Mies ei pitänyt lupaustaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vaimoke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vaimoke"

Vieras
Harmittaa ja paljon.
Etsittiin perheen kasvaessa isompaa omakotitaloa pari vuotta sitten. Löysin tosi kivan paikan,jossa oli valmiina tilat (minun) hevosille. Meillä on siis ollut sekä minun että lasten käytössä hevosia jo 7 vuotta.
Mies halusi taas toisen tilan ostaa, hyvät autotallitilat. Ei minkäänlaisia tiloja hevosille,mutta lupasi ne rakentaa.Myönnyin sitten.

Nyt tässä on asuttu se kaksi vuotta,ja päivittäin olen ongelmissa näiden huonojen tilojen kanssa. Mies ei siis mitään rakentanut,remontoi vanhaan vajaan tilat.Evät ole käytännölliset,ja piha on pelkää kalliota,jolloin en saa itse edes tarhoja tehtyä.Joutuu tolpat valamaan.

Tänään tuli hormonihuuruinen itku sitten. En pysty itse mitään tallia rakentamaan,eikä ole varaa ostaa valmista /ottaa rakennusmiehiä. Tein kompromissin asian suhteen ja tilasin siirrettävän rakennuksen johon saan itse rakennettua tilat loppuun. Ja nyt pelkään että minua huijattiin,kerkesin jo maksaakin...Mökki tulee toiselta puolelta suomea, yritys sitä myy joten luotin...Nyt vain kuljetuksesta kiinni milloin saan pihaan,mutta aikataulu muuttuu koko ajan..Saatoin menettää yli tuhat euroa tässä :(

Soitin miehelle tänään töihin ja sanoin että mulle riitti,tilaan teuraskyydin.Kuulemma teuraaksi ei laiteta vaan myydään pois..
Lupaus on lupaus,tästä asiasta jankattu jo pitkään. Yritin saada miestä myymään tämän paikan mutta missään nimessä ei halua myydä.
Mulla menee päivät vahtiessa hevosia noissa köykäisissä tarhoissa, talvet loimittelen ja kantelen lämmintä vettä kun ei ole eristettyjä tiloja...Ja nyt olen raskaana,en jaksaisi kaikkea tehdä vaikeimman kautta.

Vie ne hevoset sinne autotalliin ja tee(tä) niille sinne pilttuut. Autot joutaa kyllä palalemaan ulkona. Sanot miehelle, että saa tallinsa takaisin sitten kun on rakentanut ne lupaamansa asianmukaiset tilat hevosille.

itke sille siirtotalliyrittäjälle sentään ensin, ennen kuin teurastamoon soitat. mutta en kyllä ymmärrä miten oot mennyt suostumaan tuonne. nyt ootte lirissä, teit oikeastaan mitä hyvänsä. paitsi jos tosiaan valtaat sen autotallin.

Hitto mies tekee töitä viikonloputkin, en ees haluaisi enää ruinata mitään :/ Mutta en taida yksin onnistua tässä.Mietin tuotakin että kopukat autotalliin,mutta armaani on sieltä luvannut isälleen ison tilan,eli eipä onnistu..

[QUOTE="aapee";26437980]Hitto mies tekee töitä viikonloputkin, en ees haluaisi enää ruinata mitään :/ Mutta en taida yksin onnistua tässä.Mietin tuotakin että kopukat autotalliin,mutta armaani on sieltä luvannut isälleen ison tilan,eli eipä onnistu..[/QUOTE]

Oletko sä oikeasti noin pahasti kynnysmattona?? Ota nyt hyvä nainen itseäs niskasta kiinni. Kumpi on tärkeämpää se että miehes lupas sulle tallin vain se että mies lupas isälleen autotallista osan? Onko teillä niin että miehesi isäkin on sua tärkeämpi?
Valtaat sen autotallin ja sanot ukolles että jos ei tallia ala kuulua niin hepat pysyy autotallissa ja miehes isä saa keksiä jonkun muun tilan!

Eikai kaikki miehestä oo kiinni? Eikö sullakin ole oikeuksia talon ja tilojen suhteen sentään? Miksi edes muutitte tollaseen paikkaan, jossa eläin parat joutuu olemaan puutteelisissa tiloissa!!?

Yhteistyössä