Mies ei muistanut äitienpäivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="onneton";28461488]Niin, ei vaan viittis viedä lapsilta isää kun näen miten äärimmäisen tärkeä hän on lapsellemme ja isänä hän on hyvä. Aviomiehenä ei niinkään.[/QUOTE]

hyvä isä ois kyllä auttanut lasta järkkäämään jotain äitienpäivänä. Sellainen voi olla lapselle todella tärkeää, että saa muistaa äitiä äitienpäivänä.

[QUOTE="höh";28461475]Et ole tehnyt väärin, mutta et viisaastikaan. Nyt mummi ja anopii hehkuttavat mahdollisesti muillekin kuinka fiksu ja ihana poika heillä on ja silittävät pojan päätä. Jos et olisi hoitanut tuota hommaa, mies voisi ehkä saada palautetta siltä suunnalta tai ehkä jopa joskus ostaisi kukkia tai soittaisi tärkeille naisilleen. Karhunpalveluksen tosiaan teet kaikille. Se olisikin hyvä, kun et ostaisi ensi vuonna kukkia ja miehesi sukulaiset ihmettelisivät mikä nyt on. Miehesi joutuisi vastaamaan: "vaimoni ei tällä kertaa ostanut kukkia, siksi niitä ei ole":D[/QUOTE]

Tähän täytyy vastata että epäilen ettei näin tulisi tapahtumaan. Hänellä kun sattuu olemaan sen sorttinen äiti joka antaa poikansa tehdä mitä vaan. vaikka ei muistais yksiäkään merkkipäiviä niin ei kuulemma haittaa. Hänen äitinsä on ilmeisesti tottunut huonoon kohteluun miesten osalta. Muutenkin paapoo ja passaa kaiken valmiiksi vaikka miten kohdeltaisi...

hyvä isä ois kyllä auttanut lasta järkkäämään jotain äitienpäivänä. Sellainen voi olla lapselle todella tärkeää, että saa muistaa äitiä äitienpäivänä.

juuri näin, mä olin 7v poikani kanssa hommaamaassa äitienpäivälahjaa ja hän kirkkain silmin selosti kuinka valitsi äidille lahjan

siitä ei puhuttu mitään että isä oli mukana maksajan ja autokuskin roolissa (ei olis toki tarvinnutkaan)

juuri näin, mä olin 7v poikani kanssa hommaamaassa äitienpäivälahjaa ja hän kirkkain silmin selosti kuinka valitsi äidille lahjan

siitä ei puhuttu mitään että isä oli mukana maksajan ja autokuskin roolissa (ei olis toki tarvinnutkaan)

Joo, lapset tarttee apua. En mä koskaan odota lapsilta erityisesti mitään tai velvoita, mutta kun ne ihan hirveästi haluaa järjestää jotain. Ne tulee siitä tosi iloiseksi. Äitienpäivä onkin mun mielestä paljon just lapsia varten, että ne saa tuntea itsensä jotenkin tärkeäksi kun ne järjestää jotain.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Joo, lapset tarttee apua. En mä koskaan odota lapsilta erityisesti mitään tai velvoita, mutta kun ne ihan hirveästi haluaa järjestää jotain. Ne tulee siitä tosi iloiseksi. Äitienpäivä onkin mun mielestä paljon just lapsia varten, että ne saa tuntea itsensä jotenkin tärkeäksi kun ne järjestää jotain.

Tää on kyl niin totta. Isänpäivää järjestäessä tyttö oli onnessaan monta viikkoa. Vieläkin taulu joka tehtiin on kehystettynä seinällä ja hän on siitä niin ylpeä. Muistaa kuinka antoi sen isälleen. Toivottavasti muut isät jaksaa järkätä yllätyksiä lapsiensa kanssa. Täytyy vielä kysyä että onko muita äitejä kenen mies ei ole IKINÄ järjestänyt mitään yllätystä tai ostanut vaikka yllätyslahjaa? Onko liikaa pyydetty toivoa tälläistä kohtelua edes joskus?

Parastahan on kun lapset hihkuu jo edellisenä päivänä ettei malta oottaa äitienpäivää jotta saa antaa lahjan äidille! Ja sitten saa niitä itse väsättyjä kortteja, tauluja, tyynyliinoja ym ym. Mutta silti siinä tuntuu pahalta olla kun mies ei ymmärrä mistään mitään. Meillä alkoi varmaan jo pari viikkoa ennen äitienpäivää selittään ettei ole rahaa.. Kummasti tuota kuitenkin kaverille ostettiin syntymäpäivälahjaa, itselle kaljaa ja tupakkaa.

