Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Pettämässähän se.
Mahtaakohan edes kalavehkeitä mukana olla :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Pettämässähän se.
:/
Totta.
Käyn katsomassa onko ne autotallissa ja lemppaan samalla äijän kamat pihalle :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ettei olis mitään sattunu?
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:siis ootko tosissas? perjantaina jo lähteny?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti mitään ei ole sattunut? Minnepäin lähti? Aamulla luin nettilehdestä että rovaniemellä oli kalakavereiden vene kaatunut, toinen hukkunut ja toinen kateissa. Joku perhe siellä turhaan odottaa isää kotiin kalareissulta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Pettämässähän se.
Totta.
Käyn katsomassa onko ne autotallissa ja lemppaan samalla äijän kamat pihalle :snotty:
Hyvä, kaksi kärpästä samalla ovenavauksella.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:siis ootko tosissas? perjantaina jo lähteny?
Siis olen![]()
2 kokonaista yötä, onks tää jo paha vai? :/
Alkuperäinen kirjoittaja okei:Siis minkälaisia modeja tällä palstalla oikein on? Pakko provoilla?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:siis ootko tosissas? perjantaina jo lähteny?
Siis olen![]()
sanoiko se sulle et on koko v lopun reissussa vai aiko vaan lähtä käymään?
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Todellakin.
Vaihdatan lukotkin, saapas sitten nähdä miten ovela olin, kiinni jäi :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Ja hallista tuo kalat mukanaan...
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:siis ootko tosissas? perjantaina jo lähteny?
Siis olen![]()
sanoiko se sulle et on koko v lopun reissussa vai aiko vaan lähtä käymään?
No sanoi, aina ne siellä on pari yötä..
Ei sinne viitsi oikein edes yhdeksi yöksi mennä.
Perjantaina lähtevät aina töiden jälkeen iltasella ja lauantai aamuna heti kalaan..
illalla sitten kalastavat ja grillailevat ja tekevät jotain poikien juttuja mistä en välitä tietää enempää B)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Pettämässähän se.
Totta.
Alkuperäinen kirjoittaja jotain rajaa:joka on jollekin todella kipeä aihe. Luokatonta minusta.