Mies ei anna suuseksiä, vaikka lupas, oonko turhamainen :p

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Me siis tehtiin oikein kirjallinen "sopimus" toukokuussa siitä että mies sai 2 vrk mennä kavereiden kanssa rellestämässä ja minä saisin siitä hyvästä suuseksiä. Jota mies ei ole koskaan tehnyt, ei minulle, eikä aikaisemmille naisille. Sopimus tehtiin huumori mielessä, oikein allekirjoitukset kaikki mukamas, mutta siitä huolimatta olin tosissani, että haluan suuseksiä siihen mennessä ennen kuin tämä hänen rellestely-viikonloppu on!

En vain ole saanut, tässä toista kuukautta pitkälti oon jo odottanut. Aina on joku selitys että ei jaksa, enkä itsekään viitsi vinkua, ei se niin tärkeää ole kuitenkaan. Enkä etenkään halua että toinen tekee mitään seksiin liittyvää ilman tahtoaan - mutta asiahan oli miehelle ok silloin kun siitä sovittiin!!

Joo, alkaa siis jo ärsyttää. Mitähän pitäis tehä?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sopimus? Ihana :D

Mä en haluaisi suuseksiä vastentahtoiselta mieheltä...ei se olisi oikein, ei se olisi kivaa :/ . Eli unohtaisin koko jutun.

Joo joo, kun en minäkään halua vasten toisen tahtoa mitään. Siksi olen pitänyt suuni supussa tähänkin asti, eli unohdan koko jutun. Vaik lupas *nyyh*

OK, ei tää olekaan maailman suurimpia ongelmia, siksi laitoin kin otsikkoon etta olenko turhamainen :p

"Sopimus" tehtiin koska mies ie ole koskaan suostunut suuseksiä minulle antamaan ja tietää että sitä kovasti haluaisin, aateltiin että tehdään molemmat toisillemme palvelukset, ei tarvii ottaa niin kirjaimellisesti tätä sopimusta, saati sitä etteikö mies muuten olis päässyt ryyppäämään :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ehkä sö et jääkään mistään paitsi, jos mies onkin huono? :) Siitä syystä ei sitä tee koska tietää ettei se ole vahvinta osaamista :whistle:

En epäile teoriaasi :D Mutta kukas se seppä syntyessään olis, oon kyllä tehny kantani selväks että ei haittaa minua :)

Oon minäkin ekan kerran ottanut suihin mieheltäni 19-vuotiaana, joten hänellä minäkin harjoitellut..

En mäkään kyllä kenenkään tuheroon päätäni työntäis. Gulli on ihan eri asia, sitä on helpompi nuolla eikä sen varressa ole (yleensä ) mitään eritteitä tai hajuja.

Yhteistyössä