Tämä oli vielä eka äitienpäivä nuorimmaisen kohdalla. Miksi, miksi ei voi arvostaa lapsensa äitiä sen vertaa että jotain kivaa keksis?!! Edes onnittelisi ja sanoin kunnioittaisi!! Vaan eeeei, haukkujahan on niin helppo laukoa.

Mun exä oli samanlainen, oli tosi surkea fiilis aina äitienpäivänä, synttäreinä ja jouluna. Eron jälkeen kertoi, että teki sen tahallaan, koska "aina" ennen näitä merkkipäiviä, meillä oli kuulemma ollut joku riita tai sanaharkka. Halusi tällä tavalla kostaa ja aiheuttaa mielipahaa.

Ihan oikeasti ap, teillä on vielä lapsen kanssa aikaa juhlia tätä äitienpäivää. Ota lapsi mukaan ja käykää syömässä yhdessä jossain, jos sattuu joku kukkakauppa olemaan auki, lapsi saa valita sinulle kukan, se on lapsesta todella mahtavaa, ei sen tarvi olla jonkun muun ostama ja hankkima, lapselle se valitseminen on tärkeää. Käytte sitten vielä vaikka leikkikentällä tms.

Mun exä oli samanlainen, oli tosi surkea fiilis aina äitienpäivänä, synttäreinä ja jouluna. Eron jälkeen kertoi, että teki sen tahallaan, koska "aina" ennen näitä merkkipäiviä, meillä oli kuulemma ollut joku riita tai sanaharkka. Halusi tällä tavalla kostaa ja aiheuttaa mielipahaa.

Meillähän mies väittää ettei tee tahallaan mut ei kuulemma ikinä keksi mitään lahjaa tai sitten unohtaa. Todellisuudessahan tänäkin vuonna kysyi mitä haluaisin äitienpäivälahjaksi ja sanoin että uuden muumimukin mutta eipä näkynyt mukia tai muutakaan. Sano se aamulla että ostaa lahjan sitten myöhemmin... Ja epäilempä että ei osta ikinä yhtään mitään kun jotenkin se aina unohtuu.

[QUOTE="vieras";28461597]Ihan oikeasti ap, teillä on vielä lapsen kanssa aikaa juhlia tätä äitienpäivää. Ota lapsi mukaan ja käykää syömässä yhdessä jossain, jos sattuu joku kukkakauppa olemaan auki, lapsi saa valita sinulle kukan, se on lapsesta todella mahtavaa, ei sen tarvi olla jonkun muun ostama ja hankkima, lapselle se valitseminen on tärkeää. Käytte sitten vielä vaikka leikkikentällä tms.[/QUOTE]

Kiitokset. Musta tuntuu että mennään lapsen kanssa huomenna yhdessä herkuttelemaan vaikka heseen ja pääsee ipana samalla leikkipaikalle leikkimään. Ja toi kukan ostaminen on hyvä idea. Saa sitten tyttö kertoa isille kun käytiin ostamassa äitille lahja. Ehkä haetaan se muumimuki jota toivoin:)

[QUOTE="onneton";28461616]Kiitokset. Musta tuntuu että mennään lapsen kanssa huomenna yhdessä herkuttelemaan vaikka heseen ja pääsee ipana samalla leikkipaikalle leikkimään. Ja toi kukan ostaminen on hyvä idea. Saa sitten tyttö kertoa isille kun käytiin ostamassa äitille lahja. Ehkä haetaan se muumimuki jota toivoin:)[/QUOTE]

Miksi huomenna, minä menisin tänään.

Miksi te naiset teette niitä lapsia tommoisten miesten kanssa? Jollei ne yhtäkkiä plussan jälkeen muutu unelmien prinssistä siaksi, niin vähän voisi myös ennakoida, että jos se ei huomioi vaimoaan ennen niitä lapsia, ei se huomioi sitten lasten jälkeenkään (tai toisen tai viidennen).

