Mies ei muistanut äitienpäivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
Pakko on jonnekkin purkaa tätä oloa. Meillä ei mies muistanut mitenkään äitienpäivää. Taaskaan. Ei muista synttäreitä etc. Odotan toista lastamme ja surettaa kun ikinä ei muisteta.
Muisti kyllä hakea kaupasta itselleen olutta ja viiniä viikonlopuksia mutta mieleen ei juolahtanut ostaa minulle edes korttia tai suklaalevyä. Minulle olisi riittänyt jos olisi edes vaivautunut kortin tekemään esikoisen kanssa tai edes kertomaan tälle että on äitienpäivä.

Minä muistan aina miestäni ostamalla lahjan, tekemällä kortin ja leipomalla jotakin hyvää.

Mieleni on senkin vuoksi maassa koska miestäni inhottaa raskausmaha ja raskauden mukana tuomat kilot. Raskausaikana kaikki läheisyys ja hellittely on hävinnyt. Ainoastaa kauhistelee kokoani. Tuntuu aivan kamalalta olla miehen mielestä ruma. Itse taas rakastan kasvavaa vatsaani. Olisipa joku toinenkin onnellinen siitä minun kanssani.

Kuitenkin yhdessä tämän lapsen halusimme...

Täytyy vielä sen verran jatkaa että mies ei muista omaa äitiään ei mummoaankaan mitenkään ellen minä olisi lahjoja ostanut ja pakottanut viemään... Ehkä tämä ei ole hänelle tärkeää mutta odottaa kuitenkin itse aina saavansa lahjoja muilta vaikka onkin aikuinen....

Oletko sanonut asiasta hänelle, että käytös loukkaa?

Ja anteeksi nyt vain, mutta kuulostaapa melko urpolta mieheltä, läheisyys KATOAA raskauden aikana ja kauhistelee kokoasi? Eikö jokainen vastuullinen ja normaali mies ole vaimonsa tukena tuollaisena aikana ja mielestäni miehen tehtävä on nimenomaan kehua naisensa ulkomuotoa (vaikka mitä ajattelisi), yhteinen projektihan siinä on käynnissä ja sille faktallehan ei nyt mitään voi, että vatsa kasvaa raskaanaollessa.

En ole koskaan mieheeni väkivaltaa käyttänyt, mutta jos raskauden aikana alkaisi kasvavaa olemusta jatkuvasti kauhistelemaan, niin saattaisin kyllä vetää päin näköä.

Olen kyllä miehelleni kertonut että kaipaisin enemmän hellyyttä ja läheisyyttä myös raskausaikana. Mies vaan haluaa seksiä. Tosin sitäkään ei nyt raskausaikana koska siitä ei kuulemma tule mitään ja on kamalan hankalaa.
Musta vaan tuntuu että kun tämä raskaus on ohi en todellakaan halua miestäni. Kyllähän mun täytyy myöntää että en kyllä itsekkään hirveästi enää miestäni huomioi kun kohtelee minua näin. Tuntuu etten enää jaksa yritttää tehdä tämän suhteen eteen mitään jos ei itse tajua.

[QUOTE="onneton";28461408]Täytyy vielä sen verran jatkaa että mies ei muista omaa äitiään ei mummoaankaan mitenkään ellen minä olisi lahjoja ostanut ja pakottanut viemään....[/QUOTE]

Minä en ymmärrä tätä ollenkaan. Miksi sinä ostat miehesi äidille tai mummolle lahjan? Sitten ymmärrän, jos menette koko perhe sinne kylään, mutta muuten en. Ei miehesi koskaan opi mitään, jos hänelle pedataan nämä asiat valmiiksi. Luultavasti ei opi muutenkaan, mutta silti...

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Meillä on samanlaista, sain vain haukut edellisenä iltana. Miehelle on joka päivä isänpäivä ja minun pitäisi tuntea samoin (ehkä tuntisinkin jos minun ei tarvitsisi yksin hoitaa joka päivä kaikkea) Exä oli ihan samanlainen, joten kai syy on todellakin minussa kun tuollaisen miehen aina valitsen.
Onneksi lapset ovat jo siinä iässä että muistavat ilman isän esimerkkiä

[QUOTE="Vieras";28461436]Tylsäähän tuo on. Suurin osa miehistä kun on tommosia juntteja. Ei mitään tapoja :( Onneksi itse sain huomaavaisen miehen.[/QUOTE]

aapeen mies on dorka eikä juntti, junttius ei estä sitä etteikö vois huomioda omaa tai lastensa äitiä

