Mies ehdotti et jäisin vielä kotiin 3 vuodeksi ja laittoi asiaan pari ehtoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Teija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Teija"

Vieras
Tilanne siis se, että nuorimmainen menee ensi syksynä jo 3 luokalla ja minun oli aikomus palata syksyllä töihin takaisin. Minä olen usein sanonut miehelle kuinka haluaisin vielä olla kotona ja kuinka mieluusti palaisin työelämään vasta parin kolmen vuoden päästä, mutta mies on ollut sitä vastaan aina. No nyt se sitten yhtäkkiä ehdotti, että jäisin sittenkin vielä kotiin 3 vuodeksi ja asetti pari ehtoa:

1. Hän saa harrastaa omia juttujaan 4krt/viikossa iltaisin tai viikonloppuisin ja joka toinen viikonloppu hän saa mennä viihteelle ja olla kaverillaan yötä.

2. Hän ei tee mitään kotitöitä eikä lapsiin liittyviä juttuja, ne kuuluvat minulle.

3. Olen hänen käytettävissää jos hän haluaa seksiä, suuseksiä tms. En siis saa kieltäytyä.

Näillä ehdoilla voitaisiin kuulemma 3 vuotta mennä taas eteenpäin...jotenkin hiljaiseksi vetää tuo 3 ehto nyt ainakin...huoh...

Jo tuon 1. ehdon kohdalla mietin, että mitenköhän raha-asiat hoituu. Löytyykö rahaa tuollaisiin menoihin. Vai karsitaanko lasten harrastuksista ja menoista, jotta mies saisi mennä, harrastaa ja rellestää. Lasten kasvaessa kun ne menot harvemmin pienenee...

aähän oot ollu kotona jo yli monta vuotta, huh. ei varmaan töihin huvitakkaa mennä, ku on saanu kotona lusmuilla. helppoohan se kotona olla, ku muksut koulussa. ei kyl ihme jos ei töitäkään heti löydy...

Siis nuorimmainen menee 3.luokalle? Saako kysyä mitä sä teet sen ajan kun lapset on koulussa?
Ymmärrän miehen ehdot siitä että hoidat kaikki kotiin ja lapsiin liittyvän ja hän saa harrastaa koska varmaan sinulla on myös sitä "omaa aikaa" kun lapset ovat koulussa.
Mutta ketään ei voi velvoittaa olevan seksuaalisessa kanssakäymisessä toisen kanssa, jokainen itse päättää mitä haluaa tehdä ja mitä ei, ja kaikilla on oikeus kieltäytyä-> että unohda kokonaan nro.3 ja sano miehellesi että on ammattiryhmä joka toimii noin maksusta.

Hah hah! Seksi on naisen ase, ei miehen! Noi kaikki muuhan onnistuu ihan helpolla, mutta seksin suhteen voit sanoa miehelle, että juu 'Tässä talossa on seksiä joka ilta klo 20 olit sitten kotona tai et!':D

[QUOTE="vera";23262936]en todellakaan jäisi enkä kyl tollasia ehtoja jakelevaa miestä kattoisikaan. Niin ja miten sä voit kotona olla jos nuorinkin noin vanha?[/QUOTE]

Niin no en oikein ymmärrä, että miksen voisi olla kotona. Mieheni on todella hyvä tuloinen ja korkeassa asemassa oleva joten ei meillä ole taloudellisesti mitään ongelmia.

Ja tiedoksi epäilijöille, tämä on täysin totta...eilen iltana mies nuo ehdot minulle asetti.