Mä en saanut muuta äitienpäivä lahjaa tänään mieheltä kuin onnittelut (lapsi on vasta vuoden), mutta mies on koko päivän hoitanut yöllä vatsatautiin sairastunutta pikkuista. Ei tuolle munkaan miehelle mitenkään luonnostaan spontaani muistaminen tule. Synttäreinä/hääpäivänä/äitienpäivänä/ystävänpäivänä/naistenpäivänä tai minä lie satunnaisesti muistaa lahjalla, ei aina. Muutaman kerran tuonut kukkia ihan muuten vaan. Mutta muuten huomioi arjessa joka päivä ja sanoille kyllä osoittaa kuinka tärkeä olen ja senpä takia ei ole kyllä harmittanut tänään yhtään, etten lahjaa saanutkaan.

on lukea tuollaisesta kohtelusta.

Kai siksi, että on niin tuttua itselle.
Äitienpäivänä en toki koskaan ole odottanutkaan mitään, koska en ole hänen äitinsä,
mutta muina merkkipäivinä kyllä.
Tuntuu silti hivenen kummalliselta kuinka syrjässä hän on äitienpäivänä,
kun lapset leipoo ja tuo kahvit ja lahjat sänkyyn, niin toinen suunnilleen vaan pieraisee vieressä ja voitteko olla hiljempaa, että saa nukuttua.
Jotenkin olen ohittanut sen. Ollut tajuamatta. Koska meillä on muksujen kanssa niin mukavaa.

Mutta sitten ne merkkipäivät, kun toivoisin osakseni huomiointia örmykörmyltä,
niin luettelen 9 vuoden aikana saamani lahjat:
- sain yhtenä synttäri-iltana katsoa sisustusohjelman melkein kokonaan, ennen kuin telkkari vaihtui urheilulle. Aika tuskaisesti hän tämän lahjan antoi. Kiehnäsi kyljessä koko ajan ja halusi suudella jne. Pakotti kuuntelemaan häntä, laittoi äänen pienelle. Kommentoin, että ei haittaa, mulle onkin tärkeintä nähdä millasia muutoksia ne tekee. Semmoset savupilvet ois voinu piirtää ukon korvista kuin sarjakuvissa. Järkyttävän työn hän teki itsensä kanssa, ettei vaihtanut kanavaa muuten kuin mainoskatkoiksi ja vain silloin kun oli aivan pakko nähdä joku tilanne jostakin.
Silti kehui itseään pari vuotta, että miten aina ajattelee minua "kuten silloinkin, kun katsoit jotain homopaskaa synttäreilläsi, eikä hän nähnyt jokaista maalia eikä saanut p-ua"
- kuolemaisillaan olevan kukkakimpun
(tulppaaneja, sai ilmaiseksi tutulta siwan kassalta, joka muuten olis laittanut ne roskiin)
- kortin, jossa luki onnea 90-vuotiaalle
Muistelee yhä, kuinka romanttinen ja humoristinen hän kaikessa huomaavaisuudessaan on.

Siinäpä ne.

Pari vuotta sitten annoin maistaa omaa lääkettä.
Lähdin kauppaan lasten kans ennen kuin isäntä heräsi. Tottakai luuli saavansa taas ateriat ja kakut ja lahjat jne. Lähetti tekstarin, että juhlakalu on ylhäällä nyt! :D
En vastannut. Oltiin kavereilla koko lauantai. Tultiin illalla takaisin. Lapset antoi kortit, jotka oli tehneet ja puutöissä tehdyt lamput. Minä räpläsin eteisessä puhelinta ja esitin hämmästynyttä, ai sultako on tullut viesti.
Ensin loukkaantui, kyseli juhliensa perään, mutta kun sanoin, että tästä lähtien meidän perheen juhlat on just sellaisia mimmosiksi herra ne itse haluaapi laittaa,
niin vaihtuikin ääni kellossa. Hänen mielestä se on ihan turhaa hösötystä kaikki merkkipäivät ja joulut jne. että hyvä kun on saanut minutkin koulutettua.

No nytpä on yhdet synttärit vähemmän joita mun tarttee huomioida. Yks henkilö vähemmän kelle miettiä joululahjaa. Ei nimpparikakkua. Ei mitään.

Ja kumma kyllä - mua ei haittaa. Lapset, lähisuku, ystävät riittää. Heidän kanssaan muistetaan ja hemmotellaan ja juhlitaan vuoron perään toisiamme. Myös töissä on tapana leipoa vaikka mokkapaloja tms. kahville, kun jollakin on juhlapäivä.

