mies ehdotti seksittömyyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäluottamus vaan kasvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäluottamus vaan kasvaa

Vieras
Ratkaisuna siihen että seksi ei oikein onnistunut viime aikoina siksi että mun itsetunto on todella alhaalla.
Syy tähän on se että oon raskaana ja musta tuntuu että mues ei pidä mua enää kauniina eikä seksikkäänä. Sen sijaan kyllä katselee muiden perään ja huokailee kun tv:ssä näkyy kauniita naisia.
Olen tästä puhunut eikä ole edes väittänyt vastaan kun olen sanonut että musta tuntuu että muut naiset kiinnostaa sitä enemmän.
Mä haluaisin että se haluis mua, eikä niin että pari kertaa viikossa ilman lämmittelyjä iskee suoraan sormet alakertaan. Sehän kertoo siitä että se haluaa vaan p..ua eikä mua.
No tosiaan tähän nyt sitten ratkaisuna seksittömyys.

Onko mun päässä vika vai herättäiskö tää teissäkin ajatuksen että sitä ei se seksi mun kanssa kiinnosta? Mulla väkisin tulee mieleen että kun tässä nyt oikein sitten ollaan ilman niin se hakee sen jostain muualta.

Tutkimusten mukaan ei naisen pidä sadakaan joka kerta ja se ei ole häpeä. Harva nainen saa kun sitä panee, olkoon ne onnellisia. Voit sainä kuitenkin suihin ottaa tai vetää käteen, jos sinulla on ongelma ei siitä miehen tarvihe kärsiä.

Meidänkin vireä seksielämä katosi raskausaikana. Miestä ei haluttanut. Jotenkin se kasvava vatsa ja sisälläni liikkuva ihminen ei tehnyt minusta seksuaalisesti haluttavaa. Tosin mies kyllä helli ja huomioi muuten, eikä haikaillut toisten perään. Seksittömyys vaivasi kumminkin minua. Lapsen syntymän jälkeen seksi on palautunut normaaliin päiväjärjestykseen. Uskoisin, ettei ole ihan epätavallista, että mies ei halua sitä raskaana olevaa naista, vaikka sitä rakastaisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja epäluottamus vaan kasvaa;29116145:
Miten tuo on vastaus siihen että mies ei halua seksiä mun kanssa?
Ja sulle vieras, kiitos vastauksesta.

miten sulle voi vastata kun et kysy mitään?

vastauksena kysymykseesi: mies ei halua seksiä sun kanssa.

Yhteistyössä