Mies ei arvosta minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä suhteessa pitää olla kunnioitus, molemmin puolin. Oli kumpi hyvänsä, jos apua pyytää niin pitäisi sitä saada.

Mut hei mä oon kyl tosta työttömyyskorvauksilla vaan lauseestakin erimieltä. Eikös sekin ole liiton hyväksikäyttämistä.. Eikö sitä pitäisi olla sitten ihan sillä ihanalla kotihoidontuella... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
pitäshän miehenkii arvostaa vaimoosa vaikka kuinka kotona olisi se on arvokasta mitä nainen tekee kotona on lapset ja koti huollettavana

hernetäti osta aivot

miä olen ollut lasten kansa kotona ja miehenikin JA KUMPIKIN OLLAAN SITÄ MIELTÄ etä otonaolo on helppoa ja meillä on kuitenkin neljä lasta.

kotonaolosta EI PITÄISI maksaa mitään, jos haluaa jäädä niin työttömyyskorvauksill vaan.

Jaa. No lapsia voi hoitaa eri tavalla. Jotkut askartelee, tekee ruoat itse alusta loppuun, ym. joillakin ei tuttuja eikä lapsista seuraa toisilleen, (esim. jos vauva ja leikki-ikäinen, täytyy raahata pienen kanssa isompaa harrastuksiin ja se on raskasta jos mikä.

Montako harrastusta teidän lapsilla? Paljonko vietätte aktiivisiesti heidän kanssa aikaa?

hernetäti nii sulla jo on isot muksut entäs nää pikku asukkaat nekö pitäs heivata hoitoon heti synnäriltä?? että sais sitä arvostusta ja kun eihän se kenkää mielestä taida olla mitenkää arvokasta kun kotona ollaan

onhan minunkin lapset olleet pieniä, olin toki siloin kotona, ja minä muuten jäin aikoinanikotiin äitiysloman jälkeen, mutta nostin työttömyyskorvausta, kotonaolo EI OLE TYÖTÄ,.
perhepäivähoitajakin tekee työtä vaikka se on aiak pitkälle samaa kuin kotonaolo, pyykin pesua, siivousta ruuanlaittoa. helppoa !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pitäshän miehenkii arvostaa vaimoosa vaikka kuinka kotona olisi se on arvokasta mitä nainen tekee kotona on lapset ja koti huollettavana

hernetäti osta aivot

miä olen ollut lasten kansa kotona ja miehenikin JA KUMPIKIN OLLAAN SITÄ MIELTÄ etä otonaolo on helppoa ja meillä on kuitenkin neljä lasta.

kotonaolosta EI PITÄISI maksaa mitään, jos haluaa jäädä niin työttömyyskorvauksill vaan.

Kylläpä luulen kuitenkin, että suurin osa on sitä mieltä et kotonakin voi olla rankkaa. Teillä varmaan on sit lapset oikeita enkeleitä, että heidän osaltaan saatte kotihommat helposti tehtyä. Kyllä kuule kahdessakin on hommaa, varsinkin jos koko ajan saa olla paimentamassa ja hakemassa jostain pöydältä alas. Näin ainakin meillä.

ei ole enkeleitä, vanhinkin huusi ensimmäiset puoi vuotta yötä päivää, on olut korvatulehduksia useamala. vilejä poiia meillä kolme ja kylä meillä on sattunut ja tapahtunut, mutta sehän on vaan elämää.
jos haluaa olla kotona niin työttömyyskorvausta nostamaan, silläkin rahalal voi ola kotona

Onko sulla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? Ap ei valittanut rahasta vaan arvostuksesta!

Oon kyllä sun miehes kannalla. Sä olet kotona ja sun ne kotityöt kuuluu tehdä. Kyllä sun nyt luulis miehes työpv aikana kotityöt hoituvan. Sun mies varmaan kumminkin tuo sen isomman rahan taloon

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

hernetäti osta aivot

Jaa. No lapsia voi hoitaa eri tavalla. Jotkut askartelee, tekee ruoat itse alusta loppuun, ym. joillakin ei tuttuja eikä lapsista seuraa toisilleen, (esim. jos vauva ja leikki-ikäinen, täytyy raahata pienen kanssa isompaa harrastuksiin ja se on raskasta jos mikä.

