kun mies ei halua edetä suhteessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuodatus - turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kannattas ottaa ihan tosissaan puheeksi tuo. Kysyt vaan että haluatko ikinä naimisiin tai haluatko lapsia? Enkä halua vastaukseksi no ehkä joskus myöhemmin tai emmä tiiä. Vaan ihan kunnon vastauksen

Nyt olisi kyllä syytä hälytyskellojesi soida ja kovaa. Näitä tapauksia on nähty vaikka kuinka paljon. Ensin sinä odottelet kiltisti miehen mielen muuttumista nelikymppiseksi. Sitten mies löytää uuden naisen ja paukkaa tämän kanssa saman tien naimisiin ja lapsikin on vielä tulossa samaan syssyyn. Sinä jäät katkerana nuolemaan näppejäsi. Lapsentekoikä alkaa olla jo ohi, eivätkä miesmarkkinatkaan enää siinä iässä ole kummoiset. Korkeintaan äitipuoleksi voit kelvata jonkun lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
kannattas ottaa ihan tosissaan puheeksi tuo. Kysyt vaan että haluatko ikinä naimisiin tai haluatko lapsia? Enkä halua vastaukseksi no ehkä joskus myöhemmin tai emmä tiiä. Vaan ihan kunnon vastauksen

Parempi olisi kysyä, että haluatko ikinä naimisiin MINUN kanssani ja haluatko lapsia MINUN kanssani.

Voihan se mies näitä asioita haluta, mutta jonkun muun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen 22, mies pari vuotta vanhempi ja yhdessä oltu reippaat 3 vuotta. ja niinkuin sanoin, mun ei tarvitse kaikkea tuota saada heti mutta vähän harmittaa ettei se kihlauskaan miestä yhtään kiinnosta... eikä osaa siitä juuta eikä jaata sanoa.

liikaa jo odottelua mun mielestä :snotty:

Eipä niitä miehiä, joita kiinnostaa kotileikit alle kolmekymppisenä, kauhean helposti löydy, täytyy olla paljon hyvää tuuria matkassa (että se mies olis muutenkin hyvä). Moni löytää vasta ihan viime tipassa että ehtii lapsia saada juuri ja juuri. Ei mitään takeita siis ap. että se seuraava olis yhtään valmiimpi sitoutumaan sinuun. Miehillä kun ei tuo biologinen kello tikitä niin voimakkaasti, niin tuppaavat venyttämään nuoruuttaan.

niin, tää on hyvä mies muuten.... ehkä jos oltais tavattu pari vuotta myöhemmin niin asiat olisi toisin...

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
olen 22, mies pari vuotta vanhempi ja yhdessä oltu reippaat 3 vuotta. ja niinkuin sanoin, mun ei tarvitse kaikkea tuota saada heti mutta vähän harmittaa ettei se kihlauskaan miestä yhtään kiinnosta... eikä osaa siitä juuta eikä jaata sanoa.

liikaa jo odottelua mun mielestä :snotty:

niin kyllä minunki mielestä.

ap, tosiaan tutkiskele itseäsi että mitä todella haluat ja milloin. mieti asiat perinpohjin omalta kantiltasi ennenku nostat kissan pöydälle miehen kanssa.

ja tosiaan, voin sanoa että ystäväni kärsii kovasti tilanteesta, kaikki ympärillä tekevät lapsia ja sitoutuvat, myös ne ystävät jotka ovat jo toisessa parisuhteessaan heidän 10 vuotta kestäneen parisuhteensa aikana. jotenki me kaikki muut osataan jo aavistaa ettei mies halua lapsia koskaan, mutta ystäväni on vaan niin luottavainen eikä halua asiaa uskoa, vaan uskottelee itselleen että kyllä se vielä sieltä tulee se miehenkin vauvakuume. mie taas pelkään sitä että ystäväni tulee itkemään minulle 35-vuotiaana syystä että mies ei haluakaan lapsia koska on suurempi mahollisuus saada vammainen lapsi :/

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Nyt olisi kyllä syytä hälytyskellojesi soida ja kovaa. Näitä tapauksia on nähty vaikka kuinka paljon. Ensin sinä odottelet kiltisti miehen mielen muuttumista nelikymppiseksi. Sitten mies löytää uuden naisen ja paukkaa tämän kanssa saman tien naimisiin ja lapsikin on vielä tulossa samaan syssyyn. Sinä jäät katkerana nuolemaan näppejäsi. Lapsentekoikä alkaa olla jo ohi, eivätkä miesmarkkinatkaan enää siinä iässä ole kummoiset. Korkeintaan äitipuoleksi voit kelvata jonkun lapsille.

