Mies ei hyväile

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kosketuksen kaipaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kosketuksen kaipaus

Vieras
Olemme olleet 9 vuotta yhdessä ja viimeiset kaksi vuotta seksi on ollut tosi yksipuolista. Mieheni ei hyväile minua ollenkaan vaan haluaa suoraan yhdyntään. Olen pyytänyt suuseksiä mutta ei kuulemma jaksa sitä antaa. Harvoin, ehkä noin joka 100 kerta saattaa hetken nuolla minua mutta ei todellakaan niin kauaa että saisin. En edes muista koska olisin saanut orgasmin mieheni suun tai käsien avulla. Itse halusin seksiä paljon ja halusin kokeilla kaikkea uutta. Nautin kyllä vain panemisestakin, mutta tottakai välillä kaipaisin myös muuta. Minulla on kaunis vartalo ja tiedän että moni mies haluisi minua ja tuntuu välillä että parhaat vuoteni menee hukkaan kun en saa kokea oikeaa kosketusta. Mieheni ei koskaan hyväile edes rintojani..

Muut asiat suhteessa ovat minusta ihan hyvällä tolalla, mutta tämä laatuseksin puute surettaa minua. Koen että mieheni ei todellisuudessa enää halua minua, vaan panee vain nopeasti paineensa pois. Onko jotain tapaa päästä tästä tilanteesta? Onko tämä on merkki siitä että en enää kiinnosta miestänì vai tapahtuisikohan sama kenen tahansa naisen kanssa ajan mittaan? Kyllä varmasti minunkin puolelta on vikaa ja ehkä juuri eniten kommunikaatiossa, mutta jotenkin tuntuu vaikealta puhua tästä. Olen vähän lukossa koko asian kanssa.

Minusta tuntuu tosi itsekkäältä ettei hän koskaan vaivaudu ajattelaan minun tarpeitani. Surettaa että tähänkö tämä meidän suhde on nyt ajautunut.. :(

Tiedän miltä tuntuu sillä sama kohtalo täälläpäin !

Naiseni ei hyväile vaan yleensä pakenee kaikkea hyväilyjä.
Suuseksistä saa vain uneksia ja naimaaksin pääsee enää harvemmin.

Yhdessä on oltu 17 vuotta ja suhteen alkuaikoina kaikki oli toisin..vuoden ovat vieneet häneltä halut mutta minulla sama halu aina päällä.

On pakko tyydyttää itseäni ja usein...,,siis pirullista on tämä elämä.

Miehesi taitaa olla kovin itsekäs. Onko hän ollut aina samanlainen? Hyväiletkö sinä häntä? Kerro hänelle rohkeasti mikä sinua harmittaa. Voit vaikka näyttää ihan konkreettisesti miten toivot hänen hyväilevän sinua. Mielipaha ja tyytymättömyys kasvaa jatkuvasti suuremmaksi ja ennen pitkää olette pattitilanteessa.

Minulla on myös laiska mies vaikka olemme olleet yhdessä vasta 2 vuotta. Hän vain makaa selällään ja odottaa minun tekevän jotain. Korkeintaan näprää nänniäni! Onpas tosiaan esileikki, ei voi muuta sanoa, huh. Olen joutunut ihan rautalangasta vääntämään miten toimia kun mies luulee naisen käynnistyvän itsestään jostain napista (tässä tapauksessa nännistä). Itse kyllä hyväilen miestäni monesta paikasta, pidän myös suutelusta ja 69 on käytössä. Tunnelma vaan menee jotenkin pilalle kun joutuu ääneen sanomaan mitä pitää tehdä.

Annatko sinä miehellesi suuseksiä? Jos miehesi ei opi hyvällä niin kerro että lopetat sen antamisen niin hän tajuaa miltä sinusta tuntuu aina jäädä ilman. Ei seksi ole yksipuolista ottamista, pitäisi nykymiehen ja -naisen se jo tajuta.

Laittakaa seksin ehdoksi, että hyväilyjä tulee puolin ja toisin. Hyväilyt ne kuitenkin ovat ne tärkeimmät toimet. Yhdyntä tulee sitten itsestään. Puhuminen on myös tärkeää, jota voi helpottaa huumorilla, jos tuntuu muu puhuminen vaikealta. Siitäkin huolimatta, että vastapuoli tulee jossakin vaiheessa sanomaan: Sinun kanssa ei voi keskustella mistään asiasta vakavasti.

Yhteistyössä