Mies hajotti paikkoja, kävi muhun kiinni jne. oon raskaana! Ohjeistakaas mitä mun kannattaa nyt edetä asioiden suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Janni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Janni"

Vieras
Mies humalapäissään tuli sitten mun asunnolle rikkoi mun omaisuutta ja oven. Kävi mun kurkkuun kiinni jonka seurauksena sitten läsäytin häntä. Miehen oli tarkotus muuttaa tähän mun kanssa, mutta kaiken tuon jälkeen ei todellakaan!
Otin siltä avaimen pois ja se häipy nyt onneksi. Sanoin etten halua enää koskaan nähdä sitä. Oon sille raskaana.
Nyt mua vaan mietityttää että miten mun kannattaa hoitaa asiat lasta ajatellen? Miestä en enää lähelleni päästä.
Hänellä mielenterveys ja päihdeongelmaa. Todella kiivas luonne. Uhkasi mm. ampua itsensä ja kaikki. Mielestäni mies ei tulevaisuutta ajatellen ole kovin vakaata ja turvallista seuraa tulevalle lapselle.
Anteeksi sekava sepostus aiheesta, taidan olla hieman shokissa. :(

Rikosilmoitus pahoinpitelystä ja omaisuuden tuhoamisesta, sitä kautta saat myös luultavasti väliaikaisen lähestymiskiellon. Mikäli mies tulee oven taakse, soitto hätäkeskukseen. Lapsen synnyttyä ei liene vaikeaa saada valvottuja tapaamisia.

Mä varmaan muuttaisin (jos mitenkään mahdollista) toiselle paikkakunnalle ja kaikki yhteystiedot salaisiksi. Lisäksi lähestymiskielto ehdottomasti. Isyydentunnustuksessa sanoisin varmaan, ettei tietoa lapsen isästä. Jos mies on noin sekaisin, tuskin osaa omia oikeuksiaan lapseen hakea ja lapsi ei tee yhtään mitään tuollaisella isällä.

joka tapauksessa rikosilmotus kannattaa tehdä! Silloin saat helpommin sen yksinhuoltajuuden ja valvotut tapaamiset kun on esittää faktaa miehen väkivaltaisuudesta.

Yhteistyössä