Olen aina ollut sitä mieltä, että on vähän hassua, kun pariskunnat tykkäilevät toistensa statuksista ja keskustelevat keskenään julkisesti. Siksi en ole ollutkaan heti ehdottelemassa FB-kaveruutta. Nyt olen kuitenkin palannut työelämään, ja ajattelin, että esim. FB:n privaattiviestien kautta olisi työpäivien aikana näppärämpi kommunikoida kuin esim. tekstiviestillä. Toinen seikka, miksi kiinnostuin miehen FB -kaveruudesta on se, että hän innostui vastikään julkaisemaan kovasti kuvia FB:ssä. Kuvia mm. lapsista, kodistamme, matkoilta jne. Haluaisin tietää mitä kuvia hän on julkaissut ja millaista kommentointia niihin liittyen on käyty. Kun kysyin mieheltä, miksei hän hyväksy kaveruuttani, oli vastaus se, että kumminkin haluan vain kontrolloida. No onhan tuo osittan tottakin.. Hän on ruvennut viettämään FB:ssä enemmän aikaa ja hän sulkee sivun aina kun tulen huoneeseen... Toisaalta en ymmärrä miksi sukulaiset kavereina eivät haittaa - ja vaimo haittaa.. Omia kuviani en ole FB:ssä julkaissut, joten niitä ei tarvitse hävetä. Statuspäivityksiä hän ei omien sanojensa mukaan paljon harrasta. No minkäs teet - jos ei halua päästää minua näkemään profiiliaan, niin sitten ei päästä.