Mies ei tajua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evelie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

evelie

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
1 091
0
36
Meillä oli miehen kanssa sopimus. Mulla tänään iltavapaa, hänellä huomenna. Mihinkään baariin ei kuitenkaan oltu menossa, ihan kotona vaan tuttavapariskunnan kanssa grillattiin ym. Mulla vaan sellainen periaate, että toisen on oltava ajokunnossa ihan kaiken varalta kun kerran lapsikin on olemassa. Noh, meillä kävi sitten mun veli kavereineen ja ne houkutteli isäntää mukaansa. Ja se lähti! Voitteko kuvitella! Ja oluensa otti mukaan. Eipä silti, en minä ole juonut kuin neljä siideriä ja lapsi on ollut unten mailla jo pitkään, mutta silti! Sopimus on aina sopimus... Todella tympii kun toisella ei sen vertaa ole vastuuta, eikä koskaan ota huomioon muita. Mä oon yrittäny ennenkin sanoa, ettei enää voi ikinä ajatella itseään ensin. Mutta ei mene jakeluun. Niin kauan kuin herra saa olla ja mennä ja pitää hauskaa, niin kaikki on hyvin... No, mulla oli kuitenkin vieraiden kanssa hauskaa ja ei enempää tekis mieli juodakaan. Mutta kuitenkin....
Kiitos kun sain purkautua! Pistää niin vihaksi....

No, onneks oli sulla kuitenkin hauskaa =)
Ymmärrän kyllä, että ärsyttää lupausten pettämiset ja tuo onkin ihan hyvä periaate, kun on lapsia, että molemmat vanhemmat ei ota yhtä aikaa. Ainahan voi kuitenkin yöllä sairastua ja pitäis lähteä jonnekin, niin soita siinä taksi sitten.. :/ kun vanhemmat ei ole ihan ajokunnossa.
Mutta :hug: sinulle.

Kuulostaa niin mun mieheltä! Vois todellaki tehä tuon saman... En tiiä itkeäkö vai nauraa, mutta miehet on kyllä sellasia aivottomia persreikiä ettei tosikaan!! Vaimo saa olla se joka automaattisesti kotiin jää aina jos valita täytyy. Ja jos vaimo kuitenki päättäis jonneki lähteä, niin mies hankkis lapsenlikan vaikka Kiinasta että ite pääsis mukaan!
Meillä ainaki niin että miehen mielestä on ihan ok jos hän käy, mut [/b]äidin ei kuulu haluta mihinkään, koska hän on äiti. Ja jos olen joskus halunnut iltavapaan, on mies tosiaanki soittanu lapsenlikan jo etukäteen meille ja ite menny jo baariin hyvissä ajoin ettei mulla enää siihen mitään sanottavaa voi edes tulla!!! Voi elämänkevät näitä ääliöitä! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Näitä viestejä on ollu jo monta tänään, onkohan teillä sama ukko kaikilla. :)
Minäki oon huomannu että näitä on todella paljon tällasia tapauksia. Siksipä se vituttaaki niin paljon ku joka puolella on näköjään meitä naisia joita nää helvetin ääliöt kiusaa! prkele...

meillä ukko on katsonut lapsia jos oon halunnu baariin lähteä.sitten kun se ottaa kotona kalsari kännit niin minä herään lasten kanssa aamulla ja olen selvinpäin illan hädän varalta

Niinpä se on meilläki. Ukko lupas pyhästi pysyä kotona tänään kun tietää etten tykkää näin juhannuksen aikaan että lähtee baariin "sinkku iltaa" viettämään. (sen takia että on uhannu monasti ettiä itelle paljon nuoremman kuin minä)Varmaan riepoo kun veljensä löysi itselle n14v nuoremman emännän ja meillä eroo vaivaiset 4vuotta..... Muuten kaikki ok mutta minä aina kotona ja ukko ties missä.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä ukko on katsonut lapsia jos oon halunnu baariin lähteä.sitten kun se ottaa kotona kalsari kännit niin minä herään lasten kanssa aamulla ja olen selvinpäin illan hädän varalta

Joo näin meilläkin. Ja näin oli tänäänkin asia sovittu, mutta...

