K
kosketuksen kaipaus
Vieras
Olemme olleet 9 vuotta yhdessä ja viimeiset kaksi vuotta seksi on ollut tosi yksipuolista. Mieheni ei hyväile minua ollenkaan vaan haluaa suoraan yhdyntään. Olen pyytänyt suuseksiä mutta ei kuulemma jaksa sitä antaa. Harvoin, ehkä noin joka 100 kerta saattaa hetken nuolla minua mutta ei todellakaan niin kauaa että saisin. En edes muista koska olisin saanut orgasmin mieheni suun tai käsien avulla. Itse halusin seksiä paljon ja halusin kokeilla kaikkea uutta. Nautin kyllä vain panemisestakin, mutta tottakai välillä kaipaisin myös muuta. Minulla on kaunis vartalo ja tiedän että moni mies haluisi minua ja tuntuu välillä että parhaat vuoteni menee hukkaan kun en saa kokea oikeaa kosketusta. Mieheni ei koskaan hyväile edes rintojani..
Muut asiat suhteessa ovat minusta ihan hyvällä tolalla, mutta tämä laatuseksin puute surettaa minua. Koen että mieheni ei todellisuudessa enää halua minua, vaan panee vain nopeasti paineensa pois. Onko jotain tapaa päästä tästä tilanteesta? Onko tämä on merkki siitä että en enää kiinnosta miestänì vai tapahtuisikohan sama kenen tahansa naisen kanssa ajan mittaan? Kyllä varmasti minunkin puolelta on vikaa ja ehkä juuri eniten kommunikaatiossa, mutta jotenkin tuntuu vaikealta puhua tästä. Olen vähän lukossa koko asian kanssa.
Minusta tuntuu tosi itsekkäältä ettei hän koskaan vaivaudu ajattelaan minun tarpeitani. Surettaa että tähänkö tämä meidän suhde on nyt ajautunut..
Muut asiat suhteessa ovat minusta ihan hyvällä tolalla, mutta tämä laatuseksin puute surettaa minua. Koen että mieheni ei todellisuudessa enää halua minua, vaan panee vain nopeasti paineensa pois. Onko jotain tapaa päästä tästä tilanteesta? Onko tämä on merkki siitä että en enää kiinnosta miestänì vai tapahtuisikohan sama kenen tahansa naisen kanssa ajan mittaan? Kyllä varmasti minunkin puolelta on vikaa ja ehkä juuri eniten kommunikaatiossa, mutta jotenkin tuntuu vaikealta puhua tästä. Olen vähän lukossa koko asian kanssa.
Minusta tuntuu tosi itsekkäältä ettei hän koskaan vaivaudu ajattelaan minun tarpeitani. Surettaa että tähänkö tämä meidän suhde on nyt ajautunut..