mies ei halua opettaa tai näyttää mallia omalla käytöksellään lapsille, miten mä ikinä onnistun odottamaan mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arrg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arrg

Vieras
Miehen asenne on että hän tekee saamattomasti mutta lasten täytyy tehdä hyvin. Ja antaa lastenkin olla saamattomia jos hän saisi olla yksin vastuussa. Tekee itse tiettyjä arkipäivän asioita huolimattomasti tai jättää kokonaan tekemättä, ei halua olla esimerkkinä lapsille miten toimitaan oikein. Ei jaksa opettaa lapsille mitään, tekee puolesta jos ei lapsi osaa tehdä oikein.. En ymmärrä miten jaksan yksin ikuisesti lapsille opettaa asioita ilman että toista yhtään kiinnostaa...ja pyytelen miestäni olemaan esimerkkinä, en voi käsittää miten aikuinen ihminen voi ajatella noin lapsellisesti...

Miksi sitä ei lapsenkasvatus kiinnosta? En kyllä jaksais pitemmän päälle noin ärsyttävää puolisoa kattella, jos keskustelut ja perustelut ei auta, vaanb syynä on laiskuus.

Kyllä antoi ihan fiksun vaikutelman mutta sit kun lapset rupesivat tarvitsemaan juuri sitä esimerkkiä ja opetusta, pitkä jänteisyyttä ja seuraamuksia ( muuta kun huutoa ja kiroilua )... on todella itsepäinen ja saan usein haukut kun omasta mielestä neuvon häntä oikeempaan toimintaan...kun aina sanotaan että vain äiti ei voi olla oikeassa mutta kai tässä asiassa vanhempien olisi hyvä toimia mun näkemysten mukaan. Jos ajatellaan aidosti lasten parasta eikä miehen laiskuutta...

Yhteistyössä