Mies epäili mua pettämisestä :(((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siksiköhän anoppi eilen kertoi että hänen toinen poikansa ja yks pojanpoika ja joku muukin (eri kouluissa, eri aikakausina) ovat saneet näytekortsuja valistuksen yhteydessä. Oiskohan mies puhunu sille, ja anoppi luullut että mä epäilen mieheni pettäneen? :0 Mä vain sille että ei mun kouluaikana meille mitään jaettu.

Anoppi? Ei hyvää päivää! Koko sukuko teillä on nyt pällistelemässä yhtä kortsua. Huoh.

ei anoppi ole meillä kylästellyt, onneksi :D mut jos mies on sille kännyllä soittanut? Mä ihmettelin miksi se tommosii alko puhuun, mut ajattelin sen liittyvän muksuihin tms.

Luulenpa että lapset on olleet asialla, mutta jos heiltä kysytään niin kukaan ei varmastikaan kehtaa tunnustaa. Ite pöllin joskus suunnilleen 12-13-vuotiaana vanhempien piilopaikasta pari kortsua ihan vaan uteliaisuudesta.

Sellanen vaan tuli mieleen sun puolustukseksi että jos oikeesti olisit pettänyt niin tuskinpa olisit maininnut löytyneestä kortsusta miehellesi vaan olisit kaikessa hiljaisuudessa kätkenyt sen..

Minun sinkkukämpästä löyty kerran naisten vaaleanpunaiset alkkarit, jotka ei todellakaan olleet minun eikä niiden arvoitus ole vieläkään selvinnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Luulenpa että lapset on olleet asialla, mutta jos heiltä kysytään niin kukaan ei varmastikaan kehtaa tunnustaa. Ite pöllin joskus suunnilleen 12-13-vuotiaana vanhempien piilopaikasta pari kortsua ihan vaan uteliaisuudesta.

Sellanen vaan tuli mieleen sun puolustukseksi että jos oikeesti olisit pettänyt niin tuskinpa olisit maininnut löytyneestä kortsusta miehellesi vaan olisit kaikessa hiljaisuudessa kätkenyt sen..

Minun sinkkukämpästä löyty kerran naisten vaaleanpunaiset alkkarit, jotka ei todellakaan olleet minun eikä niiden arvoitus ole vieläkään selvinnyt.

Mies: se kortus oli eri merkkiä ku mitä hän ostaa. Ja kun sanoin että jos mä oisin pettänyt sitä, ni en kai mä ois kertonu löytyneestä kortusta. Mies:mutta poikahan sen löysi.

Nyt mies on kysellyt kaikilta lapsilta, paitsi yhdeltä joka on kerhossa. Sit epäilee että mun veli, joka oli kylässä tuona aikana, ois hälle piruillakseen laittanut sen kortsun sinne. Ja mies luulee että oon siitä kortsusta puhunu mun veljelle, silloin ku se oli meillä. No en tosiaan mä puhu veljelleni tuommosista. Mun ois kai pitänyt itse alkaa syyttään miestä pettämisestä, ettei tarvis olla syytettyjen penkillä :( Mut eipä tullut mieleenkään. Eikä miehelle voi sanoa että kuka hullu ny kotonaan pettää (ku lapsetki tulee eri aikaan kotia, välillä yksi pojista hakee kotoa kirjoja jotka jääneet repusta) paremmanhan paikan sitä pettämiselle keksis. Mutta sanoppa se, luulis että pettäisin ku jossain kaupungilla kävisin tms :( Jos mä haluaisin jonku toisen ukon, ni ensin mä eroaisin ja sit vasta seuraava, ei kahta samaan aikaan kierroksessa :/ tää on ku jostain huonosta saippuasarjasta.

Jaa-a, tiedä millasen riidan mäkin oon lapsena aiheuttanut vanhemmilleni.

Löysin iskän kortsukätkön ...selvennykseksi, että äidin kanssa eivät kortsuja käyttäneen. Olin jotain 11-vuotta ja enhän mä tiennyt, mikä se on. Avasin pakkauksen ja pyörittelin käsissäni. Puhalsin lopuksi sen palloksi. Se oli kiva. Heittelin sitä ympäriinsä, kunnes tajusin, et paras hävittää todisteet siitä, et oon tonkinut paikkoja. Vein sen ulos ja yritin hyppiä sen päällä, että puhkeis. No eihän se puhjennut. Sit lopulta tein siihen saksilla reiän ja vein sen suoraan ulkoroskikseen ja piilotin jonnekin sinne muiden roskien alle. Mun tutkimusretki päättyi.