Jos jonakin äitienpäivänä en muista anoppia,
no big deal. Jos lapset saa lahjaksi isältään pelkästään rahaa - kinuamisen jälkeen. Ei näytä pahemmin haittaavan. Olen miettinyt, että olkoon kukin sellainen kuin on. Paskapää, jos niikseen tulee.
Mutta silloin ei todellakaan ole ansainnut itse yhtään kummempaa kohtelua omalle kohdalle.

Lopeta se paapominen.
Ole ihana ja huomaavainen heitä kohtaan, jotka jakavat kanssasi saman arvomaailman.
Eivät ota saamaansa hemmottelua itsestään selvyytenä - koska et ole kenenkään palvelija.
Eivät vaadi sinulta enempää kuin mitä itse ovat valmiita antamaan.

Sellaiset ihmiset ei satuta sua kylmyydellään ja heille on oikeutettua antaa se tunne, että he ovat tärkeitä.
Kun taas toisten hyväksikäyttäjät laiskat mulkvistit eivät ansaitse sitä hyvyyttä ja hellyyttä, jota sisältäsi löytyy. He eivät nimittäin osaa olla siitä onnellisia. He osaavat miettiä vain omaa napaa rapatessaan, että kaikkien maailmassa kuuluu langeta heidän jalkojensa juureen ja kantaa lahjoja jne.

Älä heitä helmiä sioille.

Aurinkoista äitienpäivää sinulle ap, kaikesta huolimatta! :flower:

Mun mies oli myös aikanaan sellainen, ettei oikeastaan koskaan muistanut minua synttäreinä, hääpäivänä tms. Meillä asia ratkesi ihan keskustelemalla. Mä vaan sanoin, että toivoisin joskus jotain pientä kivaa ekstraa noina meille merkityksellisinä juhlapäivinä. Sanoin, että koen itseni jotenkin vähäpätöiseksi, jos tiettyjä päiviä ei huomioida mitenkään. Mies kertoi, ettei hänen lapsuudensa perheessä juhlittu koskaan mitään ns. aikuisten juttuja ja ettei hän vain ole osannut edes ajatella, että meidän parisuhteessa tulisi toimia toisin. Ja ettei hän tahallaan halunnut pahoittaa mieltäni.

Olemme olleet yhdessä 16 vuotta ja varmaankin reilun kymmenen vuoden ajan olemme pitäneet huolta muistamisista (noh, viime vuonna kyllä meistä kumpikin unohti hääpäivän talonrakentamistiimellyksessä...:D ), myös mies.

Enkä mä hirveitä vaadi. Tänäkin aamuna ihana saada iso ruusupuska, pusu, hali, hyvän äitienpäivän toivotus ja miehen lasten kanssa valmistama aamupala. Siitä vaan tulee hyvä mieli. Ja kyllä, yhtälailla itse muistan miestäni isänpäivänä, synttäreinä, hääpäivänä sekä jouluna. Ihan siksi, koska haluan. Eli mä kyllä ymmärrän sun harmistumisesi ap. Ja on kyllä ihme, ellei puhumalla tuota asiaa voi saada kuntoon. Luulisi nyt, että jokainen haluaa edes joskus ilahduttaa rakastaan. Ja jos rakkaalle muistamiset tiettyinä päivinä ovat tärkeitä, niin toteutus on aika helppoa (jos toinen ei vaadi helikopteria tai luksusjahtia...).

on lukea tuollaisesta kohtelusta.

Kai siksi, että on niin tuttua itselle.
Äitienpäivänä en toki koskaan ole odottanutkaan mitään, koska en ole hänen äitinsä,
mutta muina merkkipäivinä kyllä.
Tuntuu silti hivenen kummalliselta kuinka syrjässä hän on äitienpäivänä,
kun lapset leipoo ja tuo kahvit ja lahjat sänkyyn, niin toinen suunnilleen vaan pieraisee vieressä ja voitteko olla hiljempaa, että saa nukuttua.
Jotenkin olen ohittanut sen. Ollut tajuamatta. Koska meillä on muksujen kanssa niin mukavaa.

