishoitajaksi...

Mä olisin halunnu kans 27-vuotiaana 45 v. miehen mut onneks miehellä oli enemmän järkeä matkas enkä saanut. Hän ei halunnut lapsia ja olisin jäänyt lapsettomaksi.
Nyt oon 35v ja toinen lapsi masussa ?

[QUOTE="minä";22721391]Se on rikas ja maailman paras minulle:)[/QUOTE]

Eli huono isäsuhde, jos tarvii toinen "rikas isähahmo" ottaa parisuhteeseenkin ;)

No ei. Mä olen 26 ja mua ei haittais ikäero, mut käytännössä tosi harva 44-vuotias kiinnostaa ollenkaan. Jos sattuis kohdalle sellainen 44-vuotias mies, jonka kanssa synkkaa elämänarvot ja elämänkokemuskin, I'd go for it.

Itse olen 22, mieheni 40. Ikä ei ole este tai ongelma ellei siitä itse moista tee.

Ei se nyt vielä ole ongelma mutta 30 vuoden kuluttua jo voi olla. Tosin, suurella todennäköisyydellähän tilastojenkin mukaan ero tulee jo paljon aikaisemmin joten no hätä!

Itselläni oli kerran vakisuhde tauolla ja virittelimme siinä kuviota yhden vanhemman miehen kanssa, itse olin silloin 29v ja mies oli 44v.
Ei siitä suhteesta mitään tullut, tuossa iässä ainakin minua häiritsi kovasti se että olimme selkeästi eri sukupolvea. Vaikka emme ehkä vuosissa olleetkaan kovin kaukana toisistamme niin meillä ei silti ollut juurikaan yhteistä kun vaikka menneistä puhuttiin. Hän oli jo yliopistossa 1970-luvun alussa marssimassa Vietnamin sotaa vastaan kun minä leikin kotona ja aloittelin koulunkäyntiä. Kaikki oli erilaista, musiikkimausta lähtien. Paljon meillä oli yhteistäkin, mutta mielestäni liikaa oli erottavia tekijöitä. Seksihän nyt tietenkin sujuu oli ikäeroa kuinka paljon hyvänsä mutta kun muukin sais sujua.

Mutta jokainen tyylillään.

nuorella naisella on aktiivisessa vaiheessa seksuaalisuus ja nämä vanhat miehet alkaa jo valmistautua vanhuuteen ja kaikenlaisia vaivoja tulee siitä ei seuraa kuin lopulta ero kaikenlaisen sählingin ja turhan yrittämisen jälkeen.oman ikäiselle oman ikäinen mies.tätä mieltä mä olen.musiikkimaut ym.kiinnostuksen kohteet menee silloin putkeen.ja seksit jos menee.alakaa testosteronit hiipua jo tuommosilla 40sillä ja ne alkaa olla jo elämäänsä kyllästyneitä.ne käyttää vaan nuoria naisia jos suoraan sanotaan.

Jotenkin kummallista kun sanotaan, että mieti miten 30 vuoden päästä kun toinen on vanha ja kuolee pian jne. No siis jos sattuu rakastumaan tulen palavasti itteään huomattavasti vanhempaan ja suhde toimii, niin miksi hylätä mahdollisuus onneen? Voihan se saman ikäänen kumppani kuolla kupsahtaa ennen 30v. päiviään.

nuorella naisella on aktiivisessa vaiheessa seksuaalisuus ja nämä vanhat miehet alkaa jo valmistautua vanhuuteen ja kaikenlaisia vaivoja tulee siitä ei seuraa kuin lopulta ero kaikenlaisen sählingin ja turhan yrittämisen jälkeen.oman ikäiselle oman ikäinen mies.tätä mieltä mä olen.musiikkimaut ym.kiinnostuksen kohteet menee silloin putkeen.ja seksit jos menee.alakaa testosteronit hiipua jo tuommosilla 40sillä ja ne alkaa olla jo elämäänsä kyllästyneitä.ne käyttää vaan nuoria naisia jos suoraan sanotaan.

Tunnetko sinä yhtään ihmistä ikäväliltä 40-60v?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22721482:
Ei se nyt vielä ole ongelma mutta 30 vuoden kuluttua jo voi olla. Tosin, suurella todennäköisyydellähän tilastojenkin mukaan ero tulee jo paljon aikaisemmin joten no hätä!

Itselläni oli kerran vakisuhde tauolla ja virittelimme siinä kuviota yhden vanhemman miehen kanssa, itse olin silloin 29v ja mies oli 44v.
Ei siitä suhteesta mitään tullut, tuossa iässä ainakin minua häiritsi kovasti se että olimme selkeästi eri sukupolvea. Vaikka emme ehkä vuosissa olleetkaan kovin kaukana toisistamme niin meillä ei silti ollut juurikaan yhteistä kun vaikka menneistä puhuttiin. Hän oli jo yliopistossa 1970-luvun alussa marssimassa Vietnamin sotaa vastaan kun minä leikin kotona ja aloittelin koulunkäyntiä. Kaikki oli erilaista, musiikkimausta lähtien. Paljon meillä oli yhteistäkin, mutta mielestäni liikaa oli erottavia tekijöitä. Seksihän nyt tietenkin sujuu oli ikäeroa kuinka paljon hyvänsä mutta kun muukin sais sujua.

Mutta jokainen tyylillään.

Näin siis sinun tapauksessasi. Minullapa on käynyt parempi tuuri, koska kertaakaan tässä lähemmäs kolmen vuoden aikana en ole törmännyt tuonkaltaisiin ongelmiin, mutta kuten sanoit, jokainen tyylillään! :)

No höh.. Ei mua ainakaan 26-vuotiaana seksi kovinkaan paljon kiinnostanut. 36-vuotiaana olin ainakin viisi, ellen kymmenen kertaa kiinnostuneempi siitä asiasta kuin 26-vuotiaana. Lisäksi kuuntelin 26-vuotiaana ihan sujuvasti Paula Koivuniemeä tai muuta vastaavaa, jos sitä kohdalle osui.. Jos olisin tuolloin sekaantunut nelikymppiseen mieheen, niin luultavasti mies olisi tuskaillut lähinnä, ettei miksei tuo pikkupi**u anna pi**ua......?

Itse olen 25 enkä kyllä voisi kuvitellakaan suhdetta nelikymppisen kanssa. Minua luullaan jatkuvasti ikäistäni nuoremmaksi ja muutenkin olen hyvin lapsellinen. Minua suoraan sanottuna hävettäisi kulkea nelikymppisen kanssa ja hävettäisi kertoa muille, että mies on nelikymppinen. Mutta jokaisen kohdalla tietenkin eri asia, miten asioista ajattelee.

Olen ollut suhteessa samalla ikäerolla. Kariutui ihan muihin asioihin kuin iästä johtuviin. Vieläkin mietin välillä, että pitäiskö ottaa yhteyttä, olikohan se kuitenkin "se yksi joka pääsi karkuun".