Mies ei halua nukkua kanssani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen seurustellut n. puoli vuotta miehen kanssa, ikää 26 hänellä. Olen tehnyt suhteen alussa jo selväksi että en voi hänen luokseen yöksi mennä sillä minulla on koira jota en voi jättää. Mies asuu yksiössä, itse asun tilavassa kaksiossa. Luulisi olevan helpointa että yökyläily tapahtuisi minun luonani jotta koirani saisi olla omassa kodissaan. Mies ei kuitenkaan koskaan pyynnöistä huolimatta halua jäädä luokseni yöksi. Kun kysyn niin aina sama vastaus " emmä tiiä." Ei tunnu olevan halukas asiasta keskustelemaan. Kuitenkin suhteemme on vakava ja mies vakuuttaa haluavansa yhteistä tulevaisuutta kanssani.
Kuka ei halua rakkaansa vieressä nukkua? Tää asia todella repii mua ja itken öisin sen vuoksi, kun en saa olla mieheni lähellä.
Mitä jos koirani on se ongelma? Eikö miehen pitäisi haluta ottaa sekin osaksi elämää, täytyyhän hänen automaattisesti ymmärtää että minä ja koira tullaan samassa paketissa..
Onko kokemuksia, neuvoja, vinkkejä? Kiitos jo etukäteen

Jos joudut valitsemaan, niin kumpi on tärkeämpää, mies vai koira?

Sitä paitsi kuulostaa aika rajoittavalta, ettei koirasta pysty edes yhdeksi yöksi eroamaan...

Jos koira (harrastus, ei perheenjäsen) on noin tärkeässä osassa elämää, taitaa olla viisainta tyytyä koiraan ja elää ilman miestä...

Hyväksyisitkö, jos mies selittäisi, ettei voi olla yötä erossa moottoripyöräkokoelmastaan?

Tuo "minä ja koira tullaan samassa paketissa" paljasti kyllä tekstin provoksi, mutta vastaan silti. Itse pelkään koiria ja tunnen oloni epämukavaksi koirien lähellä. Siksi en ikinä voisi yöpyä asunnossa, jossa on koira. Täytyy myös sanoa, että kiinnostus ihmistä kohtaan vähenee, jos kuulen että hänellä on koira, koska ajattelen etten voisi koskaan kuitenkaan seurustella tai asua koirallisen tyypin kanssa. En myöskään pidä koirista.

Ensinnäkin, koira on minulle perheenjäsen, ja toiseksi, minä nimenomaan en halua että koira joutuu olemaan yksin, jos on sekin mahdollisuus että se voisi olla osa meidän elämää

Tuo "minä ja koira tullaan samassa paketissa" paljasti kyllä tekstin provoksi, mutta vastaan silti. Itse pelkään koiria ja tunnen oloni epämukavaksi koirien lähellä. Siksi en ikinä voisi yöpyä asunnossa, jossa on koira. Täytyy myös sanoa, että kiinnostus ihmistä kohtaan vähenee, jos kuulen että hänellä on koira, koska ajattelen etten voisi koskaan kuitenkaan seurustella tai asua koirallisen tyypin kanssa. En myöskään pidä koirista.
Tuo nyt oli ihan typerä vastaus, ja ei tosiaankaan ole provo kyseessä. Eikä minua kiinnosta sun mieltymykset, tiedän että mieheni sattuu pitämään koirista ja hänen perheelläänkin on kolme koiraa

Tuo nyt oli ihan typerä vastaus, ja ei tosiaankaan ole provo kyseessä. Eikä minua kiinnosta sun mieltymykset, tiedän että mieheni sattuu pitämään koirista ja hänen perheelläänkin on kolme koiraa

Aha. No jos miehesi kerran pitää koirista, niin sitten ei varmaan sinun kannata aloitusviestiin kirjoittaa, että epäilet juuri koiran olevan ongelma. Ellet sitten tarkoita, että hän ei ehkä pidä juuri sinun koirastasi?

Ja provolta vaikutat edelleen.

Ensinnäkin, koira on minulle perheenjäsen, ja toiseksi, minä nimenomaan en halua että koira joutuu olemaan yksin, jos on sekin mahdollisuus että se voisi olla osa meidän elämää

Hyvä juttu, sä tiedät mitä sä haluat. Joten jos sun mies ei tykkää sun koirasta, sä voit lopettaa suhteen. Ei toki kannata olla sellaisessa suhteessa, jossa ei sun perheenjäsentä hyväksytä. Etsi siis joku toinen mies :)

Perheenjäsen? Onko koira lapsesi, vanhempasi vai puolisosi? Jos viimeinen, et tarvitse (toista) miestä.

edit. Miksi mies haluaisi yöpyä paikassa, jossa hän tietäisi/tuntisi olevansa numero 2 (sen koiran jälkeen)?

No ei kai kukaan täysipäinen hankkiudu koirastaan eroon suht tuoreen seurustelun vuoksi!!?

Kiva sitten harmitella menetettyä koiraa jos suhde kariutuu.

Koira on varmaan jo työpäivän shan yksin, eli ei sitä voi enää yöksi yksin jättää. Ei todellakaan.

