mies ei viihdy humalassa vaimon kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ihan ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ihan ymmärrä

Vieras
onko muita naisia jonka mies ei tykkää viettää aikaa alkoholin vaikutuksen alaisena hänen kanssaan?? myönnän että olin tutustuessamme sinkkuelämää viettävä, menevä ja sosiaalinen. mutta kun juttumme meni vakavaksi muuttui myös miehen puheet myös että olen rasittava humalassa. ok, tajuan jos kaverit ei tuollaista sano suoraan.. miehellä itsellään agressiivista käytöstä humalassa, ei kylläkään koskaan minua kohtaan..ja myös toodella äänekäs, ei paljon muitten tarvi puhua. on mulle joskus mies puolinen sanonut että olen sanavalmis humalassa,mutta voiko sen kokea niin "rasittavana", ymmärrän että mies voi kokea uhkana...siis korostan että homma toimi selvinpäin, ei sitten taidettu miettiä sitä toista puolta. tulin raskaaksi,mies rillutteli ihan normaalisti sinä aikana.imetin, ja sen jälkeen halusin minäkin lähteä tuulettumaan.sovittiin että otetaan kotona kaksin muutama kun lapset menny nukkumaan. mä olin saanut tarpeekseni entisestä elämäntyylistä jo ajat sitten ja halusin aidosti ottaa tästä lähtien järkevästi. siinä muutaman nautiskeltuani ja rentoa illtaa viettäessämme mies tokaisi että olen ihan yhtä rasittava kun ennenkin. empä ihan käsittänyt mitä olin tehnyt, mutta niin se vain meni. jatkossa ei halua mennä iltaa istumaan minun kanssa koska olen niin rasittava humalassa, selvinpäin kelpaan kyllä vaimoksi...????!!!! kaikki muut sanoo että olen mukava, mutta mikä tässä nyt on.. valehteleeko ne muut??

ai niin ja unohdin mainita..rakastuttiin todella ja rakastetaan edelleenkin, mentiin naimisiin. saatiin erittäin odotettu lapsi. arki sujuu hienosti, tätä viihde puolta en vaan käsitä....

No en minäkään jaksa miehen kanssa kännätä; vaikka lähtisimme liikenteeseen yhdessä niin mieluummin juttelen ihan muiden ihmisten kanssa kun kerrankin on mahdollisuus :whistle:

Toistemme juttuja olemme saaneet kuunnella niin monta vuotta, etteivät ne jurrissakaan enää muuksi muutu. Päinvastoin, ärsytyskynnys madaltuu ja helpolla saan vedettyä turhastakin herneet nenään.

mies.
en mäkään tykkää juoda mun miehen kanssa. ja en oo juonukkaan yli vuoteen.
ja mulla on suurin syy et haluan olla krapulassa hieman edes rauhassa, syödä rauhassa, ja levätä edes vähän. se ei onnistu jos sekin krapulassa.
ja se on ÄRSYTTÄVÄ :) oon sanonu sillekin ja se on sanonu mulle takas et niin sääkin! :)
on se välil kiva mut jos juo liikaa niin en jaksa kattella sitä. ja ylneesä juo liikaa.

se on totta et myös riitoja voi tulla helposti jos juo yhdessä, toki osa osaa juoda nätisti :)
minä ainakin olen osaanut jo parisen vuotta koska jätin viinan pois, mulla on 5% rajana :)

No miks pitäskään yhdessä juoda, siitähän ne perheriidat saa suurimmaksi osaksi aina alkunsa

Jos selvinpäin homma synkkaa, niin miks ei ois tyytyväinen siihen?

Meillä homma toimii ja on aina toiminut kun käydään aina erikseen tuulettumassa =)

Noh, mä en ainakaan halua viettää mieheni kanssa humalassa sekuntiakaan, koska mun mielestä siitä tulee aivan tollo kun pääsee alkoholin kanssa tietylle asteelle.
Voidaan me yhdet parit joskus päät yhteen juoda, mutta sen suurenpaan ei vaan pystytä.
Voithan sä sitten mennä viihteelle ilman miestäsi, kavereiden iloksi jos kerran heille olet ihan mukava. :)

ei enää juoda samaan aikaan eikä yhdessä. Kumpikin nykyään ärsyyntyy toisen alkoholipersoonasta. Jäänyt alkoholi tosi vähälle ja näin on todellakin hyvä kaikkien kannalta :)
T. 11 vuotta yhdessä

nojoo...tuota se mies on myös sanonut mitä suurin osa teistä kirjottaa, välttää riidat jne...mutta olisi vaan niin mukava mennä yhdessä ja viihtyä yhdessä. kai mä unelmoin liikoja melkein toivon etten itse viihtys mieheni seurassa mutta kun suorastaa nautin keskustella ja viettää aikaa hänen kanssaan..näin kai se menee..

Yhteistyössä