Montako harrastusta teidän lapsilla? Paljonko vietätte aktiivisiesti heidän kanssa aikaa? [

meidän lapset harrasta kaiki judoa. isommat kaks kertaa viikossa ja pienemmät kerran viikossa.
se aika mitä lapst ei ole koulussatai harrastuksissa, on vanhemmat kotona, kulolla, näköetäisydellä.
hdessä tehdään kotnakinpaljoan asioaita, pelatan pelejä, lenkkeiläänkinjpa yhdessä. ei kaiki ttarvii olla itään väkisina rahalal ostettua hsdessäoloa. jopa se että yhdssä katso telkkaria lapsi kainalossa on yhdsssäoloa.
läksyissä autetaan yhdessä tehd'ään paljonkin asioita.

hernetäti nii sulla jo on isot muksut entäs nää pikku asukkaat nekö pitäs heivata hoitoon heti synnäriltä?? että sais sitä arvostusta ja kun eihän se kenkää mielestä taida olla mitenkää arvokasta kun kotona ollaan

onhan minunkin lapset olleet pieniä, olin toki siloin kotona, ja minä muuten jäin aikoinanikotiin äitiysloman jälkeen, mutta nostin työttömyyskorvausta, kotonaolo EI OLE TYÖTÄ,.
perhepäivähoitajakin tekee työtä vaikka se on aiak pitkälle samaa kuin kotonaolo, pyykin pesua, siivousta ruuanlaittoa. helppoa !

täh? Jos sinusta nuo kotityöt on helppoja, miksi et ala kodinhoitajaksi? Minusta ne ovat raskasta työtäl siinä kuin mikä tahansa työ. Minulle lukeminen on ollut helppoa, on yliopistotutkinto. Sinullla ilmeisesti vaikeuksia lukemisen ym oppimisen kanssa, ja jokaisella on omat lahjakkuutensa. Alkaisin sinuna kodinhoitajaksi, jos nuo työt noin helppoja. Kuitenkin ihmettelen, kun täällä kirjoittelet aina, ja sinulla isot lapset, että käytkö nyt kuitenkaan töissä?
Ja onko teillä miten likaista? teetkö mitään kotona, kuin palstailet? Lapset keskenään?

hernetäti osta aivot

Ei se ole kotona olemista, vaan kyllä se on ihan lasten tai lapsen hoitamista ja kotityöt myös siinä sivussa.Lasten hoidosta maksetaan kotihoidon tukea.Ei kotona olemisesta siis sitä maksua tule.
Olisitko ajatellut samalla tavalla kun itse hoidit ( oletan että olet hoitanut )kotihoidon tuella omia lapsiasi heidän ollessa pieniä?Vai oletko nyt muuttanut kantasi, kun omat lapset eivät enää ole pieniä?'
Totta, että kotona hoitaminen ja se työpäivä kotona on ehkä helpompaa, sekin tosin vähän riippuu yksilöstä.Mutta joku toinen voi taas ajatella että työssä pääsee vähemmällä.Yksilöllistä tämäkin.Itse hoidan tällä hetkellä 5 kk:n ikäistä vauvaa kotona.Kyllä siinä on ihan puuhaa.Mies tekee rakennusalan yrittäjänä pitkiä työpäiviä.Vauvanhoidon lisäksi teen myös kotihommat.Ei tulis mieleenkään pyytää miestä siinä avuksi.Hoidan myös isompien lasten ja opiskelijan asiat ( jos on hoidettavaa ).Ja meillä siis 5 lasta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Kyllä suhteessa pitää olla kunnioitus, molemmin puolin. Oli kumpi hyvänsä, jos apua pyytää niin pitäisi sitä saada.

