Mies haluaa abortin. Miehen oikeus valita,mitä mieltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!
Ajattelin tulla kertomaan kuulumisia jos jotakin kiinnostaa.
Eilen illalla purskahdin itkuun kun olin menossa nukkumaan. Mies tuli kysymään mikä hätänä ja kyllähän hän arvasi mikä oli. Hän kysyi noinko paljon haluan pitää "sen" ja vastasin kyllä. Mies halasi ja sanoi että ei ollut ymmärtänyt miten raskaasti otin asian. Hän ei ollut edes ajatellut että voisin katua aborttia,että sehän on vain nopea toimenpide. Puhuimme kauan asiasta ja mies sanoi että kyllä ymmärtää että haluan pitää lapsen. Hän sanoi että minä päätän ja hän tukee minua mitä sitten teen. Kysyin vielä monta kertaa onko hän varma ja hän vastasi että on. Menimme nukkumaan.

Aamulla soitin vielä miehelle töihin ja kysyin pitääkö päätös vielä tai oliko unisen puhetta. Mies nauroi että pitää pitää.

Meille tulee vauva..

Alkuperäinen kirjoittaja Ap :
Hei!
Eilen illalla purskahdin itkuun kun olin menossa nukkumaan. Mies tuli kysymään mikä hätänä ja kyllähän hän arvasi mikä oli. Hän kysyi noinko paljon haluan pitää "sen" ja vastasin kyllä. Mies halasi ja sanoi että ei ollut ymmärtänyt miten raskaasti otin asian. Hän ei ollut edes ajatellut että voisin katua aborttia,että sehän on vain nopea toimenpide. Puhuimme kauan asiasta ja mies sanoi että kyllä ymmärtää että haluan pitää lapsen. Hän sanoi että minä päätän ja hän tukee minua mitä sitten teen. Kysyin vielä monta kertaa onko hän varma ja hän vastasi että on. Menimme nukkumaan.

Aamulla soitin vielä miehelle töihin ja kysyin pitääkö päätös vielä tai oliko unisen puhetta. Mies nauroi että pitää pitää.

Meille tulee vauva..

aika samalla tavalla meni meilläkin.
onnea odotukseen ja kaikkea hyvää! :hug: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap :
Hei!

Meille tulee vauva..

:hug: Voi kuinka ihanaa. Sinulla on hyvä mies ja hällä hyvä vaimo.
Kaikkea hyvää teille tulevaisuuteen! :heart:

meilläkin tyttö sai alkunsa ehkäisystä huolimatta oli tarkoitus hiukan myöhemmin mutta oli varmasti joku tarkoitus :heart: mutta siis kuitenkin mies kun kuuli niin meni ihan hiljaiseksi ja illalla kun tuli kotiin ja kyselin miehen tuntemuksia niin sanoi että rakastetaaan sitä yhtä paljon kuin esikoista :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Saatat menettää lapsen isän jos jatkat raskautta. Ei ketään voi pakottaa isäksi ja hyväksymään tilannetta. Miehellä on myös oikeutensa tuntea juuri miten tuntee ja haluta niitä asioita mitä itse haluaa, eikä niitä mitä muut haluavat.
Tietysti vartalo on sinun. Miksi et kunniota miehen mielipidettä? Meneekö teillä huonosti? Vai onko abortti vaan periaatteesta ehdoton ei? Vaikea tilanne...

Toisaalta jos nainen joutuu tekemään abortin toisen painostuksesta,ei tuo suhde silloinkaan enää kauan kestä. Silloin alkaa katkeruus kalvaa ja nainen huomaa aina miettivänsä abortoitua vauvaa,minkäikäinen olisi,minkä näköinen jne,ja syyttää miestä siitä ettei saanut lastaan pitää.
Eli on ap:n päätös kumpi tahansa,hän menettää miehensä,pienempi mahdollisuus siihen todennäköisesti on kun hän pitää lapsen.
Jollei mies ole täysin tunteeton,niin hänkin ajan mittaan hyväksyy tilanteen ja rakastaa lasta kuitenkin.

NYT tulen antamaan sinulle ISON :hug:! Hurjan paljon onnea ja kaikkea hyvää teidän perheelle!! Nyt käännät ajatukset positiiviseen tulevaisuuteen ja jätät tän palstan epäilijöiden jurnutuksen omaan arvoonsa! Sinulla on ihana ja rakastava mies!!

ihanaa! paljon onnea ja kaikkea hyvää. liikutuin ihan kyyneliin kun kerroit minkä käänteen asia sai. miehet joskus muistavat ajatella asioita vasta myöhemmin... mutta hyvä näin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko lapsellakaan kiva sitten elellä, jos huomaa että on ollut vahinko ja vanhemmat ei halunneet häntä

Voi elämä näiden kanssa. Onko teillä tapana kertoa lapsille että teillä tuli paskat housuun kun testiin tuli plussa?

Yhteistyössä