mies ei ole koskaan kotona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
on hirveän hyvä, että se on alkanut harrastamaan.
mutta se oli koko eilisillan pelaamassa jääkiekkoa ja sit pelikaljalla. mä olin yksin kotona. äsken keitin kahvit ja tein voileivät ja mies vaan huikkaa oven raosta et lähtee pelaan, yksin olen kahveineni. se tulee ja menee kun perkele saluunaan, ovet vaan väpättää ja saranat vinkuu, mutta sille ei saa sanoa asiasta kun heti sillä nousee karvat pystyyn ja se karjasee et ai täällä ei saa enää edes harrastaa. hemmetti kun mä en tarkoita sitä, vaan olis kiva jos se olis edes yhden illan viikosta kotona, tai yhden viikonloppuaamun.
tuli äsken hirveä riita asiasta ja nyt mä itken täällä kun niagara, ei sen kanssa pysty puhuun, se alkaa heti kääntään kaikkee mun syyks ja kaiveleen jotain vanhoja mitättömiä asioita et sais satutettua mua, sit se heittäytyy ylimieliseks ja tyyliin nauraa päin mun naamaa kun saa mut ensin itkemään ja sit se lähtee, ihan kesken kaiken ja jättää mut kotiin itkemään.
sit kun mä kysyn siltä suoraan, että sano sitten jos et halua olla mun kanssa, äläkä vehtaa tollasta ihme paskatouhua niin se sanoo et ei tietenkään halua erota. perkele.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on hirveän hyvä, että se on alkanut harrastamaan.
mutta se oli koko eilisillan pelaamassa jääkiekkoa ja sit pelikaljalla. mä olin yksin kotona. äsken keitin kahvit ja tein voileivät ja mies vaan huikkaa oven raosta et lähtee pelaan, yksin olen kahveineni. se tulee ja menee kun perkele saluunaan, ovet vaan väpättää ja saranat vinkuu, mutta sille ei saa sanoa asiasta kun heti sillä nousee karvat pystyyn ja se karjasee et ai täällä ei saa enää edes harrastaa. hemmetti kun mä en tarkoita sitä, vaan olis kiva jos se olis edes yhden illan viikosta kotona, tai yhden viikonloppuaamun.
tuli äsken hirveä riita asiasta ja nyt mä itken täällä kun niagara, ei sen kanssa pysty puhuun, se alkaa heti kääntään kaikkee mun syyks ja kaiveleen jotain vanhoja mitättömiä asioita et sais satutettua mua, sit se heittäytyy ylimieliseks ja tyyliin nauraa päin mun naamaa kun saa mut ensin itkemään ja sit se lähtee, ihan kesken kaiken ja jättää mut kotiin itkemään.
sit kun mä kysyn siltä suoraan, että sano sitten jos et halua olla mun kanssa, äläkä vehtaa tollasta ihme paskatouhua niin se sanoo et ei tietenkään halua erota. perkele.

ulkkiksethan ne vaan jättää vaimonsa yksin kotiin itkemään! Suomalainen paras!!!!

Juu-u, itsekin löysin itseni tuosta tilanteesta. Ukko ei ollut ikinä kotona :/ Ensin oli töissä aamusta iltamyöhiin ja sen jälkeen oli kiukkuisena väsymyksestä tai lähti johonkin bändiprojektiin. Keskusteltiin (no minä itkin ja syyllistin ja ukko kuunteli) ja tässä kuussa asiat ollu hiukan paremmin.

Meillä aika pitkälti sama tilanne, jos asiasta sanoo, olen mäkättävä vaimo. Toisaalta mäkin tykkään harrastaa, mut se vaan tuntuu, että mies on koko ajan poissa, kun kaikki päivät töissä ja minä lapsen kanssa kotona.

mulle tulee mieleen, että tuollasen ihmisen voi "herättää" vain sillä tavalla, että itte pakkaa kamat kasaan ja sanoo, että seonmoro -ota yhteyttä sitten kun olet valmis tass juttelee ja kuuntelee minuakin. ja sit lähtisin.
paluu riippuis sitten ihan puhtaasti siitä mitä puoliso tekisi vai jättäiskö tekemättä.

tsemppiä teille ! toivottavasti puolisosikin innostuu työskentelee perheen ja parisuhteen eteen ! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mulle tulee mieleen, että tuollasen ihmisen voi "herättää" vain sillä tavalla, että itte pakkaa kamat kasaan ja sanoo, että seonmoro -ota yhteyttä sitten kun olet valmis tass juttelee ja kuuntelee minuakin. ja sit lähtisin.
paluu riippuis sitten ihan puhtaasti siitä mitä puoliso tekisi vai jättäiskö tekemättä.

