V
vierailija
Vieras
Olen seurustellut n. puoli vuotta miehen kanssa, ikää 26 hänellä. Olen tehnyt suhteen alussa jo selväksi että en voi hänen luokseen yöksi mennä sillä minulla on koira jota en voi jättää. Mies asuu yksiössä, itse asun tilavassa kaksiossa. Luulisi olevan helpointa että yökyläily tapahtuisi minun luonani jotta koirani saisi olla omassa kodissaan. Mies ei kuitenkaan koskaan pyynnöistä huolimatta halua jäädä luokseni yöksi. Kun kysyn niin aina sama vastaus " emmä tiiä." Ei tunnu olevan halukas asiasta keskustelemaan. Kuitenkin suhteemme on vakava ja mies vakuuttaa haluavansa yhteistä tulevaisuutta kanssani.
Kuka ei halua rakkaansa vieressä nukkua? Tää asia todella repii mua ja itken öisin sen vuoksi, kun en saa olla mieheni lähellä.
Mitä jos koirani on se ongelma? Eikö miehen pitäisi haluta ottaa sekin osaksi elämää, täytyyhän hänen automaattisesti ymmärtää että minä ja koira tullaan samassa paketissa..
Onko kokemuksia, neuvoja, vinkkejä? Kiitos jo etukäteen
Kuka ei halua rakkaansa vieressä nukkua? Tää asia todella repii mua ja itken öisin sen vuoksi, kun en saa olla mieheni lähellä.
Mitä jos koirani on se ongelma? Eikö miehen pitäisi haluta ottaa sekin osaksi elämää, täytyyhän hänen automaattisesti ymmärtää että minä ja koira tullaan samassa paketissa..
Onko kokemuksia, neuvoja, vinkkejä? Kiitos jo etukäteen