N. puolen tunnin päästä iskä tuli kotiin. Meni tapansa mukaan olkkariin kattelee telkkua ja mä leikin legoilla siinä vieressä. Iskä sit katto, etä mikäs hitto tuolla on. Sillä oli se kortsupakkaus kädessään siitä mun avaamasta kortsusta. :| En ollukaan muistanut hävittääs sitä kuortakin. Pikaisesti vaan valehtelin, kun iskä kysyi, että mistäs tää on tullut, että emmä vaan tiedä. Mikä se on? Ehkä se on äidin... :whistle:

Iskä syytti sen jälkeen aina riidoissa äitiä pettämisestä. Mut en tiedä, onko se äitille mitään tosta sanonut, kun tosiaan: ei sillä itselläänkään ollut puhtaat jauhot pussissa. Niitä kortsuja se ei äidin kanssa tarvinnut (kuten olen myöhemmin saanut kuulla).

Mut joo. Minkähän moisen riidan ja epäilyksen siemenen mäkin tolla tempullani sain aikaan... En ikinä tunnustanut, että mä sen olin sieltä kaapista kaivanut ja olkkarin sohvan alle pudottanut.

Hei, ihan tosi, niitä kortsuja ei saa oikeasti laittaa pönttöön! Ne tukkii jätevedenpuhdistamon sihdit tms.
Ja jos teillä on oma likakaivo, ne jää kellumaan pinnalle ja on kaivon tyhjentäjällä ajankulua kaivoa tyhjätessään laskea, että montakos niitä on tän puolenvuoden aikana kertynyt...
Pikkuhousunsuojissa sama juttu. Kietaisu vessapaperia päälle ja roskikseen!

[

Mies: se kortus oli eri merkkiä ku mitä hän ostaa. Ja kun sanoin että jos mä oisin pettänyt sitä, ni en kai mä ois kertonu löytyneestä kortusta. Mies:mutta poikahan sen löysi.

Miten tarkkaan se kehtas pöntössä lilluneen kortsun tutkia, että merkin erotti? Mun mielestä ne on kaikki samanlaisia. Ellette sitten käytä värillisiä...

Nyt mies on kysellyt kaikilta lapsilta, paitsi yhdeltä joka on kerhossa. Sit epäilee että mun veli, joka oli kylässä tuona aikana, ois hälle piruillakseen laittanut sen kortsun sinne. Ja mies luulee että oon siitä kortsusta puhunu mun veljelle, silloin ku se oli meillä. No en tosiaan mä puhu veljelleni tuommosista. Mun ois kai pitänyt itse alkaa syyttään miestä pettämisestä, ettei tarvis olla syytettyjen penkillä :( Mut eipä tullut mieleenkään. Eikä miehelle voi sanoa että kuka hullu ny kotonaan pettää (ku lapsetki tulee eri aikaan kotia, välillä yksi pojista hakee kotoa kirjoja jotka jääneet repusta) paremmanhan paikan sitä pettämiselle keksis. Mutta sanoppa se, luulis että pettäisin ku jossain kaupungilla kävisin tms :( Jos mä haluaisin jonku toisen ukon, ni ensin mä eroaisin ja sit vasta seuraava, ei kahta samaan aikaan kierroksessa :/ tää on ku jostain huonosta saippuasarjasta.

Mä veikkaan vahvasti, et se on joku teidän lapsista, joka on joko kavereiltaan saanut sen kortsun tai sit terkalta. ...siis meidän terkalla on kulho siellä eteisessä, jossa on kortsuja. Siitä saa ottaa eikä kukaan kysele tai katsele.

Epäilen, et joku on tämmösen näytteen ottanut ja sit sillä on vähän leikitty. Mut lapset ei hevillä kehtaa tommosta tunnustaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieraas:
[

Miten tarkkaan se kehtas pöntössä lilluneen kortsun tutkia, että merkin erotti? Mun mielestä ne on kaikki samanlaisia. Ellette sitten käytä värillisiä...

Ei oo värillisiä, en ees tiedä mitä merkkiä.

