V
vieras
Vieras
Sano miehellesi, että synnytät alakautta heti, kun hän on pusertanut peräaukostaan ulos kokonaisen greipin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:hei, mä en tarvii nyt todistelua alatiesynnytyksen puolesta enää yhtään,kiitos! Se ei ollut se, mitä kysyin, joten antakaa sen aiheen nyt olla. Mulla on syyni pelätä ja sillä selvä, ei kuulu teille. Pelko on todellista, sen vain sanon. Teillä ei ole siihen sanomista ja parannusehdotuksia, ette ole lääkäreitä ettekä psykologeja.
tulit kuitenkin keskustelupalstalle avautumaan asiasta,mutta et siedä ihmisten mielipiteitä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja waaka:kyllä se niin on että sinä naisena päätät omasta kehostasi.Sanon kyllä suoraan nimimerkkini takaa mielipiteeni että jos mulla ois tuollanen ukko niin tuskin ois kauvan. Mikä se mies on sanomaan kun ei itte kanna sitä lasta sisällään?
Tätä mieltä minäkin olen, mutta tästä asiasta on tullut nyt iso ongelma näköjään meidän taoudessa. Käytännössähän hän ei voi sektiotani estää ja minä aion sektiolla synnyttää joka tapauksessa, mutta ei ole mukavaa, kun toinen on muuttunut sekopääksi.
Alkuperäinen kirjoittaja annuska:Synnytys voi olla parhaimmillaan helppo,ja mikä ei tapa ,se vahvistaa. Leikkauksen jälkeen olet aina kipeämpi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja waaka:kyllä se niin on että sinä naisena päätät omasta kehostasi.Sanon kyllä suoraan nimimerkkini takaa mielipiteeni että jos mulla ois tuollanen ukko niin tuskin ois kauvan. Mikä se mies on sanomaan kun ei itte kanna sitä lasta sisällään?
Tätä mieltä minäkin olen, mutta tästä asiasta on tullut nyt iso ongelma näköjään meidän taoudessa. Käytännössähän hän ei voi sektiotani estää ja minä aion sektiolla synnyttää joka tapauksessa, mutta ei ole mukavaa, kun toinen on muuttunut sekopääksi.
Alkuperäinen kirjoittaja annuska:Synnytys voi olla parhaimmillaan helppo,ja mikä ei tapa ,se vahvistaa. Leikkauksen jälkeen olet aina kipeämpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei minunkaan mies:Mun mieskään ei antais mun synnyttää sektiolla. Ja sen vuoksi että ei enää tahdo elää toista helvettiä jossa molemmat rakkaat oli sektiossa ilmenneiden komplikaatioiden jälkeen teholla. Lapsi vastasyntyneiden teholla hieman paremmassa jamassa, äiti tajuttomana aikuistenteholla, viikon verran. Minä selvisin lapsi ei. Niin turvallinen toimenpide sektio voi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se ei ole muuten mitään kaunista katsottavaa se sektio. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta normaalisynnytys on niin luonnollista, kaunista ja vauvalle ja vanhemmille ihanempi kokemus. Ymmärrän miestäsi. Haluatko useamman lapsen, sektiota ei voi tehdä monta kertaa. Sinun kannattaa tehdä se työ (synnytys) mikä sinun kuuluukin tehdä, kun olet raskaaksi hankkiutunutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se ei ole muuten mitään kaunista katsottavaa se sektio. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta normaalisynnytys on niin luonnollista, kaunista ja vauvalle ja vanhemmille ihanempi kokemus. Ymmärrän miestäsi. Haluatko useamman lapsen, sektiota ei voi tehdä monta kertaa. Sinun kannattaa tehdä se työ (synnytys) mikä sinun kuuluukin tehdä, kun olet raskaaksi hankkiutunutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja sellaista:mitä ei ole koskaan kokenut?
Alkuperäinen kirjoittaja jei:Alkuperäinen kirjoittaja annuska:Synnytys voi olla parhaimmillaan helppo,ja mikä ei tapa ,se vahvistaa. Leikkauksen jälkeen olet aina kipeämpi.
Kuinkas sää sen tiedät? Tää on myytti, jota kätilöt ym. levittelee jotta viimeiseen asti pyrittäisin synnyttämään alakautta. Toki monesti on näin, mutta minä olisin ainakin päässyt vähemmällä kivulla jos olisin saanut sektion. Se on ihan jälkikäteen myönnettykki, en vain osannut/tajunnut sitä hanakasti vaatia.