Alkuperäinen kirjoittaja evita:Äh, olet ihan täysin normaali. Tunnistan itsessäni vieläkin vähän vastaavia piirteitä... =)
Ai, kiva kuulla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Äh, olet ihan täysin normaali. Tunnistan itsessäni vieläkin vähän vastaavia piirteitä... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pulu:Ootkos muuten Tytsi ajatellut siltä kannalta asiaa, että ehkä sinun itse olisi hyvä treenata suuteloa ennen "suurta rakkauttasi". Hampaat kipeänä ja pojan naama korvia myöten märkänä, et välttämättä tee hyvää vaikutusta elämäsi rakkaudelle. En tietenkään tarkoita, että näin välttämättä käy muttah..
Kun viellä pienellä paikkakunnallakin asut ( ? ) niin voi maine mennä, jos pojat saa kuivailla naamaansa hihaan jäljiltäsi..
Harjoittelulla tämä ensimmäinen ihana suutelo hetki olisi mahdollisesti paljon romanttisempi kuin ilman reenausta. Ja kehtaampa jopa väittää, että monet pojat voivat pitää sinua hieman outona kun et ole 18vuotiaana viellä suudellut ketään.. anteeksi vaan..
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:siis et oo viä ees ensi suudelmaa saanut? voi voi. hassua että tuommoisia vielä on. toivotaan nyt että sulle joku nörtti lapsellisuus on säästyny. et sä ny niin ainutlaatuinen kuitenkaan ole että joku unelmamies sua odottais. anna mennä kun siihen on tilaisuus,sunlaisille niitä ei kuitenkaan ihan hirmu usein eteen tule.
Alkuperäinen kirjoittaja pora:kauanko ootat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks sä pelkäät miehiä?hukkaat vaan nuoruutes.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks sä pelkäät miehiä?hukkaat vaan nuoruutes.
Ei kyse ole mistään pelosta...lueppa ketju tarkemmin =)
Alkuperäinen kirjoittaja eeeh:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks sä pelkäät miehiä?hukkaat vaan nuoruutes.
Ei kyse ole mistään pelosta...lueppa ketju tarkemmin =)
voi jeesus kristus miksi sun täytyy tällaista asiaa tulla analysoimaan tänne palstalle. Eikö sulla tytsi ole kavereita.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alappa nyt hyvä tyttö toimimaan ennenkuin on liian myöhäistä. Pusuttela pidemmällehän ei ole pakko mennä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pusuttelija:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sä oot outo :xmas:
peesaan
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alappa nyt hyvä tyttö toimimaan ennenkuin on liian myöhäistä. Pusuttela pidemmällehän ei ole pakko mennä.![]()
Miten niin "ennen kuin on liian myöhäistä"?Nuorihan mä vielä olen, koko elämä edessä! =)
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alappa nyt hyvä tyttö toimimaan ennenkuin on liian myöhäistä. Pusuttela pidemmällehän ei ole pakko mennä.![]()
Miten niin "ennen kuin on liian myöhäistä"?Nuorihan mä vielä olen, koko elämä edessä! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Tätä et varmaan mun suusta odota kuulevas, mut mun mielestä toi on tavallaan aika hienokin periaate mikä sulla on. Silloin joskus ennen muinoin, ku ite olin n.15v, kaikilla kavereilla oli hirvee kiire päästä neitsyydestä eroon ja sekoilla joka toisen vastaantulijan kanssa jurripäissään. Ite olin taas ihan päinvastainen, vaikka mulla poikaystäviä olikin. Monta turhaa kokemusta on mulle ehtinyt kertyä siksi, etten jaksanut odottaa sitä oikeaa. Okei, en mä ihan noin pitkään odottanut, olinhan mä sun ikäisenä jo äiti, mut kuitenki, ei kaikkien tartte kerätä niitä kokemuksia hirveellä vauhdilla, niitä kertyy myös vanhempana =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Tätä et varmaan mun suusta odota kuulevas, mut mun mielestä toi on tavallaan aika hienokin periaate mikä sulla on. Silloin joskus ennen muinoin, ku ite olin n.15v, kaikilla kavereilla oli hirvee kiire päästä neitsyydestä eroon ja sekoilla joka toisen vastaantulijan kanssa jurripäissään. Ite olin taas ihan päinvastainen, vaikka mulla poikaystäviä olikin. Monta turhaa kokemusta on mulle ehtinyt kertyä siksi, etten jaksanut odottaa sitä oikeaa. Okei, en mä ihan noin pitkään odottanut, olinhan mä sun ikäisenä jo äiti, mut kuitenki, ei kaikkien tartte kerätä niitä kokemuksia hirveellä vauhdilla, niitä kertyy myös vanhempana =)
Niin mutta onhan sitä muitakin vaihtoehtoja kuin sählätä kännisten vastaantulijoitten kanssa???????
Voi olla jonkun IHANAN pojan kanssa, eikö? Voi pusutella ja nautiskella läheisyydestä jonkun sellaisen kanssa, kenestä tykkää?
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Tätä et varmaan mun suusta odota kuulevas, mut mun mielestä toi on tavallaan aika hienokin periaate mikä sulla on. Silloin joskus ennen muinoin, ku ite olin n.15v, kaikilla kavereilla oli hirvee kiire päästä neitsyydestä eroon ja sekoilla joka toisen vastaantulijan kanssa jurripäissään. Ite olin taas ihan päinvastainen, vaikka mulla poikaystäviä olikin. Monta turhaa kokemusta on mulle ehtinyt kertyä siksi, etten jaksanut odottaa sitä oikeaa. Okei, en mä ihan noin pitkään odottanut, olinhan mä sun ikäisenä jo äiti, mut kuitenki, ei kaikkien tartte kerätä niitä kokemuksia hirveellä vauhdilla, niitä kertyy myös vanhempana =)
Niin mutta onhan sitä muitakin vaihtoehtoja kuin sählätä kännisten vastaantulijoitten kanssa???????
Voi olla jonkun IHANAN pojan kanssa, eikö? Voi pusutella ja nautiskella läheisyydestä jonkun sellaisen kanssa, kenestä tykkää?
Niin voi, mut eipä toi tytsi ole pahemmin kertoillut et sellainenkin vaihtoehto on olemassa. On puhuttu vain baarissa ja laivalla niitä suukkoja metsästävistä miehistä..
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Näinpä! Löytyisikin joku oikeasti ihana poika, jonka kanssa suukotella :| Tiedän yhden ihmisen, jonka kanssa suutelisin ihan koska vainHarmi vain, että hän ei taida olla vähääkään kiinnostunut.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Näinpä! Löytyisikin joku oikeasti ihana poika, jonka kanssa suukotella :| Tiedän yhden ihmisen, jonka kanssa suutelisin ihan koska vainHarmi vain, että hän ei taida olla vähääkään kiinnostunut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Näinpä! Löytyisikin joku oikeasti ihana poika, jonka kanssa suukotella :| Tiedän yhden ihmisen, jonka kanssa suutelisin ihan koska vainHarmi vain, että hän ei taida olla vähääkään kiinnostunut.
Oletko sä ikinä tehnyt mitään sen asian eteen? Kertonut hänelle, että olet kiinnostunut tai mitä ajattelet hänestä? Kirjoita vaikka kirje.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Olen kyllä kertonut ja hän tietää, että olen kiinnostunut edelleen hänestä.