[QUOTE="nono";23262952]Siis nuorimmainen menee 3.luokalle? Saako kysyä mitä sä teet sen ajan kun lapset on koulussa?
Ymmärrän miehen ehdot siitä että hoidat kaikki kotiin ja lapsiin liittyvän ja hän saa harrastaa koska varmaan sinulla on myös sitä "omaa aikaa" kun lapset ovat koulussa.
Mutta ketään ei voi velvoittaa olevan seksuaalisessa kanssakäymisessä toisen kanssa, jokainen itse päättää mitä haluaa tehdä ja mitä ei, ja kaikilla on oikeus kieltäytyä-> että unohda kokonaan nro.3 ja sano miehellesi että on ammattiryhmä joka toimii noin maksusta.[/QUOTE]

Mitäkö teen, kun lapset on koulussa. No ensinnäkin teen kaikki kotityöt ja ruoan aina. Lisäksi hoidan perheemme lukuisia eläimiä ja teen milloin mitäkin "projekteja" kotona. Usein myös hieman remontoin tms. Asumme isossa talossa jossa riittää aina hommaa, jos ei sisällä niin ulkona ainakin.

[QUOTE="Teija";23262966]Niin no en oikein ymmärrä, että miksen voisi olla kotona. Mieheni on todella hyvä tuloinen ja korkeassa asemassa oleva joten ei meillä ole taloudellisesti mitään ongelmia.

Ja tiedoksi epäilijöille, tämä on täysin totta...eilen iltana mies nuo ehdot minulle asetti.[/QUOTE]

Sulla ei siis ole työpaikkaa vielä edes tiedossa syksyksi jos kotona olet näin kauan ollut. Ei mikään työpaikka sua ole odottanut näin kauaa jos nuorin on jo noin vainha.
Ihan kirveää jos miehesi tuollaisia ehdottelee, älä suostu ja lähde menemään. Itelläkin hyvin tienaava mies ja arvostetussa asemassa muttei ikinä tulisi minulle tuollaisia ehdottelemaan. Monesti on kyllä sanonut että voin sanoa itseni irti ja jäädä kotiäidiksi, mutta sitä en halua, vaikka kotona olo onkin mukavaa. :)

Ai ,että miksi töihin?Sulla vois olla töissä kivaa,uusia haasteita.Voisit kehittyä....Ja kenties saisit edes vähän itsekunnioitusta takaisin.Ja pääsisit tuulettumaan kotiympyröistä.

Tuossa tilanteessa minusta molemmat olisivat "tossunalla". Mies tarvitsee vaimoa talouden- ja lastenhoitaja, vaimo miestä ehkä taloudellisen vakauden luojana. Parisuhde mielestäni tuosta on kuitenkin kaukana.

Korjaan parisuhde ja vastuullinen isyys tuossa tilanteessa on kaukana ja hukassa.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="minä";23262997]Sulla ei siis ole työpaikkaa vielä edes tiedossa syksyksi jos kotona olet näin kauan ollut. Ei mikään työpaikka sua ole odottanut näin kauaa jos nuorin on jo noin vainha.
Ihan kirveää jos miehesi tuollaisia ehdottelee, älä suostu ja lähde menemään. Itelläkin hyvin tienaava mies ja arvostetussa asemassa muttei ikinä tulisi minulle tuollaisia ehdottelemaan. Monesti on kyllä sanonut että voin sanoa itseni irti ja jäädä kotiäidiksi, mutta sitä en halua, vaikka kotona olo onkin mukavaa. :)[/QUOTE]

Ei minulla siis virallisesti ole työpaikkaa, mutta käytännössä katsoen on :)

[QUOTE="Teija";23262993]Mitäkö teen, kun lapset on koulussa. No ensinnäkin teen kaikki kotityöt ja ruoan aina. Lisäksi hoidan perheemme lukuisia eläimiä ja teen milloin mitäkin "projekteja" kotona. Usein myös hieman remontoin tms. Asumme isossa talossa jossa riittää aina hommaa, jos ei sisällä niin ulkona ainakin.[/QUOTE]

Jospa nyt kuitenkin menisit töihin ja lakkaisit elämästä miehen rahoilla.
Kyllä niitä projekteja voi tehdä työssäkäyvänäkin.

Yhteistyössä