Mutta sitten ne merkkipäivät, kun toivoisin osakseni huomiointia örmykörmyltä,
niin luettelen 9 vuoden aikana saamani lahjat:
- sain yhtenä synttäri-iltana katsoa sisustusohjelman melkein kokonaan, ennen kuin telkkari vaihtui urheilulle. Aika tuskaisesti hän tämän lahjan antoi. Kiehnäsi kyljessä koko ajan ja halusi suudella jne. Pakotti kuuntelemaan häntä, laittoi äänen pienelle. Kommentoin, että ei haittaa, mulle onkin tärkeintä nähdä millasia muutoksia ne tekee. Semmoset savupilvet ois voinu piirtää ukon korvista kuin sarjakuvissa. Järkyttävän työn hän teki itsensä kanssa, ettei vaihtanut kanavaa muuten kuin mainoskatkoiksi ja vain silloin kun oli aivan pakko nähdä joku tilanne jostakin.
Silti kehui itseään pari vuotta, että miten aina ajattelee minua "kuten silloinkin, kun katsoit jotain homopaskaa synttäreilläsi, eikä hän nähnyt jokaista maalia eikä saanut p-ua"
- kuolemaisillaan olevan kukkakimpun
(tulppaaneja, sai ilmaiseksi tutulta siwan kassalta, joka muuten olis laittanut ne roskiin)
- kortin, jossa luki onnea 90-vuotiaalle
Muistelee yhä, kuinka romanttinen ja humoristinen hän kaikessa huomaavaisuudessaan on.

Siinäpä ne.

Pari vuotta sitten annoin maistaa omaa lääkettä.
Lähdin kauppaan lasten kans ennen kuin isäntä heräsi. Tottakai luuli saavansa taas ateriat ja kakut ja lahjat jne. Lähetti tekstarin, että juhlakalu on ylhäällä nyt! :D
En vastannut. Oltiin kavereilla koko lauantai. Tultiin illalla takaisin. Lapset antoi kortit, jotka oli tehneet ja puutöissä tehdyt lamput. Minä räpläsin eteisessä puhelinta ja esitin hämmästynyttä, ai sultako on tullut viesti.
Ensin loukkaantui, kyseli juhliensa perään, mutta kun sanoin, että tästä lähtien meidän perheen juhlat on just sellaisia mimmosiksi herra ne itse haluaapi laittaa,
niin vaihtuikin ääni kellossa. Hänen mielestä se on ihan turhaa hösötystä kaikki merkkipäivät ja joulut jne. että hyvä kun on saanut minutkin koulutettua.

No nytpä on yhdet synttärit vähemmän joita mun tarttee huomioida. Yks henkilö vähemmän kelle miettiä joululahjaa. Ei nimpparikakkua. Ei mitään.

Ja kumma kyllä - mua ei haittaa. Lapset, lähisuku, ystävät riittää. Heidän kanssaan muistetaan ja hemmotellaan ja juhlitaan vuoron perään toisiamme. Myös töissä on tapana leipoa vaikka mokkapaloja tms. kahville, kun jollakin on juhlapäivä.

Jos jonakin äitienpäivänä en muista anoppia,
no big deal. Jos lapset saa lahjaksi isältään pelkästään rahaa - kinuamisen jälkeen. Ei näytä pahemmin haittaavan. Olen miettinyt, että olkoon kukin sellainen kuin on. Paskapää, jos niikseen tulee.
Mutta silloin ei todellakaan ole ansainnut itse yhtään kummempaa kohtelua omalle kohdalle.

Lopeta se paapominen.
Ole ihana ja huomaavainen heitä kohtaan, jotka jakavat kanssasi saman arvomaailman.
Eivät ota saamaansa hemmottelua itsestään selvyytenä - koska et ole kenenkään palvelija.
Eivät vaadi sinulta enempää kuin mitä itse ovat valmiita antamaan.

Sellaiset ihmiset ei satuta sua kylmyydellään ja heille on oikeutettua antaa se tunne, että he ovat tärkeitä.
Kun taas toisten hyväksikäyttäjät laiskat mulkvistit eivät ansaitse sitä hyvyyttä ja hellyyttä, jota sisältäsi löytyy. He eivät nimittäin osaa olla siitä onnellisia. He osaavat miettiä vain omaa napaa rapatessaan, että kaikkien maailmassa kuuluu langeta heidän jalkojensa juureen ja kantaa lahjoja jne.

