Mies ei sano koskaan mitään hyvää mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
kolasin pihan töistä tullessani kuuden jälkeen. Mies oli lasten kanssa äitinsä luona. Sanoin että oli aika kova urakka, hän sanoi että se oli aivan turhaa työtä. Esimerkiksi.
Menin töihin, hoitovapaa vuosien jälkeen. Kotityöt on edelleen minulla, hänen kommentti: ei kai hän nyt lisää töitä itselleen halua.
Eilen puhuin lapsille että jos lähdettäisiin luistelemaan. Sitten sanoinkin miehelleni että jos hän menisi. Ai munko sinne PITÄÄKIN mennä.

[QUOTE="äiti";22616194]Eilen puhuin lapsille että jos lähdettäisiin luistelemaan. Sitten sanoinkin miehelleni että jos hän menisi. Ai munko sinne PITÄÄKIN mennä.[/QUOTE]

Muuta kommentoimatta, et voi luvata toisen puolesta.

No, lumisateessa kolaaminen tietty on vähän turhaa työtä, varsinkin jos erikseen vielä sanoo kuinka raskasta se on. Ja kyllä muakin harmittais jos mies ensin lupailis lapsille luistelua ja sit yhtäkkiä kääntyiskin niin että minun pitää ollakin se joka lähtee just nyt.

Kotitöiden jakamisesta teiän pitää kyllä neuvotella.

Ota siltä usein suihin ja pidä turpasi kiinni aina silloin kun ei ole järkevää sanottavaa. Arvostusta alkaa löytyä jossain vaiheessa kummasti. Foorumilla valittamalla ei homma parane.

harvoin täälläkään päässä ukko mitään hyvää sanoo,päinvastoin,ilkkuu ja piilovittuilee minkä kerkiää=Onykyään "puheenaiheena eli ittuilunaiheena"on painoni=//

[QUOTE="äiti";22617063]Just joo, nelikymppiselle sanoa: Laita Pekka suihkuun. Hae Noora uimahallista.
Käy kaupassa, tuo 5 maitoa.....
Tilipäivä oli eilen, maksa laskut...[/QUOTE]

Jos jatkat entiseen malliin liikaa yli oman osuutesi tekemällä, niin voit huonosti jatkossakin.
Noin ne asiat pitää rautalangasta vääntää, jos toinen ei 40-vuotiaaseen mennessä ole tuollaisia asioita itse tajunnut. Helpointa tietysti olisi ollut opettaa mies "tavoille" jo suhteen alussa, mutta uskon ihmisen, jopa hemmotellun keski-ikäisen ihmisen oppimiskykyyn :)

Yhteistyössä