A
ap
Vieras
Me siis tehtiin oikein kirjallinen "sopimus" toukokuussa siitä että mies sai 2 vrk mennä kavereiden kanssa rellestämässä ja minä saisin siitä hyvästä suuseksiä. Jota mies ei ole koskaan tehnyt, ei minulle, eikä aikaisemmille naisille. Sopimus tehtiin huumori mielessä, oikein allekirjoitukset kaikki mukamas, mutta siitä huolimatta olin tosissani, että haluan suuseksiä siihen mennessä ennen kuin tämä hänen rellestely-viikonloppu on!
En vain ole saanut, tässä toista kuukautta pitkälti oon jo odottanut. Aina on joku selitys että ei jaksa, enkä itsekään viitsi vinkua, ei se niin tärkeää ole kuitenkaan. Enkä etenkään halua että toinen tekee mitään seksiin liittyvää ilman tahtoaan - mutta asiahan oli miehelle ok silloin kun siitä sovittiin!!
Joo, alkaa siis jo ärsyttää. Mitähän pitäis tehä?
En vain ole saanut, tässä toista kuukautta pitkälti oon jo odottanut. Aina on joku selitys että ei jaksa, enkä itsekään viitsi vinkua, ei se niin tärkeää ole kuitenkaan. Enkä etenkään halua että toinen tekee mitään seksiin liittyvää ilman tahtoaan - mutta asiahan oli miehelle ok silloin kun siitä sovittiin!!
Joo, alkaa siis jo ärsyttää. Mitähän pitäis tehä?