Mies ei tajua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evelie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeksi ollut viihdekierroksella kun täytti kaksoisveljensä kanssa 30v eli 1v4kk sitten. =) Muutoin meidän kanssa kotona, mitä nyt töissä käy tienaamassa ;) :heart: No, mutta en minäkään pois kotoa ilman lapsia ole kuin shoppailemassa kerran parissa viikossa (nyt ale-aikaan hiukan useammin)

Näitä kun mä luen olen entistä onnellisempi että mun ei tarvi enää kestää tota.
Mä muistan vieläkin ne tuskanhetket kun mies lähti baariin ja reissuilleen ja jätti mut yksin lasten kans. Mut ei enää. Saan nautti juhlapyhistä itseni ja lasten kanssa eikä tarvi enää itkeä ja pelätä mitä seuraavaksi. Mä luulottelin itselleni niiiiin pitkään että se muuttuu tai jotain,paskan marjat.
Enää eii tarvi ketään herätellä aamulla tai mikä pahinta,miettiä miksei ole tullut kotiin.
Nyt saa odottaa ja valmistella itseään siihen että joskus vielä löytää kunnollisen kumppanin rinnalle. Niitäkin kun kuulemma jossain on nähty..;)

Alkuperäinen kirjoittaja ei mulla vaan:
Minkälaisia "miehiä" te olette itellenne kelpuuttaneet?
Ensimmäisen joka teiät huolii?

-vali-vali-seli-seli-

Ei mua kukaan muukaan ois huolinu...

Ja mun ukkoni lähti koko viikonlopuksi kaverin luo jyväskylään... ite asutaan siis täällä turun/salon välillä... Tossa se viestitteli kahentoista maissa että heräs justiinsa ja nyt ei toimi auton kauko-ohjaimet... ja minä sille sitte soitin että onkos sulla akku kuivana... se kuunteli hetken hiljaa ja sano sitte että: PERKELE, siellä se on se kylmälaukku huutanu koko yön autossa... siis just..
Ihmekkös mulla oli illalla semmonen olo,että pitää soittaa ja varmistaa että herra on muistanu kaiken muistamisen arvoisen, mutta kun NIIN ajattelin ettei sitä tarttis olla koko ajan vahtaamassa... nyt ne siellä sitte humala/krapulassaan pähkää että mitenkä saada konepelti auki autosta, jossa ei ole avaimenreikiä ja täyshälytysvalmius päällä... :snotty:

Yhteistyössä