R
RehtiNen
Vieras
Mitä teen kun mies yritti loppukesästä tilata maksu-TV kanavapakettia, mutta ei sitä korttiakaan heiltä saanut kun operaattorilta soittivat että olisi pari vuosien takaista rästimaksua velkaa heille. No meille sit tilattiin myöhemmin mun nimis se eri kautta kokonaan. Kuitenkin miehelle tuli kuukausilasku siitä aika pian ja hän soitti ko. operaattorille ettei ole saanut koko maksu-Tv:tä ja ne lupas kuulema että lasku täten aiheeton. Kuitenkin nyt joka kuukausi on tullut laskut sieltä miehelle ja mies ei enää edes avannut koko kirjeitä, vaan ärisi mulle että hän ei sinne soita kun kerran jo on soittanut, että ei hänen vika jos laskuja aiheetta tulee. Muyt mun mielestä hänen pitäsi soittaa etteivät laskuta ja peri turhaan, ja ettei tyhjästä tule esim. maksuhäiriömerkintää.
Mitä te mieltä, pitääkö mun soittaa miehen puolesta, vaikka tuntuu ettei se taida onnista ja ei ne mulle mitään tietoja muka voi antaa??
Mitä te mieltä, pitääkö mun soittaa miehen puolesta, vaikka tuntuu ettei se taida onnista ja ei ne mulle mitään tietoja muka voi antaa??