tsemppiä teille ! toivottavasti puolisosikin innostuu työskentelee perheen ja parisuhteen eteen ! :hug:

toi on käynyt mielessä. mulla vaan ei oo muuta vaihtoehtoo kun mennä porukoille.. ja joo, ne ottais mut ja lapsen avosylin sinne vaikka kuukaudeksi, mutta toisaalta ne on myös äärettömän uteliaita. yks yö menee, mut sen jälkeen ne alkaa sipiseen ja supiseen ja kehitteleen kauheita perhedraamoja ja sit ne alkaa hössöttää ja mulla menee hermo..
ja kun mä en haluais kotoani mihinkään lähteä, musta on tosi vaikeaa olla missään ns.toisten nurkissa... :(

Omalla miehelläni on kanssa kausia, jolloin sitä ei paljon kotona näy. Meillä hän ei harrasta, mutta tekee tosi paljon töitä. Eniten mua harmittaa se, ettei mies pysty suunnittelemaan menojaan tai sitten hän ei halua mulle etukäteen niitä kertoa. Tunnen itseni tosi idiootiksi ja ärsyttäväksi akaksi, kun soittelen perään ja kyselen, miten kauan menee ja mitä pitää vielä tehdä jne. Enkä oikeasti tarkoita sitä, että koko ajan pitäisi istua kotona mua kädestä pitelemässä. Tällä viikolla on ollut paljon töissä ja tänäänkin on, mutta eilen pidettiin kunnon vapaa päivä koko perheen voimin. Oli tosi kivaa ja mieskin oli illalla tyytyväinen. Ei mua nyt yhtään haittaa, että on töissä, kun eilen olitiin yhdessä. Mä yritän puhua miehelle, kun tilanne menee överiksi. Hän myös kieltää tekevänsä väärin, syyllistää mua, mutta kuitenkin muutaman päivän kuluttua viimeistään yleensä muuttaa toimintaansa. Ei kai siihen oikein muuta tietä ole, kuin yrittää puhua vaan. Tsemppiä!!!

Meillä kans ihan sama! Mies urheilee paljon, lähes joka päivä normaalien työpäivien lisäksi. Ei siinä muuten mitään, mutta olis edes viikonloput urheilematta. Tekee just tota, et "karkaa" urheileen. Se on niin |O touhua! Etenkin, kun meillä 2 lasta, olis kiva itekin välillä päästä jonnekin yksin. Onko teillä lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:

toi on käynyt mielessä. mulla vaan ei oo muuta vaihtoehtoo kun mennä porukoille.. ja joo, ne ottais mut ja lapsen avosylin sinne vaikka kuukaudeksi, mutta toisaalta ne on myös äärettömän uteliaita. yks yö menee, mut sen jälkeen ne alkaa sipiseen ja supiseen ja kehitteleen kauheita perhedraamoja ja sit ne alkaa hössöttää ja mulla menee hermo..
ja kun mä en haluais kotoani mihinkään lähteä, musta on tosi vaikeaa olla missään ns.toisten nurkissa... :(

mä luulen, että se et menisit porukoillesi, ei olis tarpeeksi pysäyttävää miehellesi.. mä lähtisin ihan niin jyrkälle linjalle, että junailisin itselleni oman asunnon.

juu, yksi lapsi meillä on.. ja miehellä pokkaa puhua toisesta aina välillä, oon kyllä revenny sillon vuorostani sille päin naamaa et juu ei todellakaan!

kiitos teille kaikille, olin ihan varma et saan vaan niitä "sillä on toinen nainen"- tai "mitäs jäkätät sille idiootti"-vastauksia.. mutta ilmeisesti tää on aika useille "ongelma" mitä oon kavereidenkin kanssa puhunut..

Eikö sitä ukkoa voi heittää pois kämpästä? Tai sit teet niinku siinä vitsissä: meillä harrastetaan seksiä joka ilta kello esim kello 7, oli mies kotona tai ei ;)

mä luulen, että se et menisit porukoillesi, ei olis tarpeeksi pysäyttävää miehellesi.. mä lähtisin ihan niin jyrkälle linjalle, että junailisin itselleni oman asunnon.

täällä on melkein vuoden jonot, mut voishan se pelkkä asuntohakemus (vahingossa keittiön pöydälle jätettynä..) pysäyttää. ja ainahan sen voi viedä vaikkei ottaiskaan asuntoa vastaan...
aika radikaalin tuntuinen ratkaisu silti, täytyy miettiä..

juu, yksi lapsi meillä on.. ja miehellä pokkaa puhua toisesta aina välillä, oon kyllä revenny sillon vuorostani sille päin naamaa et juu ei todellakaan!

kiitos teille kaikille, olin ihan varma et saan vaan niitä "sillä on toinen nainen"- tai "mitäs jäkätät sille idiootti"-vastauksia.. mutta ilmeisesti tää on aika useille "ongelma" mitä oon kavereidenkin kanssa puhunut..