Mut hei mä oon kyl tosta työttömyyskorvauksilla vaan lauseestakin erimieltä. Eikös sekin ole liiton hyväksikäyttämistä.. Eikö sitä pitäisi olla sitten ihan sillä ihanalla kotihoidontuella... :whistle:

työtön on työtön. ja jos sulla ei ole ANSIOTYÖTÄ oleopiskelijat on tiettty sitten asia erikseen, heisän "palkkaa "pitäisi nostaa

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:

hernetäti osta aivot

Ei se ole kotona olemista, vaan kyllä se on ihan lasten tai lapsen hoitamista ja kotityöt myös siinä sivussa.Lasten hoidosta maksetaan kotihoidon tukea.Ei kotona olemisesta siis sitä maksua tule.
Olisitko ajatellut samalla tavalla kun itse hoidit ( oletan että olet hoitanut )kotihoidon tuella omia lapsiasi heidän ollessa pieniä?Vai oletko nyt muuttanut kantasi, kun omat lapset eivät enää ole pieniä?'
Totta, että kotona hoitaminen ja se työpäivä kotona on ehkä helpompaa, sekin tosin vähän riippuu yksilöstä.Mutta joku toinen voi taas ajatella että työssä pääsee vähemmällä.Yksilöllistä tämäkin.Itse hoidan tällä hetkellä 5 kk:n ikäistä vauvaa kotona.Kyllä siinä on ihan puuhaa.Mies tekee rakennusalan yrittäjänä pitkiä työpäiviä.Vauvanhoidon lisäksi teen myös kotihommat.Ei tulis mieleenkään pyytää miestä siinä avuksi.Hoidan myös isompien lasten ja opiskelijan asiat ( jos on hoidettavaa ).Ja meillä siis 5 lasta. =)

kyllä minmä enenkin ajattelin että onpas helppoa,kun vielä nykyisin koteet tekee melkein kaiken. tosiitta se oli silloinenen kunpiti järvessä vaattekin pestä ja lämmitää vedet jne.

Nostitko työttömyyskorvausta sen vuoksi kun se oletettavasti oli suurempi kuin kotihoidontuki olisi ollut?Ja kyllä muuten sen lapsen hoitaminen on työtä. Sen työn tekee vaan itse ja omassa kodissa.Jos veisi hoitoon, niin sen työn tekisi joku toinen ;)

Sinulle HERNETÄTI, niin kuin sanoin teen kyllä kotihommat, MUTTA sinustako olisi mukavaa jos olisit koko päivän tehnyt kotihommia ja miehesi sanoisi sinulle että enemmänkin varmaan kerkeäisi? Ja mielestäni ei todellakaan ole paljon pyydetty, jos se työssä käyväkin joskus ne pyykit ripustaa! Onhan ne hel...vetin hommat sittenkin kun minäkin palaan työelämään. Ei niitä sittenkään voi rankanpäivän jälkeen jättää laittamatta. Älä vastaa ketjuihin, joita et ymmärrä!
Ja kiitos muille, jotka ymmärsi pointtini!

täh? Jos sinusta nuo kotityöt on helppoja, miksi et ala kodinhoitajaksi? Minusta ne ovat raskasta työtäl siinä kuin mikä tahansa työ. Minulle lukeminen on ollut helppoa, on yliopistotutkinto. Sinullla ilmeisesti vaikeuksia lukemisen ym oppimisen kanssa, ja jokaisella on omat lahjakkuutensa. Alkaisin sinuna kodinhoitajaksi, jos nuo työt noin helppoja. Kuitenkin ihmettelen, kun täällä kirjoittelet aina, ja sinulla isot lapset, että käytkö nyt kuitenkaan töissä?
Ja onko teillä miten likaista? teetkö mitään kotona, kuin palstailet?

kotityöt teen siinä missä muutkin.
ja se puhtaus on ihan katsojan silmissä, tosien mielestä jossakin on tosi phdasta, toisen mielestä siellä no erittäin likaista.

hain työvoimakoulutuksessa kodinhoitajaksi , mutta mutta en päässyt .

Eikä akateeminen tutkinto tarkoita sitä että ihminen o jotenkin viisaampi,höpsis. Miten sinä lulet ettei kokin tarvitse osata lukea jakirjoitaa :o meidän pitää osata kieliäki, että voidaan kommunikoida asiakkaiden kanssa.

olen tehnyt osa-aiaktöitä, nyt pääsin määräaikaiseen työsuhtesen joka alkaa 26.11 ja loppuu 31.3.
pääsesen tekemään ruokaaturisteille.
ja jaksan joka päivä lähteä sauvakävelylle,jopa sen työpäiän jälkeen tai ennen sitä.

hernetäti osta aivot

Oletko itse töissä?
Olen todella paljon mieluummin alani töissä kuin 'piikana' kotona. Ja en tarkoita sitä että en viihtyisi lasteni kanssa vaan sitä että kaikki eivät tykkää 'maata' kotona. KOTONA TEHTY TYÖKIN ON TYÖTÄ, paitsi että sitä ei arvosteta, kuten kommenteistasi huomaa.
On inhottavaa, että ihmisen arvo on aina siinä että hän TIENAA, ei siinä että hän on ihminen ja tekee sen mikä jaksaa ja ehtii.

