Mies ei juomareissuil vastaa puhelimeen ;/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaa

Vieras
Viimeksi loppu akku. Sitä ennen kadotti puhelimen. Sitä ennenki loppu akku. Akku ja akku aina loppuu. Nyt en tiedä syytä vastaamattomuudelle, akkua pitäs olla kun hälyyttää. Hävettää miehen joka juomakerralla soittaa kaikki sen kaverit läpi tyylillä "Ootko nähny mun herra X?" "Ei oo näkyny" "No käske soittaa jos näät" - siitä huolimatta mies ei soita edes kaverinsa puhelimesta / laita edes hälyä, en tiedä onko kaverinsa edes sanoneet että olen kysellyt vai miksei koskaan ota yhteyttä :'(

Itkuhan tässä taas pääs täällä yksin istuessa ja murehtiessa. :'( Paska mies tekis mieli kohta jättää jo muutenkin kun vähän tulee hylätty olo tämmösestä ja ettei se välitä :( :( :(

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta jos mies on ravintolakierroksella niin miksi sen pitäisi vastailla puhelimeen.

Silloin kun olen itse kaverin kanssa liikenteessä tai mies kavereitten kanssa, niin emme soittele toisillemme, se häiritsee toisen iltaa.
Puhelin on mukana hätätilannetta varten.

Vietä sinäkin rentouttava ilta, kyllä se sieltä kotio tulee

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Miksi soittelet hänelle, kun hän on juomassa?

Jaaha täällä TAAS takerrutaan pikku seikkoihin!
On minullakin tapana soittaa tai laittaa txt miehelle jos se on viihteellä.Sitä sanotaan VÄLITTÄMISEKSI!

Kyllä minua ainakin huolestuttaisi jos oma mies ei vastaa tai laita txt kuten olen elossa! Ehkä minä satun välittämään siitä! Tämä voi olla toisille täysin uusi asia opittavaksi!!!! mutta ehkäpä jotkut vielä joskus senkin oppivat =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta jos mies on ravintolakierroksella niin miksi sen pitäisi vastailla puhelimeen.

Tässähän nyt ei tiedetä, että onko mies viettämäss baari-iltaa, vai hävinnyt useamman päivän ryyppyreissulle. Kyllähän se vähän tilanteeseen vaikuttaa kuitenkin.

Mulla oli samanlainen mies joskus. Jäi lopulta kiinni pettämisestä. Mun mielestä sulla on oikeus vaatia, että vastaa puhelimeen vaikka olisi juomassakin. Ainakin soittaisi takaisin heti kun huomaa jos ei kuule tms. Mun nykyinen mies ainakaan ei ymmärtäisi jos mä en vastaisi puhelimeen...johan siinä epäilykset herää vähemmästäkin! Joten meillä vastataan molemmat puhelimeen.

No joo en minäkään vastais jo ukko soittelis mulle silloin kun olen muiden kanssa liikenteessä, mä oon aina sanon että vain siinä tapauksessa soittaa jos on hätä!! ei turhia puheluita, kyllä pitää yksi ilta saada välillä olla ihan rauhassa ukosta/muijasta!

Ei miehet halua, että niille soitellaan, kun ovat pitämässä kavereidensa kanssa hauskaa. Toki teidän pitäisi yhdessä sopia pelisäännöt tällaisille illoille. Miehesi pitäisi osata sanoa suoraan, ettei halua jutella sun kanssa silloin. Ja baareissa nyt ylipäätään on ihan kamalaa yrittää puhua puhelimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kisu-mirri:

On minullakin tapana soittaa tai laittaa txt miehelle jos se on viihteellä.Sitä sanotaan VÄLITTÄMISEKSI!

Kyllä minua ainakin huolestuttaisi jos oma mies ei vastaa tai laita txt kuten olen elossa! Ehkä minä satun välittämään siitä! Tämä voi olla toisille täysin uusi asia opittavaksi!!!! mutta ehkäpä jotkut vielä joskus senkin oppivat =)

Hah. Tuo ei ole välittämistä vaan kyttäämistä.

"Olen elossa!"? No miksi helvetissä ei olisi elossa?:o Jep, en oleta mieheni kuolevan baarireissulla=en siis välitä hänestä. Aina oppii jotain uutta.:D:xmas:

Kyllä minua ainakin huolestuttaisi jos oma mies ei vastaa tai laita txt kuten olen elossa!

Ja minä taas huolestuisin siitä, jos en pystyisi luottamaan, että mies pysyy hengissä baarireissunsa ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Daaa:

Hah. Tuo ei ole välittämistä vaan kyttäämistä.

Näinpä.:D

No se kuitenkin aina sanoo että soitellaan, ja jos itse olen jossain kavereiden kanssa ja vaikka puhelin unohtuu kerran johonkin niin jo on tullut 100 puhelua ja 100 viestiä että panemassako oot jotain miestä kun et vastaa. Minusta se on ihan normaalia että toiselle saa soittaa millon tahtoo? Mies kuitenkin viettää kavereidensa kanssa paljon aikaa muulloinkin, esim. töissä ja arkisin...

Jaa. No eivät kaikki osoita välittämistään samalla tavalla. Mulle se, että ei soitella puolin ja toisin (etenkään näin aikaisin illalla ) on osoitus välittämisestä ja luottamuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No joo en minäkään vastais jo ukko soittelis mulle silloin kun olen muiden kanssa liikenteessä, mä oon aina sanon että vain siinä tapauksessa soittaa jos on hätä!! ei turhia puheluita, kyllä pitää yksi ilta saada välillä olla ihan rauhassa ukosta/muijasta!

Aamen! Ahdistamaan alkaisi moinen kyttäys. Meillä luottamus pelaa puolin ja toisin, joten ei ole tarvetta jatkuvasti varmistella toisen tekemisiä ja kytätä mitä siellä baarissa milloinkin tapahtuu.

Me saatetaan joskus laittaa txt, muttei kuitenkaan joka kerta. Ei oo mitään pakkoa siis kirjoitella puolin eikä toisin, mutta joskus laitetaan. Soitella ei, paitsi jos on kiireellistä asiaa (eikä silloinkaan jos tietää toisen olevan jo baarissa, siellä kun ei kuule mitään).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No se kuitenkin aina sanoo että soitellaan, ja jos itse olen jossain kavereiden kanssa ja vaikka puhelin unohtuu kerran johonkin niin jo on tullut 100 puhelua ja 100 viestiä että panemassako oot jotain miestä kun et vastaa. Minusta se on ihan normaalia että toiselle saa soittaa millon tahtoo? Mies kuitenkin viettää kavereidensa kanssa paljon aikaa muulloinkin, esim. töissä ja arkisin...

No mutta huh! Ja tämäkö on sitä välittämistä?

Yhteistyössä