Mies ei sitten tullut kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierastus

Vieras
Laittoi vaan yöllä viesti, että jää pikkujouluista työkaverinsa luo yöksi, kun ei kuulemma halunnut lähteä bussilla takaisin samaan aikaan kuin muut. Saas nähdä, koska tulee kotiin. Oli taas viina vienyt miestä niin, että unohti että sen ois pitänyt olla lapsenvahtina kun olen menossa auttamaan kaveria muutossa :kieh: Laitto viestin et tulee kaverin kyydillä kotiin, jahka selviävät - eli varmaan illalla :/

Ois varmaan pitänyt jo valmiiksi arvata, etten ois saanut sopia tälle päivälle mitään. Noloa joutua sanomaan kaverille, et sori mut en tulekaan auttamaan vaikka oon luvannut :(

Alkuperäinen kirjoittaja AK:
Itse odottelin miestä baarista perjantaina, tuli sentään puoli viideltä kotiin. Suutuin siitäkin kun oli sanonut lähtevänsä vaan 'parille'.

Jos mä alan sille jotain sanomaan, niin siitä tulee vaan riitaa. Mies sanoo, et hänellä on oikeus kärsiä krapulaansa rauhassa, enkä olis saanut tehdä suunnitelmia. Mä vaan yritän kieltää siltä sen mielestä sen oman elämän; sitä kun sillä ei muutenkan kuulemma ole lasten takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Itse odottelin miestä baarista perjantaina, tuli sentään puoli viideltä kotiin. Suutuin siitäkin kun oli sanonut lähtevänsä vaan 'parille'.

Jos mä alan sille jotain sanomaan, niin siitä tulee vaan riitaa. Mies sanoo, et hänellä on oikeus kärsiä krapulaansa rauhassa, enkä olis saanut tehdä suunnitelmia. Mä vaan yritän kieltää siltä sen mielestä sen oman elämän; sitä kun sillä ei muutenkan kuulemma ole lasten takia.

...miehelläsi olla enemmän omaa elämää kuin sulla, miks ihmeessä? Ai siksikö kun sillä on munat?

Hehehehehehehhe... hitto miten urpo "mies" sulla on!

Sullako sen sijaan on oma elämä? Saatko sinä kärsiä krapulasi yksin, siedetäänkö sinulta vastaavaa käytöstä?

Alkuperäinen kirjoittaja omg:

Sullako sen sijaan on oma elämä? Saatko sinä kärsiä krapulasi yksin, siedetäänkö sinulta vastaavaa käytöstä?

No eipä oo kaks kolme kertaa vuodessa pääsen yksin mihinkään, jos ei nopeita maidon haku reissuja lasketa mukaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja omg:

No eipä oo kaks kolme kertaa vuodessa pääsen yksin mihinkään, jos ei nopeita maidon haku reissuja lasketa mukaan :ashamed:

Arvokeskustelun paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja on:
Arvokeskustelun paikka.

Eipä ne meillä oikeen auta kun muutamaksi viikoksi.

Toistoa, toistoa..... tai ala käyttäytyä samoin kuin miehesi.

Kerran olen kokeillut jäädä omille teilleni pippaloiden jälkeen... Sillon mies vinku ja valitti ties kuinka kauan :(

Sano sille, että se yrittää kieltää sun oman elämän kun sitä on lasten takia muutenkin vähä ja poistu paikalta.

On ne vaan idiootteja :headwall:

Mun rakas nukkuu edelleen vanhemman tytön huoneessa :heart: antaa rakkaan levätä kun tuli vasta kuuden maissa kotiin ryyppyreissusta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Sano sille, että se yrittää kieltää sun oman elämän kun sitä on lasten takia muutenkin vähä ja poistu paikalta.

Eipä toimi, se vaan lässyttää ymmärtävänsä ja alkaa puhumaan oman työnsä vaativuudesta tmv.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Eipä toimi, se vaan lässyttää ymmärtävänsä ja alkaa puhumaan oman työnsä vaativuudesta tmv.

Puhu sille sen omalla kielellä. Kyllä se ymmärtää yskän.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
On ne vaan idiootteja :headwall:

Mun rakas nukkuu edelleen vanhemman tytön huoneessa :heart: antaa rakkaan levätä kun tuli vasta kuuden maissa kotiin ryyppyreissusta :heart:

Hyvä että ainakin jotkut miehet osaa tulla kotiin saakka.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja on:
Arvokeskustelun paikka.

Eipä ne meillä oikeen auta kun muutamaksi viikoksi.

Toistoa, toistoa..... tai ala käyttäytyä samoin kuin miehesi.

Kerran olen kokeillut jäädä omille teilleni pippaloiden jälkeen... Sillon mies vinku ja valitti ties kuinka kauan :(

no vinku ja valita nyt sitten ite sille viikkotolkulla!!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kaikkea naiset kestää, sietää ja hyväksyy :(

Täydellisiä miehiä ei taida olla kuitenkaan olemassakaan?

Ei, kuten ei täydellisiä naisiakaan :D
Mutta kamalan surullista on tuollaista lukea :| , ja se tuntuu vieläpä olevan yleistä monessa perheessä :/

Samanlainen "mies" löytyy täältäkin, nykyään on jo ihan normaalia että ei tule yöksi kotiin, ja juopottelee joka viikonloppu joskus molempina päivinä ja joskus viikollakin lähtee "parille" ja tulee kotiin (jos tulee) viiden aikaan aamusta. Mulla ens viikolla työpaikan pikkujoulut niin aion tehdä sille saman, saa maistaa omaa lääkettään.

Yhteistyössä