Onkohan miehellä nyt joku muu syy?
Sinuna koittaisin keskustella asiasta vielä enemmän ja kysellä kuitenkaan tivaamatta. Ehkä hänellä on jotain mikä nolottaa häntä? Vaikka hammasraudat, tupee, virtsankarkailu.. Vai haluaisiko hän kuitenkin sinut hänen luokseen yöksi?

Onko kodissasi likaista?
Vai onko jän vain kotihiiri?

Jos koira (harrastus, ei perheenjäsen) on noin tärkeässä osassa elämää, taitaa olla viisainta tyytyä koiraan ja elää ilman miestä...

Hyväksyisitkö, jos mies selittäisi, ettei voi olla yötä erossa moottoripyöräkokoelmastaan?
Koira on elävä olento, moottoripyörä ei. Sun mielestä varmaan ap:n kannattais nyt kiireen vilkkaa hankkiutua eroon koirastaan, jos mies keksisi sitä vaatia, vai mitä?

Idiootti, koira on elävä olento. Ei sitä voi jättää itsekseen pitkäksi aikaa. Eikä sitä voi verrata moottoripyörään.

Perheenjäsen? Onko koira lapsesi, vanhempasi vai puolisosi? Jos viimeinen, et tarvitse (toista) miestä.

edit. Miksi mies haluaisi yöpyä paikassa, jossa hän tietäisi/tuntisi olevansa numero 2 (sen koiran jälkeen)?
Mitä se sun persettä kaivalee, jos joku ajattelee lemmikkinsä olevan perheenjäsen? Ei eläintä tarvitse tuolla lailla inhimillistää. Se ansaitsee paikkansa perheessä olemalla se mikä se on eli lemmikki.

Vituttaako sua, että sulla ei ole edes sitä koiraa ja nyhjötät vain ypöyksin kopperossasi?

Eikö sinun lapsuudenperheessä kaikki perheenjäsenet olleet tasavertaisia perheen osakkaita, kun nyt pelkäät että jäisit eläimelle "kakkoseksi"? (Jos tuollainen tilanne osuisi kohdallesi.)

Kiitos teille jotka olette ymmärtäneet kantani ja olette vastanneet asiallisesti. Koira tosiaan on mulle perheenjäsen, ihmiset tietty laumanjohtajia mutta ajatus olisi että koirasta tulisi osa perhettä.

No ei kai kukaan täysipäinen hankkiudu koirastaan eroon suht tuoreen seurustelun vuoksi!!?

Kiva sitten harmitella menetettyä koiraa jos suhde kariutuu.

Koira on varmaan jo työpäivän shan yksin, eli ei sitä voi enää yöksi yksin jättää. Ei todellakaan.

Onkohan miehellä nyt joku muu syy?
Sinuna koittaisin keskustella asiasta vielä enemmän ja kysellä kuitenkaan tivaamatta. Ehkä hänellä on jotain mikä nolottaa häntä? Vaikka hammasraudat, tupee, virtsankarkailu.. Vai haluaisiko hän kuitenkin sinut hänen luokseen yöksi?

Onko kodissasi likaista?
Vai onko jän vain kotihiiri?
Kotihiiri hän on, olen miettinyt että olisiko kyse siotö ettei kehtaa käydä kakalla luonani voi olla ihan mahdollista? Hän ei uskalla edes pierrä seurassani

Jos joudut valitsemaan, niin kumpi on tärkeämpää, mies vai koira?

Sitä paitsi kuulostaa aika rajoittavalta, ettei koirasta pysty edes yhdeksi yöksi eroamaan...

Puolessa vuodessa ei miestä vielä tunne niin hyvin, että koirasta kannattaisi luopua. Jos ap:n elämään kuuluu koira nyt ja ikuisesti, on syytä selvittää tulevan miehen ajatukset koirasta. Ei kannata muuttaa itseänsä ja luopua jostain rakkasta, jos pitää valita "koira tai mies". Ap löytää varmasti miehen (ehkä nykyinen) joka ei pakota valitsemaan. Tulevaisuutta ajatellen tällainen "valitse minä tai koira-ihminen" saattaa vaatia samaa ystävien, lasten tai minkä tahansa kohdalla.

Pystyisi ap olemaan erossa koirastansa, mutta ei ole luotettavaa hoitajaa. Ehkä ap voisi löytää jonkun opiskelijan tms. naapurustosta koiravahdiksi.

...Kuka ei halua rakkaansa vieressä nukkua?... ...täytyyhän hänen automaattisesti ymmärtää että minä ja koira tullaan samassa paketissa..

Jos sinä rakastat, niin kai ymmärrät ettei mies ja koira ole samalla viivalla? Kuka ei ymmärrä, että koira on koira ja toinen ihminen se tasavertainen elämänkumppani? Jos tässä jonkun pitää asennettaan tarkistaa, niin se olet tasan sinä. Koira ei ole lapsi, joka "tulee samassa paketissa". Se on lemmikkieläin. Voi nyt vittu teitä tahvoja. Ei ole ihme ettet ole aikaisemmin miestä elämänkumppaniksi löytänyt. Vai että oikein samassa paketissa :D

Yhteistyössä