Mitä tota pillittämään, niinhän ne kaikki miehet ajattelee, ennenkuin kokeilee kotona olemista. Yleensä sen jälkeen ovat sanoneet, että onneksi pääsee töihin levähtään.. Niin se vaan on!

Alkuperäinen kirjoittaja lulu:
Mitä tota pillittämään, niinhän ne kaikki miehet ajattelee, ennenkuin kokeilee kotona olemista. Yleensä sen jälkeen ovat sanoneet, että onneksi pääsee töihin levähtään.. Niin se vaan on!

onneksi munmies TIETÄÄ ETTÄ KOTONAOLO ONHELPPOA, on tykännyt kotonaolosta. tekee kotityöt siinä kuin muutkin. VALITAT IHANTURHASTA!

ja se puhtaus on ihan katsojan silmissä, tosien mielestä jossakin on tosi phdasta, toisen mielestä siellä no erittäin likaista.

Eikä akateeminen tutkinto tarkoita sitä että ihminen o jotenkin viisaampi,höpsis. Miten sinä lulet ettei kokin tarvitse osata lukea jakirjoitaa :o meidän pitää osata kieliäki, että voidaan kommunikoida asiakkaiden kanssa.

olen tehnyt osa-aiaktöitä, nyt pääsin määräaikaiseen työsuhtesen joka alkaa 26.11 ja loppuu 31.3.
ja jaksan joka päivä lähteä sauvakävelylle,jopa sen työpäiän jälkeen tai ennen sitä.

jutuistasi huomaa, että olet todellinen moukkat, jonka sivistys on kiertänyt todella kaukaa!!!
Oli varmaan valitsijoiden ansiota, että et päässyt opiskelemaan kodinhoitajaksi, jos lauoit siellä vastaavia kommentteja kuin täällä.
Olen akateeminen, ja täytyy kyllä sanoa että olen mielissäni siitä sivistyksestä, jonka olen itselleni hankkinut.

Alkuperäinen kirjoittaja akat.:

jutuistasi huomaa, että olet todellinen moukkat, jonka sivistys on kiertänyt todella kaukaa!!!
Oli varmaan valitsijoiden ansiota, että et päässyt opiskelemaan kodinhoitajaksi, jos lauoit siellä vastaavia kommentteja kuin täällä.
Olen akateeminen, ja täytyy kyllä sanoa että olen mielissäni siitä sivistyksestä, jonka olen itselleni hankkinut.

:laugh:
nyt kyllä puhut PASKAA :laugh: :laugh:

Ap, kuinka vanhoja sinun lapset ovat? Pystytkö menemään jo töihin?

Vanhin on 4 ja nuorin täytti juuri vuoden. Kyllähän sitä muuten voisi jo töihin mennä, mitään pitkäaikaista työtä vaan ei tällä hetkellä ole tarjolla. Ja ihan mielellään pitäisin nuorimmaisen vielä ainakin vuoden verran kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Vanhin on 4 ja nuorin täytti juuri vuoden. Kyllähän sitä muuten voisi jo töihin mennä, mitään pitkäaikaista työtä vaan ei tällä hetkellä ole tarjolla. Ja ihan mielellään pitäisin nuorimmaisen vielä ainakin vuoden verran kotona.

sillointehdään osa-aikatyötä, sitä mitä on.

Sinähän sen tiedät, mitkä ratkaisut meille sopii! Suksi jo suolle!

Eli ainoa joka täällä puhuu kotona makaamisesta, on se, joka oikeasti makaa kotona.
Hernetäti. Hänellä isot lapset ja makoilee kotona työttömänä ja tekee vain osa-aikahommia silloin tällöin. Sitten aukoo täällä pieniä lapsiaan kotona hoitavia. Vaikka itse on elänyt elämänsä työttömyyskorvauksilla.

Just.

Yhteistyössä