*huvittavaa* oli se, kun kerroin löytyneestä kortsusta, ni yritin kiertäenkaartaen sanoa, koska nuorimmat paikalla. Sanoin kumisukaksi, ja pieneksi kumipuvuksi. Mies otti siitä jo herneet nenäänsä, että hälläkö on pieni? Mun ole tarvinnut edes ajatella tuommoisia, ihan tyytyväinen olen ollut :) Eikä ole tuota vertailupohjaakaan kyllä, mut mun mielestä ihan ok suuri :) Mut mä en jaksa tajuta sen ajatusmaailmaa. Tosin se on pyytänyt anteeksi epäilyään, mut taitaa pohtia kuitenkin että onko akka pettäny vai ei. ja syyksi sanoo väsymyksensä ja stressin. Saas nähdä minkämoinen viikonloppu tästä kehkeytyy :(

*huvittavaa* oli se, kun kerroin löytyneestä kortsusta, ni yritin kiertäenkaartaen sanoa, koska nuorimmat paikalla. Sanoin kumisukaksi, ja pieneksi kumipuvuksi. Mies otti siitä jo herneet nenäänsä, että hälläkö on pieni?

Siis oikeesti!!!

Meillä mun sanomisissa on aina jotain vikaa kun mies on huonolla tuulella. Riittää että yritän kysyä jonkun aivan normaalin kysymyksen tai ilmoittaa jostain niin enköhän ole ilmaissut sen asian taas aivan väärällä tavalla. Sitten herra kertoo miten mun olis pitäny se asia sanoa ett olis ollu fiksusti sanottu. :headwall: :o

Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:
oiskos mahdollista et oliskin miehen jäljiltä se kortonki pöntössä? eikös se niin mee et se epäilee toista joka itse harrastaa?

Ei ole, koska silloin ku toi löyty olin ollut koko päivän kotona, ja mulla veli kylässä (eikä veljellä ollut naisystävää mukana, ettei ole heidänkään jäljiltä. Eikä mun veli harrasta tuommosia pilojakaan, jota mies epäilee yhtenä vaihtoehtona)

oiskos mahdollista et oliskin miehen jäljiltä se kortonki pöntössä? eikös se niin mee et se epäilee toista joka itse harrastaa?

Ei ole, koska silloin ku toi löyty olin ollut koko päivän kotona, ja mulla veli kylässä (eikä veljellä ollut naisystävää mukana, ettei ole heidänkään jäljiltä. Eikä mun veli harrasta tuommosia pilojakaan, jota mies epäilee yhtenä vaihtoehtona)

ok, hyvä, mä kyl luulen et sit se on jostain putkesta "pöllähtänyt" esiin

Kyllä jo mun yläasteaikana, eli 80-luvun lopulla jaetiin koulussa kumeja. Ja niitä katteltiin kotona. Pistäkääs nyt vaan lapset tenttiin ja sanokaa syyksi se, että on tärkeää, ettei niitä laiteta pönttöön koska viemäri menee tukkoon.

Omakotitalo, edelliset omistajat eläkeläisiä. Joten tää on *Suuri Mysteeri*

Ei kun se on teidän oma viimeksi käytetty. Jäänyt putken mutkaan kellumaan ns. nurkan taakse ja pulpahtanut pintaan uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieres:
viikon naurut sain tästä ketjusta (anteeksi ap, mutta hupaisaa luettavaa)

Tää vois tosiaan olla jostain huonosta saippuasarjasta. Pitäskö vinkata kaunareihin tai salkkareihin uudeksi juonikäänteeksi. Kumin kummat kiemurat.. Mut ei paljoa naurata, ku miettii että pahimmassa tapauksessa meidän yhteiselo päättyy tähän. tai jatkuu niin että toinen epäilee kaikkea, ei semmostakaan jaksa :(

Mul tuli tää sama mieleen. Oma isäkin alkoi syyttää äitiä silloin, kun se oli itse ensin sitä kokeillut...

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Ei kun se on teidän oma viimeksi käytetty. Jäänyt putken mutkaan kellumaan ns. nurkan taakse ja pulpahtanut pintaan uudelleen.

Mies sano että ei sen vessan pönttöön kumeja laittanut. Ja kuulemma eri merkkiäkin mitä hän ostaa

Yhteistyössä