Mies chattailee kun olen poissa kotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chattailuko vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

chattailuko vaan

Vieras
Mieheni siis luuhaa chatissa iltaisin kun olen töissä, naisten kanssa juttelee tietysti. Löysin myös mm. näiltä reissuilta talletettuja mailiosoitteita. Kirjoitin eräälle naiselle jonka maili hänellä oli, nainen vastasi chattailleensa mieheni kanssa ja mieheni pyytäneen hänen mailinsa, mies ei ollut kuitenkaan ikinä kirjoittanut hänelle takaisin. Pitäskö tästä olla huolissaan vai kilahdanko nyt syyttä?

Mieheni siis luuhaa chatissa iltaisin kun olen töissä, naisten kanssa juttelee tietysti. Löysin myös mm. näiltä reissuilta talletettuja mailiosoitteita. Kirjoitin eräälle naiselle jonka maili hänellä oli, nainen vastasi chattailleensa mieheni kanssa ja mieheni pyytäneen hänen mailinsa, mies ei ollut kuitenkaan ikinä kirjoittanut hänelle takaisin. Pitäskö tästä olla huolissaan vai kilahdanko nyt syyttä?
Minä chattailen ihan joka päivä naisten ja miesten kanssa, tuttujen ja tuntemattomien. Niin tekee miehenikin. Eikä meistä kumpikaan ole tippaakaan huolissaan, se on vain yhteydenpitotapa ja harrastus :)

Viimeksi muokattu:
Minä chattailen ihan joka päivä naisten ja miesten kanssa, tuttujen ja tuntemattomien.

Minä lähinnä harrastan chättäilyä mesen kautta. myös. Yksin ja mieheni ollessa kotona. ´En ole koskaan tavannut kaikkia mesetuttujanikaan livenä, miehiä tai naisia.

Saatan vaihdella myös meilejä miesten ja naisten kanssa meitä molempia kiinnostavista aiheista, vaikken ole ketään heistä irl tavannutkaan.

Jos mieheni rupeaisi tästä mustasukkaiseksi ja ottamaan yhteyksiä näihin tuttuihini ja kyselemään, pitäisin häntä aikamoisena urpelona.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;10311021:
Minä lähinnä harrastan chättäilyä mesen kautta. myös. Yksin ja mieheni ollessa kotona. ´En ole koskaan tavannut kaikkia mesetuttujanikaan livenä, miehiä tai naisia.

Saatan vaihdella myös meilejä miesten ja naisten kanssa meitä molempia kiinnostavista aiheista, vaikken ole ketään heistä irl tavannutkaan.

Jos mieheni rupeaisi tästä mustasukkaiseksi ja ottamaan yhteyksiä näihin tuttuihini ja kyselemään, pitäisin häntä aikamoisena urpelona.

mä en vaa jaksa luottaa kehenkää,joten... mitä sitä stressaan mitä toinen tekee ku et näe..ei vaa jaksa.muutakin on elämäs..

mä en vaa jaksa luottaa kehenkää,joten... mitä sitä stressaan mitä toinen tekee ku et näe..ei vaa jaksa.muutakin on elämäs..

Ensin chattailin, sitten tuli naamakirja ja lopulta tilaisuus teki varkaan ja petin... Lähtökohtaisesti kai kannattaisi miettiä, millä tolalla teidän parisuhteenne on ja kuinka avoimesti miehesi pystyy aiheesta puhumaan. Se voi olla täysin viatonta, mutta mikä on se tarve, jota hän toimillaan täyttää... Mulla se oli (kai) pako epätyydyttävästä parisuhteesta ja sen myötä ajan kanssa alkoi ropista skeidaa niskaan... Kuuntele itseäsi ja miestäsi, mutta älä ole liian sinisilmäinen tai vainoharhainen...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja niin minäkin aloitin;10311362:
Ensin chattailin, sitten tuli naamakirja ja lopulta tilaisuus teki varkaan ja petin...

No on se onni etten ole naamakirjassa. Mieheni kyllä on, se varmaan pettää minkä kerkiää...

Chattailen minäkin ja juttelen naisten ja miesten kans. Ja on naama siellä naamakirjassakin jossa ystävinä lähinä sukulaisia ja tuttuja.
Kuitenkin teen muutakin kun chattailen, teen ruokaa, leivon, teen käsitöitä ja siivoon ym ym.....

Niin, käyn minäkin välillä kaupungilla tapaamassa tuttuja ja käyn naapureissa päiväkahffeella. Välillä ajetaan vähän pidemmällekkin kyläilemään ja hesassa käydään muutaman kerran vuodessa.
Tukholmassa niinikään muutampia kertoja vuodessa ja risteilyllä miehen kans. On ystäviä ja tuttuja aika paljon.

Chattailen minäkin ja juttelen naisten ja miesten kans. Ja on naama siellä naamakirjassakin jossa ystävinä lähinä sukulaisia ja tuttuja.
Kuitenkin teen muutakin kun chattailen, teen ruokaa, leivon, teen käsitöitä ja siivoon ym ym.....[/QUOT

ihmisiä täällä. Ettei tavallinen arjen pyöritys töineen, kodinhoitoineen, tv-katsomisineen, lukemisineen, yhteydenpitoineen tuttaviin ja mitä lie riitä. Että vielä on aikaa, energiaa ja ennen kaikkea mielenkiintoa vaihtaa ajatuksia tupposen tuntemattomien ihmisten kanssa ja "ystävystyä".

Varsinkin miesten kiinnostus aiheeseen chat on mielestäni epäilyttävää. Eivät ne yleensä niin hirmu sosiaalisia ole, ihmettelevät naisten tuttaviensa kanssa tuntitolkullakin kestävää pälätystä puhelimitse. Ja nuoruuden kaverit tavallisesti jääneet kenties tilapäisiä lätkäottelutapaamisia lukuunottamatta.

No tässä toki oletan, että keskustelijat ovat yli 15-vuotiaita.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä