mies ei jaksa olla nykyisessä paikassa enää töissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koitan puhua miehelle.Mutta kovin tiukaassa siihen on iskostettu sen isänsä aatteet että ennemmin töihin kun opiskella,pääseee heti leipään kiinni.Ennenkin olen ,ennenkuin meillä oli lapsia yrittänyt kannustaa opiskeluun..

Mutta jos kokee työnsä noin negatiivisena, niin ehkä asennemuutos kannattaisi.

Koitan puhua miehelle.Mutta kovin tiukaassa siihen on iskostettu sen isänsä aatteet että ennemmin töihin kun opiskella,pääseee heti leipään kiinni.Ennenkin olen ,ennenkuin meillä oli lapsia yrittänyt kannustaa opiskeluun..

Aika vaikealta ihmiseltä kuulostaa, kun mikään ei kelpaa. Valittaa vain. Eikä sairaseläkkeelle pääse vain siksi, ettei kiinnosta ja työ on raskasta. 30 vuotta työelämää vielä edessä. Vaikka opiskelisi 10 vuotta, jäisi vielä 20 vuotta aikaa rakentaa uraa ennen eläköitymistä.

Suo siellä, vetelä täällä, jos ei asenne työntekoon muutu.

Akuisena ihmisenä pitäisi miehen pystyä tunnustamaan isänsä olleen väärässä ja tehdä uudelleen omat opiskelusuunnitelmat.

Nykypäivänä ilman koulutusta on joko työttömänä tai tekee pienellä palkalla "paskahommia", jossa vielä rikkoo itsensä, juuri niin kuin miehellesi on käynyt.

Kannattaa käydä työvoimatoimistossa tutustumassa eri opiskelumahdollisuuksiin.