Hei haloo, ap. on 22. Ei sen ikäisten parisuhteet keskimäärinkään kestä loppuelämää. Todella harva suunnilleen sen ikäinen mies on oikeasti kiinnostunut miettimään vielä mitään naimisiinmenoja ja lastentekoa tai pystyy antamaan täsmällistä vastausta niistä. Ainoat tuntemani naimisissaolevat ovat uskiksia tai sitten jotenkin kiristetty naimisiin ja paskasti menee. Lapsia lähinnä vahinkovauvojen isillä.

Vaikka palstatodellisuus keskivertoa nuorempine äiteineen voi toiselta näyttääkin, niin kyllä suurin osa suomalaisista miehistä alkaa miettiä noita asioita vasta lähemmäs kolmekymppisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:

Parempi olisi kysyä, että haluatko ikinä naimisiin MINUN kanssani ja haluatko lapsia MINUN kanssani.

Voihan se mies näitä asioita haluta, mutta jonkun muun kanssa.

olen kysynyt, naimisiin ei tahdo (selitys oli jotain sen suuntaista ettei pidä avioliittoa merkityksellisenä/tärkeänä + turhaa rahanmenoa (ja liikaa huomion keskipisteessä olemista.. heh! )), lapsia haluaa mutta ei vielä. tiedä häntä

Mun mielestä kuulostaa oudolta jos mies ei halua mitään noista asioista sun kanssa. Ikävä sanoa näin suoraan, mutta tuntuu että ehkä se mies ei ole SE mies sulle. Parempi kun löytäsit jonkun joka rakastaa sua aivan hirvittävästi ja sä sitä ettekä muuta haluakaan kuin yhteisen elämän. :)

Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Mun mielestä kuulostaa oudolta jos mies ei halua mitään noista asioista sun kanssa. Ikävä sanoa näin suoraan, mutta tuntuu että ehkä se mies ei ole SE mies sulle. Parempi kun löytäsit jonkun joka rakastaa sua aivan hirvittävästi ja sä sitä ettekä muuta haluakaan kuin yhteisen elämän. :)

en mä epäile etteikö mies mua rakastais. tai etteikö se haluaisi mun kanssa yhteistä elämää, kysymys on ennempi siitä että mahtaako meillä halut kohdata sen suhteen minkälaista aatellaan sen yhteisen elämän olevan...

en mä epäile etteikö mies mua rakastais. tai etteikö se haluaisi mun kanssa yhteistä elämää, kysymys on ennempi siitä että mahtaako meillä halut kohdata sen suhteen minkälaista aatellaan sen yhteisen elämän olevan...

Luin sun aloituksen uudelleen ja olin ymmärtäny väärin. Luulin siis ettei halua edes asua kanssasi samassa osoitteessa. Sun pitää miettiä että rakastatko miestä niin paljon että olet mahdollisesti valmis luopumaan noista muista asioista jos niitä haluat.

Luin sun aloituksen uudelleen ja olin ymmärtäny väärin. Luulin siis ettei halua edes asua kanssasi samassa osoitteessa. Sun pitää miettiä että rakastatko miestä niin paljon että olet mahdollisesti valmis luopumaan noista muista asioista jos niitä haluat.

ok, ei sentäs. niin täytyy, tiedän kyllä vastauksen.

Olette kyllä vielä kovin kovin nuoria! Suurimmalla osalla miehistä ei tuossa iässä ole sormukset tai lapset ollenkaan mielessäkään. Eikä kyllä se asuntolainakaan. Chillaillaan vaan tyttöystävän kanssa ja elämä on huoletonta. Kosi sinä häntä! Ja jos ei suostu niin sehän on selvä signaali se. Jos ei pidä avioliittoa tärkeänä ja sinulle se sitä on, niin mielestäni teillä on vakavan keskustelun paikka. Käytte arvomaailmavertailun ja jos juurikaan mikään ei ole samalla tavalla teillä niin voisin sinuna harkita jopa sitä eroa.

Teillä ei vielä kyllä ole tuota ikää kauheasti kertynyt, että saattaa mies hyvinkin innostua mainitsemistasi asioista muutaman vuoden päästä. Mun läheisesti tuntemani miehet ovat halunneet perustaa perheen vasta lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä vuotta, vaikka heillä olisi ollut juuri se oikea tyttöystävä jo monia vuosi, jonka kanssa on sitten todellakin perustettu se perhekin kun aika on ollut kypsä.