[QUOTE="höh";28461439]Minä en ymmärrä tätä ollenkaan. Miksi sinä ostat miehesi äidille tai mummolle lahjan? Sitten ymmärrän, jos menette koko perhe sinne kylään, mutta muuten en. Ei miehesi koskaan opi mitään, jos hänelle pedataan nämä asiat valmiiksi. Luultavasti ei opi muutenkaan, mutta silti...[/QUOTE]

Ostin lahjat kun halusin ettei heille tulisi samanlaista oloa kun minulle. Eipä mies vaivautunut itse edes korttiin nimeä kirjoittamaan. Ehkä olen tässä tehnyt väärin kun tehnyt asioita miehen puolesta. Ainoat lahjat jotka olen häneltä saanut olen itse ostanut...

Minäkin ostin kukkia omalle äidille niin ostin samalla anopille. Ei tuo tollo älyä äitiäänkään muistaa vaikka kukatki ois ollut valmiina niin teinpä temput ja laitoin ruusut omalle pöydälle, sanoin miehelle että leikitään että hän on ostanut ne minulle. Aika perseestä, sydäntä särkee arvostamattomuus, erot vaan pyörii mielessä.

Mies on muutenkin välinpitämätön mua kohtaa. Minun pitäisi levätä koska selkääni särkee ja rasituksessa tulee supistuksia mutta mitens lepäät kun mies ei voi esikoisen kanssa mitään tehdä tai edes vaippaa vaihtaa.
Nostot ovat hankalia niin olen pyytänyt jos edes pyllyn pesut hoitais. Mutta jostain syystä mies ei huomaa vaikka lapsi juoksisi päivän sonnat housuissa. .. Sanoi vain että täytyyhän mun pärjätä sittenkin kun hän on päivät töissä.

Harmi että muillakin on samalaisia miehiä. Itse olen ollut niin tyhmä että olen tajunnut vasta viimeaikoina kuinka välinpitämättömästi mies minua kohtelee. Yhdessä oltu jo kuitenkin 7 vuotta.

[QUOTE="onneton";28461451]Ostin lahjat kun halusin ettei heille tulisi samanlaista oloa kun minulle. Eipä mies vaivautunut itse edes korttiin nimeä kirjoittamaan. Ehkä olen tässä tehnyt väärin kun tehnyt asioita miehen puolesta. Ainoat lahjat jotka olen häneltä saanut olen itse ostanut...[/QUOTE]

Et ole tehnyt väärin, mutta et viisaastikaan. Nyt mummi ja anopii hehkuttavat mahdollisesti muillekin kuinka fiksu ja ihana poika heillä on ja silittävät pojan päätä. Jos et olisi hoitanut tuota hommaa, mies voisi ehkä saada palautetta siltä suunnalta tai ehkä jopa joskus ostaisi kukkia tai soittaisi tärkeille naisilleen. Karhunpalveluksen tosiaan teet kaikille. Se olisikin hyvä, kun et ostaisi ensi vuonna kukkia ja miehesi sukulaiset ihmettelisivät mikä nyt on. Miehesi joutuisi vastaamaan: "vaimoni ei tällä kertaa ostanut kukkia, siksi niitä ei ole":D

• Tykkää
Reactions: Miili
[QUOTE="Vieras";28461436]Tylsäähän tuo on. Suurin osa miehistä kun on tommosia juntteja. Ei mitään tapoja :( Onneksi itse sain huomaavaisen miehen.[/QUOTE]

En tiedä millaisissa piireissä liikut jos SUURIN osa miehistä on ilman mitään tapoja. Itse en tunne yhtään tuollaista miestä. Jopa isäni ja appeni, jotka ovat vähän vanhankansan juntturoita, ostavat aina vaimoilleen ruusupuskat äitienpäivänä. Ikävää yleistystä ja miesten mollausta tuollainen.

En tiedä millaisissa piireissä liikut jos SUURIN osa miehistä on ilman mitään tapoja. Itse en tunne yhtään tuollaista miestä. Jopa isäni ja appeni, jotka ovat vähän vanhankansan juntturoita, ostavat aina vaimoilleen ruusupuskat äitienpäivänä. Ikävää yleistystä ja miesten mollausta tuollainen.

En tunne minäkään tuollaisia miehiä. Oma mieheni on ihana mutta kyllä appeni ja isänikin muistavat vaimojaan.

Yhteistyössä