Ja kun tämä on ainoa viikonloppu koko loman aikana, että mä oisin voinu viihteellä olla. Itse on kyllä parin viikon päästä lähdössä taas (näitä reissuja 4 kesässä ) harrastusten vuoksi koko viikonlopuksi reissuun, eli lähtee pe-aamuna ja tulee ma vastaisena yönä... Ja minä olen kaksin uhmaikäisen kanssa kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Kuulostaa niin mun mieheltä! Vois todellaki tehä tuon saman... En tiiä itkeäkö vai nauraa, mutta miehet on kyllä sellasia aivottomia persreikiä ettei tosikaan!! Vaimo saa olla se joka automaattisesti kotiin jää aina jos valita täytyy. Ja jos vaimo kuitenki päättäis jonneki lähteä, niin mies hankkis lapsenlikan vaikka Kiinasta että ite pääsis mukaan!
Meillä ainaki niin että miehen mielestä on ihan ok jos hän käy, mut [/b]äidin ei kuulu haluta mihinkään, koska hän on äiti. Ja jos olen joskus halunnut iltavapaan, on mies tosiaanki soittanu lapsenlikan jo etukäteen meille ja ite menny jo baariin hyvissä ajoin ettei mulla enää siihen mitään sanottavaa voi edes tulla!!! Voi elämänkevät näitä ääliöitä! |O

Muoks!! Nyt tuli lainattua ihan väärää viestiä :ashamed:

Ja me vaan kotona siedetään tällasta käytöstä sellaselta ihmiseltä jolta kuuluis saada vain rakkautta, kunnioitusta, huomioon ottamista, hellyyttä... Pitäisivät meitä ku ainakin sellaista naista jota rakastetaan...
Mutta ei. Mammanpoikapaskiaisia joille ei toisten tunteet merkkaa mitään!

(Juu, tuohtunut olen...sori. Ottaa vaan taas niin kupoliin ku lukee näitä samanlaisia tarinoita.)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Näitä viestejä on ollu jo monta tänään, onkohan teillä sama ukko kaikilla. :)

mä mietin kans samaa..onkohan se mun silopalli lähteny sittenki ap:n luokse eikä äitillensä käymään?
ja koska lähti "baariin" niin ilmestyy varmaan kohta tänne tai jonku muun luokse??vai?? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mirah21:
No mun mies kävi tuomassa minut kotiin, ja lähti ite äijien kans saunoon... et voihan sen juhannuksen viettää yksin kotonakin...

samaten minä. yksin kotona kipeän vauvan kanssa ja ukko räkäkännissä kapakassa. voi vittujen vittu!

Muistitko kysyä mieheltä mitä mieltä hän on tuosta sopimuksesta vai sanelitko sen itse?

Kyllä se oli ihan yhdessä sovittu.

Ei muuten ole mies vielä tuolta reissulta kotiutunu... Kaverilla on varmaan yötä, mutta kuuluishan sitä ilmoittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja evelie:
Muistitko kysyä mieheltä mitä mieltä hän on tuosta sopimuksesta vai sanelitko sen itse?

Ei muuten ole mies vielä tuolta reissulta kotiutunu... Kaverilla on varmaan yötä, mutta kuuluishan sitä ilmoittaa...

Ajattelin vain, että sinä sait siis paremman illan. joten miten tuo sopimus syntyi? Jos mies ei ollut alunperinkään iloinen sopimuksesta, olisiko voitu laittaa lapsukainen hoitoon (maksaa MLL) ja molemmat samana iltana vapaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja evelie:

Ajattelin vain, että sinä sait siis paremman illan. joten miten tuo sopimus syntyi? Jos mies ei ollut alunperinkään iloinen sopimuksesta, olisiko voitu laittaa lapsukainen hoitoon (maksaa MLL) ja molemmat samana iltana vapaalle.

No sillä sain paremman illan, koska hänellä oli harrastusten vuoksi koko edellinen viikonloppu perjantaiaamusta sunnuntai-iltaan vapaata.
Ja jos mies ois purnannut asiasta, olisin kyllä voinut vapaailtoja vaihtaa.

Lähinnä mua kaiversi se, että ukko ei ottanut taaskaan huomioon muita kuin itsensä. Minä ja mun tarpeet, tunteet jne. tahtoo aina unohtua huomioimatta. Mutta mitäpä tuolla on enää väliä. Mulla oli kamujen kanssa hauskaa, pelattiin scrabblea. Tänään nukuttiin tytön kanssa pitkään. Syötiin aamupalaa ja lähdetään pian ulkoileen. Ja ei ole krapulaa. :)

No joo-o. Sen ensimmäisen joka vilkaisikaan, ettei vaan vanhaksi piiaksi jääny. :laugh: :laugh:

Eikös tämä palsta ole sitä varten, että saa purkautua ja ehkä vertaistukeakin saada? Ei ole pakko lukea kaikkia valituksia jos ei taho. Lue vaikka omat aloituksesi vaan... Hyvää Juhannusta sinulle myös! :)

Yhteistyössä