Mies EI SUOSTU vaihtaan vaippoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten teidän miehet?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti et sentään raivonnut pienen lapsen nähden/kuullen. Mutta en katsois tuollaista miestä, joka ei edes vaippaa viitsi vaihtaa. Itsekäs, kuten niin monet vanhemmat on.

Urpo mies, tekisi niin mieli tähän todeta perinteinen että jätä se sika, mutta aina voi yrittää takoa järkeä päähän, ellei auta niin sitten hei hei. :|

Mies on alusta asti vaihtanut neidille vaipat, pukenut, syöttänyt, nukuttanut ja hellinyt jne. oma -aloitteisesti. Ei ole vain toisen vanhemman vastuulla kaikki kun ollaan ja asutaan yhdessä.

Viimeksi muokattu:
No ainakaan en tee enempää lapsia kun nytkin jo joudutaan tappeleen kaikesta lapsen hoitoon liittyvistä asioista. Minunhan se pitää kaikki tehdä, ja jos jotain haluan että mies tekisi, pitää aina pyytää tai käskeä, eikä sekään aina auta minua. Esim jos olen saunassa ja tyttö kakkaa vaippaan, mies huutaa että tule nyt, ja odottaa minua saunasta eikä voi itse vaihtaa tätä vaippaa. Minun pitää aina kiirehtiä jostain jne. Kyllä joskus itsekin haluaisin olla rauhassa ja luottaa siihen että homma hoituu. Kai se on tyydyttävä sitten siihen että edes silloin kun olen poissa kotona niin mies hoitaa lapsen, eikä todellakaan enää tee ikinä tuollaista! Hän kyllä häpesi ja pyyteli anteeksi, kun kosti lapsen kautta, sairasta. Pitäis antaa kenkää koko ukolle!

Eli ymmärsinkö mä oikein että sä syötit likan, ulkoilutit koiran, vaihdoit vaipat ja koko tän ajan mies tollottaa telkkaria? Ei hyvää päivää...

Ehdottaisin et siirrät miehelle vastuuta siitä lapsenhoidosta. Kehitä vaikka joku harrastus mikä vie kerran viikossa pari-kolme tuntia. Silleen että äijän on pakko syöttää jne lapsi. Älä tee kaikkea valmiiksi eteen, mutta älä myöskään arvostele turhista, kuten siitä miten vaipan vaihtaa tai miten keittelee puurot. Anna tehdä omalla tavallaan ellei ole selkeästi haitaksi lapselle. Esim peppua ei ole tarve pestä aina hanan alla, mies voi ihan hyvin käyttää peppupyyhkeitä jos tykkää siitä enemmän.

Voi ei. Ei tuollaisten miesten kannattaisi lisääntyä. On virhe dna:ssa, jos mies ei ollenkaan välitä jälkikasvustaan ja pidä niistä huolta.

Mutkun siinä tahtoo käydä niin, että nyt kun ap ottaa miehestään eron. Tämä saamaton ukko siirtyy lisääntymään toisen naisen kanssa. Sitten on jo kahdessa perheessä noita DNA-virheisiä muksuja. :O

Alkuperäinen kirjoittaja närkästynyt ap;22939948:
! Kuinka tyhmä ihminen voi olla!

Todellakin ihmettelen, miten tyhmä täytyy ihmisen olla, että tuollaisen miehen kanssa haluaa jakaa elämänsä.
Laita seuraava kakkavaippa miehesi takin taskuun muistutukseksi siitä, että puolet siitä lapsesta ja näin ollen sen tuotoksista kuuluu hänen vastuulleen.

Mun mieheni yllätti, luulin, että häntä olisi vaikeampikin opettaa vaipanvaihdolle. Ekan viikon hän arkaili, sen jälkeen on homma sujunut. Ystäväni mies taas voi pahoin nähdessään kakkavaipan ja joutuessaan siivoamaan sen, hän kakoo, hikoilee ja punoittaa kuin hillonuija, mutta tarpeen tullen hänkin terästäytyy ja vaihtaa lapselleen vaipan.

[QUOTE="jojo";22940372]Mun mieheni yllätti, luulin, että häntä olisi vaikeampikin opettaa vaipanvaihdolle. Ekan viikon hän arkaili, sen jälkeen on homma sujunut. Ystäväni mies taas voi pahoin nähdessään kakkavaipan ja joutuessaan siivoamaan sen, hän kakoo, hikoilee ja punoittaa kuin hillonuija, mutta tarpeen tullen hänkin terästäytyy ja vaihtaa lapselleen vaipan.[/QUOTE]

Mun esikoisen kummisetä on myös sellainen että ei pahemmin kestä kakkahajuja, voi siis ihan pahoin. Siitä huolimatta vahtoi kummipoikansa kakkavaipan kun poika oli heidän luonaan ilman meitä vanhempia.