Älä heitä helmiä sioille.

:O Hyi helvetti minkälainen kusipää ukko sulla on, miten jaksat olla tuollasen kanssa vieläkin? Miehet ne osaa tuon toiselle mielipahan tuottamisen taidon : /

Sama täällä. Mies ei muistanut, että on äitienpäivä, vaikka oltiin lähdössä hänen äitinsä luokse aamulla. Jäi sänkyyn nukkumaan kun heräsin lasten kanssa aikaisin. Sama juttu viime vuonna, ei millään tavalla muistanut koko päivää, toivotti hyvää äitienpäivää vasta kun itse mainitsin asiasta. Ja joo, en todellakaan ole miehen äiti mutta minusta pienten lasten isän kuuluisi niiden pienten lasten kanssa valmistella äitienpäivää, kyllä pienetkin tajuaa että nyt on joku erityinen juhla ja että tarkoitus on tuottaa hyvää mieltä. Ei todellakaan sillä tavalla että pitäisi olla jotain uskomattoman hienoa ja kalliita lahjoja ja äitienpäivälounaita kaupungin parhaissa ravintoloissa, vaan että jotenkin muistettaisiin. Käytäisiin vaikka leskenlehtiä ojanvarresta ja piirrettäisiin yhdessä äitienpäiväkortti. Minusta tuntuu, että lapset jää jotenkin paitsi ja vaille kun isä on tässä muistamisasiassa todellakin noin ajattelematon ja urpo.

Ja joo, hieno on arvomaailma jos "mies ei muistanut äitienpäivää" on pätevä syy avioeroon pikkulapsivaiheessa. Ei ihme että tilastot on mitä on.

Sama täällä. Mies ei muistanut, että on äitienpäivä, vaikka oltiin lähdössä hänen äitinsä luokse aamulla. Jäi sänkyyn nukkumaan kun heräsin lasten kanssa aikaisin. Sama juttu viime vuonna, ei millään tavalla muistanut koko päivää, toivotti hyvää äitienpäivää vasta kun itse mainitsin asiasta. Ja joo, en todellakaan ole miehen äiti mutta minusta pienten lasten isän kuuluisi niiden pienten lasten kanssa valmistella äitienpäivää, kyllä pienetkin tajuaa että nyt on joku erityinen juhla ja että tarkoitus on tuottaa hyvää mieltä. Ei todellakaan sillä tavalla että pitäisi olla jotain uskomattoman hienoa ja kalliita lahjoja ja äitienpäivälounaita kaupungin parhaissa ravintoloissa, vaan että jotenkin muistettaisiin. Käytäisiin vaikka leskenlehtiä ojanvarresta ja piirrettäisiin yhdessä äitienpäiväkortti. Minusta tuntuu, että lapset jää jotenkin paitsi ja vaille kun isä on tässä muistamisasiassa todellakin noin ajattelematon ja urpo.

Ja joo, hieno on arvomaailma jos "mies ei muistanut äitienpäivää" on pätevä syy avioeroon pikkulapsivaiheessa. Ei ihme että tilastot on mitä on.

Eiköhän tuollaiset miehet ole urpoja myös muina aikoina kuin äitienpäivänä, tuollaisille en olis lasta edes hankkinut. Mutta jos mieheni muuttuis kuspääksi yhtäkkiä kesken pikkulapsivaiheen, niin voi olla että se äitienpäivän unohdus sais laukaisemaan vihareaktiot ja aloittamaan eroprosessin. Miksi ihmeessä pitäis sietää ala-arvoista kohtelua? Senkö takia, että lapset on pieniä? Onko se susta hyvä parisuhteen malli opetettavaksi lapsille?

En minäkään muistanut mun emäntää mitenkään äitienpäivänä (enkä synttärinä tai jouluna).

Ei sekään huomioi mua millään tavalla seksihommissa. Olkoot perkele..!

[QUOTE="Harmis";28465703]En minäkään muistanut mun emäntää mitenkään äitienpäivänä (enkä synttärinä tai jouluna).

Ei sekään huomioi mua millään tavalla seksihommissa. Olkoot perkele..![/QUOTE]

Kuulostattekin tosi onnellisilta. Tommonen ihan varmasti kuihduttaa kenet vaan naisen.

Yhteistyössä