Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
hernetäti nii sulla jo on isot muksut entäs nää pikku asukkaat nekö pitäs heivata hoitoon heti synnäriltä?? että sais sitä arvostusta ja kun eihän se kenkää mielestä taida olla mitenkää arvokasta kun kotona ollaan
onhan minunkin lapset olleet pieniä, olin toki siloin kotona, ja minä muuten jäin aikoinanikotiin äitiysloman jälkeen, mutta nostin työttömyyskorvausta, kotonaolo EI OLE TYÖTÄ,.
perhepäivähoitajakin tekee työtä vaikka se on aiak pitkälle samaa kuin kotonaolo, pyykin pesua, siivousta ruuanlaittoa. helppoa !
täh? Jos sinusta nuo kotityöt on helppoja, miksi et ala kodinhoitajaksi? Minusta ne ovat raskasta työtäl siinä kuin mikä tahansa työ. Minulle lukeminen on ollut helppoa, on yliopistotutkinto. Sinullla ilmeisesti vaikeuksia lukemisen ym oppimisen kanssa, ja jokaisella on omat lahjakkuutensa. Alkaisin sinuna kodinhoitajaksi, jos nuo työt noin helppoja. Kuitenkin ihmettelen, kun täällä kirjoittelet aina, ja sinulla isot lapset, että käytkö nyt kuitenkaan töissä?
Ja onko teillä miten likaista? teetkö mitään kotona, kuin palstailet?
kotityöt teen siinä missä muutkin.
ja se puhtaus on ihan katsojan silmissä, tosien mielestä jossakin on tosi phdasta, toisen mielestä siellä no erittäin likaista.
hain työvoimakoulutuksessa kodinhoitajaksi , mutta mutta en päässyt .
Eikä akateeminen tutkinto tarkoita sitä että ihminen o jotenkin viisaampi,höpsis. Miten sinä lulet ettei kokin tarvitse osata lukea jakirjoitaa

meidän pitää osata kieliäki, että voidaan kommunikoida asiakkaiden kanssa.
olen tehnyt osa-aiaktöitä, nyt pääsin määräaikaiseen työsuhtesen joka alkaa 26.11 ja loppuu 31.3.
pääsesen tekemään ruokaaturisteille.
ja jaksan joka päivä lähteä sauvakävelylle,jopa sen työpäiän jälkeen tai ennen sitä.