Mies ei tee yhtään mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kertokaa miten tehdä asia selväksi miehelle, joka ei anna periksi mitenkään, vaan jaksaa vääntää viimeiseen asti. Mulla ei ole voimia kaiken tän keskellä vihamielisyyteen, eikä se lapsillekaan ole oikein elää kodissa jossa on vihamielisyyttä. Miten voisin olla kierompi ku se?? Uhkailu ei varmasti tehoa. Olen joskus niin epätoivoisuuksissani tehnyt, ja mies tiesi että uhkailen.

Alkuperäinen kirjoittaja kärty:
Kertokaa miten tehdä asia selväksi miehelle, joka ei anna periksi mitenkään, vaan jaksaa vääntää viimeiseen asti. Mulla ei ole voimia kaiken tän keskellä vihamielisyyteen, eikä se lapsillekaan ole oikein elää kodissa jossa on vihamielisyyttä. Miten voisin olla kierompi ku se?? Uhkailu ei varmasti tehoa. Olen joskus niin epätoivoisuuksissani tehnyt, ja mies tiesi että uhkailen.

Nimimerkki tylsä laittoi sulle just ehdotuksia :)

Kuulkaas, kokeiltu on,ei tepsi. Mun vika loppupeleissä. Huono nainen kun ei pidämiehestään huolta.. Ei siihen tehoa mikään, olen aivan voimaton. Suuttuu ja mököttää, kunnes taas annan periksi. Mutta voisinpa kokeilla tuota, että häivyn omien lasten kanssa...ja miehen lapsi on meillä viikon, josta viitenä päivänä hoidan lasta, kun ukko on töissä...

Kuulkaas, kokeiltu on,ei tepsi. Mun vika loppupeleissä. Huono nainen kun ei pidämiehestään huolta.. Ei siihen tehoa mikään, olen aivan voimaton. Suuttuu ja mököttää, kunnes taas annan periksi. Mutta voisinpa kokeilla tuota, että häivyn omien lasten kanssa...ja miehen lapsi on meillä viikon, josta viitenä päivänä hoidan lasta, kun ukko on töissä...

Kun homma on mennyt tuohon pisteeseen, niin ei muutama sanominen auta. Varsinkaan, kun mies on kerran oppinut, että sinä aina annat periksi. Joko tyydyt osaasi tai sitten valmistaudut kunnon sotaan, jonka lopputuoksena saatat ehkä saada miehen jotain tajuamaan. Eli tee mitä uhkaat äläkä anna periksi. EIkös se lasten ja koirankasvatuskin mene niin...

Niin kai se täytyy tehdä...voi ei...täytyy alkaa henkisesti valmistautua...oon näköjään aika heikko ihminen... Pitäiskö lähteä omien lasten kanssa johonki kun hänen lapsensa tulee...kun ei voinut mun lapsia kerran vahtia, että olisin päässy toiseen kaupunkiin pariksi päiväksi nuorimmaisen kanssa lomalle...

No joo, ei tuu mitään, mies sitten sanoi, ettei aio antaa rahaa ruokaan jos tälle linjalle aletaan... eitaida tullamitään...en nimittäin tienaa mitenkään paljon! Tarviin miehen ruokarahoja...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärty:
No joo, ei tuu mitään, mies sitten sanoi, ettei aio antaa rahaa ruokaan jos tälle linjalle aletaan... eitaida tullamitään...en nimittäin tienaa mitenkään paljon! Tarviin miehen ruokarahoja...
Sitten ei taida olla kuin 2 vaihtoehtoa: jättää mies tai tyytyä tilanteeseen.

en pysty sitä jättämään...eikö mitään muuta keinoa ole,kun tyytyä tai jättää? näinkö radikaaleja juttuja vain? eikö ole mitään keinoa, mitä vois käyttää, hyvälläeipahalla...

en pysty sitä jättämään...eikö mitään muuta keinoa ole,kun tyytyä tai jättää? näinkö radikaaleja juttuja vain? eikö ole mitään keinoa, mitä vois käyttää, hyvälläeipahalla...
Jos miehen vastaus kotitöihin on ehdoton ei, niin vaikea sun on miestäsi muuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko miehen entinen suhde millainen? Ehkä hän siinä panosti kotitöihin ja nyt on päättänyt, että siitä ei ole mitään apua.
Kyllä se on paremminkin niin, ettei vanha koira opi uusia temppuja. Edellinen suhde on takuuvarmasti ollut aivan samanlainen.

Sä hoidat sen lasta mutta se ei sun? Kai nyt ruokarahan verran palkkaa saat pyytää? Ja (palkallista) vapaata hoitamisesta joskus? Kuulostaa hyväksikäyttäjältä, itsekkäältä p*skalta... Sori. En kyllä pystyisi yksipuoliseen rakkauteen ellei mua arvostettaisi ja kohdeltaisi hyvin.

Uusimmat

Yhteistyössä