Samaa mieltä On erittäin paljon (siis EI kaikki) miehiä, jotka ei tajua miten raskasta naisen on olla yksin kotona lasten kanssa ja tehdä kaikki kotityöt. Miehet (kai) olettaa et heillä on joku sukupuoleen sidottu koskematon oikeus mennä ja elää kuten aina ennenkin, vapaasti ja ilman ennakkovaroituksia. Tiedän eräänkin miehen joka "pakottaa" vaimonsa jopa pakkaamaan omat vaatteensa kun ollaan matkalle menossa. Koska se on vaimon työ. Koska mies tekee talossa ne "oikeat" työt.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ehkäpä teille tulisikin ero, jos hän olisi kotona?

sitten tulis. mutta mä en tykkää tästä jatkuvasta yksinolosta. mä tarvitsen rinnalleni aikuisen ihmisen jakamaan sen arjen ja kaikki muut asiat.
se ei tarkoita et täällä tarvis kummankin kököttää 24/7 ja hitto ku on kivaa, mut edes yks ilta viikossa...

että ukko pihalle ja alat yh:ks, sit sulla on siellä joku seurana niinkö?? Jos mies on nyt innostunut uudesta harrastuksesta, nii olkoon. Kyllä se into laantuu, viimeistään kesällä :) Ei toista voi pakottaa ja uhkailla. Anna sen tehdä omat valintansa, niin rakastaa sua jatkossakin. Ole ovela, yritä pehmein keinoin saada haluamasi. älä jyrää!!

Alkuperäinen kirjoittaja c´moon:
että ukko pihalle ja alat yh:ks, sit sulla on siellä joku seurana niinkö?? Jos mies on nyt innostunut uudesta harrastuksesta, nii olkoon. Kyllä se into laantuu, viimeistään kesällä :) Ei toista voi pakottaa ja uhkailla. Anna sen tehdä omat valintansa, niin rakastaa sua jatkossakin. Ole ovela, yritä pehmein keinoin saada haluamasi. älä jyrää!!

mun mielestä se suurin ongelma ei ole se harrastus, vaan miehen käytös puolisoaan kohtaan : esim.nauraa päin naamaa ilkeästi kun toinen itkee jne.

Mä olen kuullut kerran eräänkin sanovan, et olis mielummin yh yksin kuin parisuhteessa. Tiedän itsekin omalta kohdaltani et se on totta. Todella turhauttavaa, kun tietää että toinenkin olisi olemassa mut ei mitään tee. Kun on yh, on yksin, mut ei tarvitse edes kuvitella et jospa tuo toinen jotain tekisi kun ei toista ole. Käsitätkö?

Mä olen kuullut kerran eräänkin sanovan, et olis mielummin yh yksin kuin parisuhteessa. Tiedän itsekin omalta kohdaltani et se on totta. Todella turhauttavaa, kun tietää että toinenkin olisi olemassa mut ei mitään tee. Kun on yh, on yksin, mut ei tarvitse edes kuvitella et jospa tuo toinen jotain tekisi kun ei toista ole. Käsitätkö?

jos olis yh niin sitä ei sitten edes odottais keltään yhtään mitään eikä pettyis kun kaikki olis itsestä kiinni.

jos olis yh niin sitä ei sitten edes odottais keltään yhtään mitään eikä pettyis kun kaikki olis itsestä kiinni.

Nimenomaan. Ja sitäpaitsi, sillon saisi luvan kanssa alkaa etsiä itselleen kumppania jota asiat kiinnostaa eri tavalla ja jolta saa myös sitä henkistä seuraa.

Ok, jos olet varma. Sitten vaan alat toimia. Ei kannata ainakaan jäädä martyyriks itkeen suhteeseen, jota ei halua. Olethan kuitenkin kaikkesi tehnyt, jotta lapsesi saisi elää ehjässä perheessä?

Alkuperäinen kirjoittaja c`moon:

Ok, jos olet varma. Sitten vaan alat toimia. Ei kannata ainakaan jäädä martyyriks itkeen suhteeseen, jota ei halua. Olethan kuitenkin kaikkesi tehnyt, jotta lapsesi saisi elää ehjässä perheessä?

mä haluan tän suhteen, mä haluan tän miehen, mutta mä en halua sen jatkuvia menoja!! ja se EHJÄ PERHE ei ole mitään jos se ei ole onnellinen!!

Mie tein näin viimeemmäksi viime viikolla, ja hyvin pelittää keskusteluyhteys taas :laugh: No ei se silloin naurattanut tietenkään... mutta välillä sitä tarvitsee vähän etäisyyttä ja happea.

AP: Onhan se kurjaa muiden nurkissa olla, itse en yhtään välittäisi, mutta pieni irtiotto tekee oikeesti hyvää! Ajattelin alkuun etten sano vanhemmilleni mitään, mutta oikeastaan oli ihan kiva jutella äidin kanssa asioista, jotka hän on myös itse joskus kokenut.

Yhteistyössä