Mies ei lähde, eikä päästä mua ja lapsia lähtemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Riidelty koko päivä, mies ei osaa lopettaa lasten edessä (ei ole lasten biologinen isä) jankuttaa, kyselee, tivaa yms niin kauan että vastaan, (minulla tapana hiljentyä riidan tullessa)
Loppujen lopuksi räjähdän kun mies ei lopeta.
Pyysin miestä lähtemään, ei lähde!! (minun asuntoni)
Ei päästä minu lähtemään seuraa kuin joku saata*an takiainen, aiheuttaa mulle raivokohtauksia!
Mitä helve**iä mä teen??
Nyt meni auttamaan poikaa lentokoneen kasaamisessa, vaikka sanoin että sen pitää lähteä!

En halua lapsilleni sellaista lapsuutta jossa vanhemmat vain riitelee, mutta mies ei sitä tajua, Pistää itsensä etusijalle (jos häntä ei kohdella oikein, ei hänkään kohtele, ei siis välitä vaikka lapset näkee ja kuulee meidän riitelyn.

Sekä miehellä on tapana matkia :O oikeasti!! jos kysyy jotain, ja vastaan hänen mielestään väärin, hän matkii vastaukseni lässyttävällä äänensävyllä. Tuntuu että hän on jäänyt ala-aste ikäiseksi...

Hän ei näe omia ongelmiaa, vain ne miten häntä kohdellaan. Häntä ei kiinnosta mikään muu sillä hetkellä. Hän ei myönnä jos on väärässä, ohittaa sen vain sanomalla "ei mua kiinnosta"
Olen ollut niin monta kertaa valmis eroamaan, mutta ei hän tajua lähteä, eikä minulla ole pokkaa heittää tavaroitakaan pihalle koska välitän/rakastan häntä kaikesta huolimatta :(

[QUOTE="Anne";22389826]Jos asunto on sinun ja mies aiheuttaa harmia mutta ei suostu lähtemään niin soita poliisit.[/QUOTE]

Kun olisi kanttia soittaa niin soittaisin heti, mutta jos otan puheliumen käteen, hän tulee repimään sen multa pois, siksi en uskalla enää koskeakkaan puhelimeen riidan aikana :(
Fyysistä väkivaltaakin ollut puhelimen takia, kun olen ollut soittamassa äidilleni, että tulisi hakemaan meidät pois.

Kamalaa. Pakkaa tavarat ja lähde lapsien kanssa äidillesi tai turvakotiin heti kun miehen silmä välttää. Keskustelkaa sitten etäisyydellä toisistanne näistä asioista ja miten tästä eteen päin. Miehellä ilmeisesti jonkin sortin ongelmaa korvien välissä, pitäisköhän hänen käydä tapaamassa/juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa?

Kohta olet väkivaltahelvetissä, usko pois.
Teeskentele että kaikki on hyvin, älä provosoi erolla. Seuraavan tilaisuuden tullen, kun mies on poissa, heitä ne miehen tavarat pois ja vaihda lukko samalla. Jos alkaa riehuminen, soita empimättä poliisit.
Miehen käytös kuulostaa todella huolestuttavalta ja voit olla varma että järkipuhe ei auta ja kierteenne vain tästä pahenee. Mieti lapsiasi. Voita aivan vapaasti rakastaa miestä vaikka toteaisitkin että suhteenne ei toimi eikä tule toimimaan. Kyllä se rakkauskin sitten vähitellen hiipuu.

onko sulla mustaa nikkiä? voisit laittaa jollekin oman numerosi ja nimesi ja jonkun toisen ihmisen numeron niin voisi välittää vaikka äidillesi viestin, että hakee teidät pois?

[QUOTE="Anne";22389863]Kamalaa. Pakkaa tavarat ja lähde lapsien kanssa äidillesi tai turvakotiin heti kun miehen silmä välttää. Keskustelkaa sitten etäisyydellä toisistanne näistä asioista ja miten tästä eteen päin. Miehellä ilmeisesti jonkin sortin ongelmaa korvien välissä, pitäisköhän hänen käydä tapaamassa/juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa?[/QUOTE]

Tämänkin tekisin jos pystyisin jättämään asuntoni, en luota siihen että asunto on enää ehjä sen jälkeen kun tulen takaisin... Hajottanut mm. oven karmin, koiran kuljetuslaatikon, minuun tai lapsiin ei ole koskenut, muutakuin asettumalla minun eteeni "esteeksi" ja kun yritän änkeä hänen ohitseen hän väistyy nopeasti niin että horjahdan, ja sen jäljeen sanoo vielä "älä ny kaadu" tai muuta yhtä järkevää :O

Älä nyt mitään tavaroita mieti voi herran jestas..
Ota vaikka kuvia ennen kuin lähdet ja jos mies on jotain sitten rikkonut niin ota kuvat kaikesta ja mene poliisille, muu on tärkeämpää kuin tavarat.

Odota huomiseen että se mies lähtee ja soita apuvoimia, ette päästä sitä miestä enää takaisin. Onko hän kirjoilla siinä asunnossa? Kuinka pitkään on asunut teillä?

Kannattaa nyt teeskennellä että kaikki on hyvin. Maanantaina sitten haet apua. Jos vaan viikonlopun pärjäät.

Muuten vaan lähdet ensimmäisen tilaisuuden tullen. Jos hajottaa paikkoja niin soitat poliisit eiköhän sitten voi edes yrittää saada jotain korvauksia.

Yhteistyössä