mies ei halua pitää minua kädestä tai vyötäröstä kiinni kun kävellään julkisilla paikoilla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että

Vieras
tossa se otsikossa tulikin. Olen pyytänyt miestäni(todella nöyryyttävää minulle) että olisi ihanaa jos hän pitäisi edes kädestä joskus kiinni, mutta mies ei sitä tee pyynnöistä huolimatta, jos joku kädestä ottaa kiinni,niin se olen minä :(.

Alkuperäinen kirjoittaja että;23770831:
ei vaan laiha ja ihan kaunis, ainakin saan huomiota osakseni ihan tarpeeksi. mutta voihan se olla et mies häpeää mua.

Veikkaan, että miehes pitää sitä jotenkin lapsellisena. Haluaa säilyttää katu-uskottavuutensa.

No, en mäkään tykkää julkisesti kävellä käsikädessä tai et miehen käsi vyötäröllä..hyi yök.. MUTTA silti rakastan miestä ja haluan elää sen kaa loppuelämän!!:)

mun mielestä se ei ole yhtään teinimäistä,enemmänkin läheisyyttä ja luo minun mielestäni jonkin pienen yhteyden :D. mistä mahtaa tulla miehille tuo usko teinimäisyydestä?

Veikkaan, että miehes pitää sitä jotenkin lapsellisena. Haluaa säilyttää katu-uskottavuutensa.

Veikkaisin samaa..

Toisaalta vois olla mahdollista, että miehen on hankala kävellä, jos joku roikkuu siinä kylessä kiinni.. en itekään tykkää kävellä, jos joku pitää kädestä.. Häiritsee, kun ei pääse käsi vapaasti heilumaan ja sit pitää askeltaa toisen kanssa samaan tahtiin..

ei tarvitsisi kokoaikaa pitää vyötäröstä tai kädestä,sellainen pieni hetkikin riittäisi =), se olisi jotenkin pienen pieni ele siitä,että toinen rakastaa niin maan pirusti sua :D.

Ei mekään pidetä toisiamme kädestä julkisella paikalla. Miehestä on se on noloa, koska hänen mielestään se on tunteiden julkisesti näyttämistä. Ja se ei ole hänen mielestään sopivaa. Mutta mun mies onkin jo vanha.

Kiusallani saatan joskus pussata häntä kaupassa hyllyjen välissä. Varmistan että kukaan ei näe, ja mies punastuu joka kerta. Että mulla on hauskaa =)

mun miehellä sama juttu, sanoo ettei oo asiallista ja hyviin käytöstapoihin kuuluvaa näyttää tunteita ihmistenilmoilla, että itseä nolostuttaa. minulle tämä nykyään tosi ok, aiemmin ihmettelin sitä

Mun mies taas itse haluaa kävellä käsi kädessä ja pussailee julkisilla paikoilla, itse en osaa tehdä aloitetta sellaisiin. Ja luulisi hällä sen juuri vaikuttavan katu-uskottavuuteen :D
Mutta jos ap miehesi muuten osoittaa välittävänsä niin eikös se ole hyvä?
Käsi kynkkään ei kai ole niin teiniä?

Mun mies pitää kyl kädestä kiinni välillä ihan oma-aloitteisesti. Joskus lääppii kans pepusta ja tisseistä. Joskus se on kivaa, mutta joskus vähän hävettää...

Lähinnä mua nyt kiinnostaisi, että mikä siinä on ongelmana, jos toinen ei halua julkisesti marssia käsi kädessä? Tai miksi niin yleensä pitäisi tehdä? Jos muuten suhteessa on rakkautta, niin onko tuo nyt niin ongelma?

Yhteistyössä