vessanpyttykorstu stoorille jatkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyttärellä oli tänään nla, ja otin nlajuttujen jälkeen asian puheeksi terkkarin kanssa. Se vaan totes ettei oikeen terveeltä kuullosta, mut alko sit äkkiä touhuun muuta eikä enää katsonut kohti. Ei siis halunnut että puhutaan asiasta. Terkkari tuntee meidät molemmat jo pitkältä ajalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en oo kysynyt, mut kuvittelen tyttären menneen nukkuun ekaks meidän sänkyyn ja sen takia mies meni tyttären sänkyyn nukkuun, kun sänky on täysmittainen.
Siis mies ei muka mahtunut siihen, mutta sun ja pojan piti mahtua?

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en oo kysynyt, mut kuvittelen tyttären menneen nukkuun ekaks meidän sänkyyn ja sen takia mies meni tyttären sänkyyn nukkuun, kun sänky on täysmittainen.
Siis mies ei muka mahtunut siihen, mutta sun ja pojan piti mahtua?

Mä nukuin meidän sängyn vieressä oleella sängyssä, jossa monesti tytär on nukkunut. Patja mun selkävaivoille liian ohut, mut poika ois kyllä nukkunut siinä ihan kunnolla. Siksi yritin herättää poikaa pois parisängystä.

meillä siis parisänky + tavallinen sänky makkarissamme. Lastenhuoneesta on ovi meidän huoneeseen ja tyttären sänky on heti oven vieressä. Tämäkin sänky on nii iso että siihen aikuinen mahtuu nukkumaan. Sit on makkari jossa vieraat nukkuivat.

Mä olen tainnut sanoa tämän jo parikin kertaa, mutta sanonpa taas kun ei oo näköjään mennyt perille :whistle: ...
...eli hanki miehellesi hoitoa, ja/tai lähde hyvinkin äkkiä, sillä miehesi on hullu sanan varsinaisessa merkityksessä. Eli skitsofreninen, harhainen, jotain tuollaista.

Työnsä mies hoitaa hyvin, ja täs välillä se ei oo mitään outoja puhunut. Nyt sit yhtä-äkkiä taas, ku vieraita kylässä (kummeja) Mut ei mulla oo minne mennä :( ja ku mies on ollut välillä ihan normaalin oloinen ni en tuntenut tarvettakaan siihen. Tosin eihän toisen pääkopan sisustaa tiedä, mitä miettii jos ei kerro. Mä tosiaan luulin että hän on päässyt noista ajatuksista eroon, että joku stressi/väsymys laukaisi tilanteen. Äsken vein miehelle yhden sen työkaverin tuoman tavaran, kiskas sen äkäisesti mun kädestä eikä puhunut mtn

Jos sille on tulossa skitsofrenia, eiks ne alkuun osaa vielä peitellä sitä aika hyvin kun on vielä jossain realiteeteissa kiinni. Ootko miehen kanssa puhunut kuinka hulluja nuo ajatukset on ja mitä poikakin on sanonut? Ota asia puheeksi ja sano ettei tämä ole millään muotoa enää normaalia ja että olet huolissasi, ehdota lääkärin juttusille menoa yms

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Jos sille on tulossa skitsofrenia, eiks ne alkuun osaa vielä peitellä sitä aika hyvin kun on vielä jossain realiteeteissa kiinni. Ootko miehen kanssa puhunut kuinka hulluja nuo ajatukset on ja mitä poikakin on sanonut? Ota asia puheeksi ja sano ettei tämä ole millään muotoa enää normaalia ja että olet huolissasi, ehdota lääkärin juttusille menoa yms

Eikös niillä ole myös tervejärkisyyden pätkiä? Tai mä ainakin olen ymmärtänyt niin, että ei skitsofreenikkokaan koko ajan "sekoile".
Tunnen kaksi mielenterveysongelmaista, ja he ovat ajoittain suorastaan pelottavan tervejärkisen tuntuisia :| .

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:

Eikös niillä ole myös tervejärkisyyden pätkiä? Tai mä ainakin olen ymmärtänyt niin, että ei skitsofreenikkokaan koko ajan "sekoile".
Tunnen kaksi mielenterveysongelmaista, ja he ovat ajoittain suorastaan pelottavan tervejärkisen tuntuisia :| .

Niin miekin olen ymmärtänyt, en mikään asiantuntija kuitenkaan ole.

Yhteistyössä