Isänä minä näin nuo kakkavaippojen vaihtamiset vain yhtenä lapsenhoitamis juttuna. Anoppilassa kerran tuli eteen tilanne jossa anoppi ehdotti että appiukko vaihtaisi lapsemme kakkavaipan, siitä ne sitten laskivat leikkiä ja vitsailivat.. En jaksanut pitkään ihmetellä sitä lapsen kiusaamista ja menin lapsen kanssa vessaan hoitamaan tälle puhtaat vaipat. Olen ehkä pehmo ja haluan luoda ympärilleni inhimillistä hyväksyntää..

[QUOTE="vieras";22940380]Kyllä musta on aika säälittävää. Mitäs jos naisena sanoisin, että enpäs vaihdakaan vaippoja? Seuraavaks ois varmaan huostaanotto.[/QUOTE]

No meillä on moni muukin asia ihan erillälailla kun muilla "normaaleilla" perheillä, se nyt vaan täällä menee niin että minä hoidan muksun ja kodin, mies käy töissä. Osallistuu jos osallistuu, ennenkaikkea, jos ehtii.

[QUOTE="vieras";22940420]Isänä minä näin nuo kakkavaippojen vaihtamiset vain yhtenä lapsenhoitamis juttuna. Anoppilassa kerran tuli eteen tilanne jossa anoppi ehdotti että appiukko vaihtaisi lapsemme kakkavaipan, siitä ne sitten laskivat leikkiä ja vitsailivat.. En jaksanut pitkään ihmetellä sitä lapsen kiusaamista ja menin lapsen kanssa vessaan hoitamaan tälle puhtaat vaipat. Olen ehkä pehmo ja haluan luoda ympärilleni inhimillistä hyväksyntää..[/QUOTE]

Ihana!:heart: Minun isäni on vaihtanut lastenlasten vaippoja oikeastikin. Ja minuakin aina hoiti ja kylvetti. Isän kuuluu olla pehmeä ja turvallinen ja sellainen, jolla on aina aikaa.

esikoiselta suostui jonkun pissavaipan vaihtamaan, kakkavaippoja ei ikinä, vissiin kerran joutui äitinsä ja tätinsä pakottamana, ja siitähän mä sain karskia arvostelua kuulla jälkeenpäin... toiselta lapselta ei vaihtanut vaippaa KERTAAKAAN! pyysin häntä monesti apuun arjen keskellä, oli sitten vapaalla tai ei, hoidinhan minä kodissa kuitenkin kaiken ja hän kävi töissä. tosin saattoi yrittäjänä olla kotona jo puolen päivän aikaan mutta ei silti lasten hoitoon ollut aikaa, toisin kuin televisiolle ja kavereille....
Muutenkin on erittäin narsistinen tyyppi, joten parisen vuotta sitten jätin koko paskan. nyt hän koittaa uuden eukkonsa kanssa olla niin hyvää isää että :D toivon vaan suuresti ettei he enää saa lapsia... mut mä oon onnellisesti uuden miehen kanssa, joka onkin toista maata ja lasten kanssa aivan mahtava :)

Muutenhan tässä on kyseessä tavallinen perheriita, paitsi että ap:n mies käyttää lasta välikappaleena. Se tekee asiasta vakavan. Onkohan ap:n mies selvillä siitä, että vaipassa muhiva kakka voi oikeasti polttaa herkän ihon? Kuka helvetti soikoon riskaa lapsensa hyvinvoinnin saadakseen vaimonsa vihaiseksi? Ap:n mies on ääliö. Ihan eri asia olisi jos mies olisi jättänyt imuroimatta tai täyttämättä tiskarin kostaakseen vaimolleen, vaikka ääliömäistä se olisi sekin.

Niin, viikolla, se on sellasta se rekkamiehen elo, minkäs teet, viikonloppuna on sitten aikaa olla porukalla.

no mutta onhan se nyt eriasia jos toinen ei ole edes kotona juuri ollenkaan. etkö vaatis miestäsi vaihtaa vaippaa jos olisit itse tunnin pois kotolta ja lapsella olisi kakkaa vaipassa? meillä kantaa vastuu se joka sattuu olla siinä. ei meillä pidetä kirjaa kuka on ollu ja missä. se hoitaa joka huomaa että on jotain hoidettavaa.

Millä tapaa sinä tuon miehen löysit? Miksi valitsit hänet? Miten selvitit onko hän kunnon mies? Kuinka paljon teit töitä, jotta olisit etukäteen tiennyt voiko häneen luottaa niin paljon, että hänen kanssaan kannattaa tehdä lapsia?

Yhteistyössä