Mies ei halua toista lasta koska ei ole rahaa eikä tilaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta on ihan hyvä, että joskus mietitään niitä realiteettejakin eikä lapsia "hankita" vaan sen takia kun "mä haluun". Mietitään sitä elämää vähän pidemmällekin

OT: Meillä mies on nyt menossa jo toiseen työpaikkaansa irtisanomisen jälkeen. Vaihtoi siis vapaaehtoisesti tällä kertaa... Irtisanottiin loppukesästä. Molemmat työt on löytyneet niin, että on mennyt paikan päälle kysymään töitä. Ei siis ole ollut ollenkaan työnhakua päällä.

Pääasia mun mielestä olis, että ette anna asian tulla teidän väliinne! Etenkin kun teillä varmaankin vielä on joku vuosi aikaa odotella. Tokihan se pahalta tuntuu, kun kovasti lapsen tahtoisi, mutta onhan se mukavampaa sitten kun siihen on varaa. Jaksamisia, voimia ja rakkautta teidän perheellenne!

Siinähän se kaks menee missä ykskin rahallisesti. Jos tiedätte että haluatte lisää lapsia niin ei kannata odotella. Tämä minun pielipide. Myös lapsen etu on että saa sisaruksen.

eiks kannatais nyt tehdä ne lapset niin jää miehille töitä tehtäväks kun naiset on kotona. nyt ei kaikille riitä töitä kuitenkaan niin ois sitten kela naisten palkkaajana?

Alkuperäinen kirjoittaja hkahs:
se lapsi ei välitä siitä tilan pienuudesta. vaan siitä et sillä on turvallinen ja rakastava perhe. saahan siitä samat kuin edellisestä jos on pien ikäero

Siitä lapsesta saa samat tuet kuin edellisestä sen 9-10 kk, mutta kun sitä lasta pitää elättää sen jälkeen useita vuosia...

Yhteistyössä